HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mirjam 29-11-2022

Mooie Samsung The Frame gekocht voor een goede prijs in vergelijking met andere winkels. Werd voor me aan de muur gehangen. Zeer vriendelijk en deskundig. Contact via de site zou iets beter kunnen (chat werkte niet) , maar buiten dat om alleen maar positief

W Kamminga 29-11-2022

Ik ben top geholpen maar de tv had defecte pixels. Het was gelukkig geen probleem om een vervangend exemplaar te ontvangen. Goede service dus.

Jeroen 29-11-2022

Uitstekende service, goede kortingen. Ook ter plaatse excellente service, gasten lopen mee naar de auto om de spullen te laden.
Zeker een aanbeveling!

Wim 29-11-2022

Snel reageren duidelijk uitleg zeer vriendelijke uitleg en nakomen van de afspraak

Twan 29-11-2022

Vandaag een nieuwe soundbar gekocht bij Hello tv in Den bosch.
Heel erg vriendelijke en behulpzame verkoper hij nam genoeg de tijd voor ons en gaf zeer goed advies.
Ben er heel blij mee dat verkoper heel deskundig was en dat ze een hele goede service hebben.
Zeer zeker aan te raden.

Pals 29-11-2022

Zeer vriendelijk personeel en wat ik zo prettig vind is dat de verkopers je vrij laten ,ze dringen niet aan .en mij mij bevalt is de korting die je krijgt in deze dure tijden .Ook niet verkeerd in deze dure tijden.

JH Pino Montoya 29-11-2022

Heel goed en snelle service en verkoper zijn zo attent bedank
Duidelijk en vriendelijk personeel

Bart 29-11-2022

Bij HelloTV zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam en zelfs als je zelf een foutje hebt gemaakt (niet goed gelezen) proberen ze je te helpen, omdat je altijd eerst naar hen komt voor de service en scherpe prijs.

J.van Rijn 28-11-2022

Keurige winkel met deskundig een zeer vriendelijk personeel. Wij zijn geholpen door (*) en hij gaf duidelijk de voor en nadelen aan van de tv's waar wij uit wilden kiezen

Boukje 28-11-2022

Ruime winkel met volop gelegenheid om het door jou gezochte artikel te vinden. Advies was goed en natuurlijk prijstechnisch ook prima. Personeel niet opdringerig en wij kregen genoeg tijd om over onze aankoop na te denken

Arno 28-11-2022

Vriendelijke verkoper, die alle tijd nam om ons uitleg te geven over diverse tv’s. Ook kwam hij met suggesties. Maar hij gaf ons ook alle ruimte om over zaken na te denken en nog even rustig de tv’s te bekijken. Hij was geenszins opdringerig.

Marco 28-11-2022

In Duiven de winkel bezocht op blackfriday. Ruime winkel met veel tv's dus goed een vergelijk te doen. Ik had al wat online voorwerk gedaan en wilde voor een Philips ambilight 50inch gaan.
Ik ben prima geholpen en na kort advies overgegaan tot aanschaf van een mooi toestel.

Robin 28-11-2022

De online site was erg overzichtelijk! De service was heel fijn en de prijzen zijn nergens anders zo laag. Kortom, een aanrader! Ik ga in de toekomst zeker terugkomen bij deze winkel!

Mark van der Veen 28-11-2022

Gastvrij, klantvriendelijk, vakkennis, informatief, adviserend, meedenkend dat verwacht je het liefst van een verkoop/verkoopadviseur. Maar ja, wanneer krijg je dat allemaal. Wishfull thinking noemen velen het. Vandaag my lucky day. Bij HelloTV filaal te Utrecht biedt het allemaal. Super! Thanx

Jan 28-11-2022

Zeer vriendelijk geholpen met veel kennis van de producten en erg mee denkend voor de wensen van de klant.
Een aanrader voor iedereen.

Jeroen 28-11-2022

LG OLED65G26LA besteld tijdens Black Friday. De beste prijs werd aangehouden waar zelfs nog extra korting bovenop kwam.
Levering direct één dag later aan huis. Alles aanwezig.

Zonder twijfel de beste koop in tijden. Geen enkel negatief punt te benoemen vooralsnog.

OnHa 28-11-2022

Bij mijn eerste bezoek aan de winkel ben ik er geweest voor informatie over een bepaalde artikel. Ik werd op een rustige en nette manier te woord gestaan. Men heeft de tijd genomen om mij van voldoende informatie te verstrekken. De verkoper had voor mij kennis van zaken
Bij het tweede bezoek werd ik wederom op een nette en rustige manier geholpen bij mijn aankoop.

ClaraV 28-11-2022

Tweede keer dat we via Hello TV een tv hebben aangeschaft. Reden: goede prijs/kwaliteit, snelle service en plezierig contact met klantenservice. Betrouwbaar, kwaliteit en snel. Aanrader!

Wim 28-11-2022

Top winkel. Veel voorraad en uiterst scherpe prijzen. Met goede garantie en zeer betrouwbaar.
Uitermate kundig geholpen in Groningen door André.

Marga En Michael 28-11-2022

Wij hebben een LG oled tv gekocht in Naarden. Wat een topwinkel en wat een vriendelijk personeel. We kregen meteen een kopje koffie en je kan merken dat ze daar echt verstand van zaken hebben. Hij wist gewoon alle serienummers uit zijn hoofd.

Arne 28-11-2022

van alle bekeken webshops is hellotv de voordeligste. 15 uur na de bestelling was hij al in huis. de lg is gemakkelijk te installeren. aangeschaft vanwege de goede beoordeling van de consumentenbond.

Joram 28-11-2022

Al eerder bij destijds PlatteTV mijn LG OLED gekocht, toen online. Helaas is deze door eigen schuld kapot gegaan.

Uiteindelijk bij het filiaal in Zoeterwoude geweest om eens te kijken voor een opvolger. Daar uitstekend geholpen!

Een mooie deal kunnen maken met Black Friday korting en nog een soundbar erbij aangeschaft.

Uitstekende winkel, met behulpzame en vriendelijk personeel!

Fred 28-11-2022

Wij zijn uitstekend geholpen

Een prachtige oled tv gekocht tegen een hele mooie prijs!

Dennis Reekers 28-11-2022

Zeer nette communicatie met een duidelijke omschrijving van hetgeen wat er aangeboden wordt. Eerst via de mail een mooie prijs afgesproken en vervolgens in de winkel netjes afgehandeld.

volgende keer zou ik er zeker weer kopen.

Martin Verhulst 28-11-2022

overzichtelijke winkel
voldoende behulpzaam personeel en een lekker bakje koffie