HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Fons Bennink 16-08-2021

De verkoper Rob nam ruim de tijd om me te informeren met betrekking tot mijn vragen over aansluitingen, mogelijkheden etc.
Ik had me er al enigszins in verdiept en hij gaf mij gerichte antwoorden, waardoor ik makkelijker kon beslissen. Ik denk, dat ik de juiste tv heb gekocht.
Een relaxte goed uitziende verkoper. Niet opdringerig en liet de beslissingen aan mij. Fijne winkel, overzichtelijk.
Ik kreeg zelf nog een extra korting.

Jan 16-08-2021

Super vriendelijke mensen daar.
Top service.
Voor een mooi prijsje kun je daar je tv halen.

Aswin 16-08-2021

Geholpen door zeer aardige xxx uit de winkel Nijmegen.
Na een reparatievoorstel en een tegenvoorstel ben ik zeer tevreden. Werd snel teruggebeld zoals hij had beloofd. Ook blij met de 5 jaar extra garantie, geen addertjes van dagwaarde etc. TOP!

Hans Nuytinck 16-08-2021

Antwoord op alle vragen, klantvriendelijk, deskundig. Er is prima op geanticipeerd dat de gebruikelijke ophangbeugel voor de gekochte TV niet geschikt was, plus instructie hoe dit zou kunnen worden opgelost.

Murat 16-08-2021

Goede service
Goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle levering
Vriendelijke personeel

Linda 16-08-2021

Vandaag heb ik een een nieuwe tv (Samsung the frame) gekocht en ben zeer goed en vriendelijk geholpen.
Alles werd duidelijk uitgelegd.
Natuurlijk zijn het de standaard verkooppraatjes, maar had niet het idee dat iets me werd aangepraat.
Ik wist van te voren al wat ik wilde, maar toch op laatste moment voor een grotere gekozen.
Ik ben erg blij met deze keuze en kan niet wachten tot hij bezorgd wordt.

Ron O 16-08-2021

Ruime winkel met flink aanbod. Duidelijke uitleg gekregen, en motivatie over verdwijnen van Panasonic uit winkelaanbod. Goede alternatieven aangegeven en gelukkig niet op alle details ingegaan van de TV. Leuke onderhandelingen en kortingen gekregen. Zelfs demonstratie onderhoud. Verzekering werd duidelijk uitgelegd. Aardige verkoper.

Niels 16-08-2021

Medewerkers in Zoeterwoude hebben mij heel goed en vakkundig geholpen. Verder was het zo dat ik via de inruildeal mijn oude soundbar kon inleveren en hierop de nieuwe met een flinke korting kon aanschaffen.. Top geregeld zo! Echte aanrader!!

Rutger 16-08-2021

De winkel in Utrecht is überhaupt heerlijk om in rond te lopen. Je krijgt een kop koffie bij binnenkomst, een medewerker begroet je en zegt dat ie zometeen bij je komt. Ze zijn opperst vriendelijk en weten heel goed waar ze het over hebben. Het was gezellig en ik ben blij met mijn aankoop. Tot de volgeden keer!

Mike 16-08-2021

Mooi ruime en overzichtelijke showroom. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Parkeren 1 meter voor de deur.
Dik tevreden met het advies en onze aankoop.

Rien 16-08-2021

Dit is mijn 4e of 5e aankoop bij PlatteTV. Eigenlijk zegt dit al genoeg. Aankoop is deze keer geheel via het internet verlopen en eigenlijk net zo goed verlopen als een "face to face" aankoop in de winkel zelf. Levering en installatie is gedaan door installateur P(ascal) wat ook een 9 met een griffel verdiende. Een 10 zal ik nooit geven want ruimte tot verbetering moet er altijd zijn en bij een 10 is het gevaar dat men in slaap valt. Wat nog wel een 100% aanbeveling verdiend is het aanbevelen van PlatteTV aan een ieder.

Joost R. 16-08-2021

Na wat reviews gelezen te hebben ervoor gekozen om naar de winkel zelf te gaan (Groningen). Ik werd vriendelijk geholpen. Ik kwam voor de LG OLED55GX6LA (2020) maar door de verkoper trok de LG OLED55G1RLA mijn interesse.
De verkoper had een mooie aanbieding, een korting van 325 euro omdat de seal van de doos er van af was. Hij verzekerde mij dat de TV niet uit de doos is geweest en niet gebruikt was.
Bij het openen van de doos bleek echter dat de TV wel uit de doos is geweest. De afstandsbediening was gebruikt, de beschermfolie en de stekker van de TV waren al beschadigd. Daarnaast kraakt het scherm aan de onderzijde (alsof hij niet goed in het frame zit).
Contact opgenomen met de chat service van PlatteTV en de volgende dag werd ik door het filiaal gebeld. Het bleek dat de TV waarvan de seal verbroken was naar een ander filiaal is gegaan en dat mijn TV inderdaad al bij mensen thuis gebruikt is geweest. Ik kreeg nu een aanbieding dat ik wel een nieuwe TV kreeg maar een bijbetaling moet doen tot de uiterste kassa prijs. Ook de cashback actie moet ik betalen die ik vervolgens weer kan terugvragen bij LG. Wel komen ze de nieuwe TV brengen en de eerste ophalen. Benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Al met al geen fijne aankoop bij PlatteTV.

Brent 16-08-2021

Erg vriendelijk, goed en professioneel geholpen online als offline. Deal al deels online kunnen maken en in de winkel compleet afgerond met het service pakket

Bart 16-08-2021

Goede prijs- kwaliteitsverhouding, vriendelijk geholpen en ze gaven je ruim de tijd om je overwegingen te maken.

John Randy Anthony 15-08-2021

Enorm goede service en oprechte klantvriendelijkheid. De verkoper is erg meedenkend en respecteerde de keuze(s) van de klant.

Daarnaast is de winkel overzichtelijk en mooi opgezet van binnen. Aan toestellen en alle mogelijke modellen en voorbeelden genoeg!

Voor mijn volgende televisie of audio installatie kom ik 100% zeker terug!

Randy 15-08-2021

Super goed geholpen door een medewerker ! Merkte dat de medewerker veel verstand heeft van de verschillende merken en soorten(OLED, QLED, etc etc) TV’s, en heeft me dat ook haarfijn uitgelegd! Mooie nieuwe TV aangeschaft voor een zeer mooie prijs. Bedankt en zeker tot de volgende keer!

Koert 15-08-2021

Zeer goed geholpen met uitleg van de verschillen van diverse merken en modellen en 1 gekocht. 👍

Henk 15-08-2021

Ik ben op een zeer vriendelijke en goede manier geinformeerd over het product dat ik wou kopen ,
En we hebben een uitstekend deal gesloten naar aller tevredenheid
Ik zal zeker mijn mening geven als mensen mi daarom vragenBedankt
Een zeer tevreden Klant

Martin 15-08-2021

Hele mooie winkel met kundig en zeer vriendelijk personeel. Word persoonlijk en met veel advies geholpen bij je aanschaf.

Mevr Schrik. 15-08-2021

Ik heb deze winkel als prettig ervaren .Geen opdringende verkoper,en goed advies .Een vriendelijke prijs en service aanbieden met verlenging van 3tot5jaar .Dank u

Jerry54 15-08-2021

Platte tv Breda is een fijne winkel er is naar mijn mening geen betere winkel dan PlatteTv waar je goed wordt geholpen en over de korting op je aanschaf is altijd goed te regelen. Ik had in begin wat communicatiestoornissen met mijn reseveringen maar uiteindelijk zeer goed geholpen en opgelost ben met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan. Voor mij geen andere winkel meer dan Platte TV.

Henri 15-08-2021

Als je al binnen loop is het netjes en verzorgd je word het vriendelijk geholpen en een duidelijke uitleg van wat je wensen zijn gewoon top.

B Akkkermans 15-08-2021

Vandaag heb ik twee Samsung The Frame tv’s gekocht op de vestiging in Rotterdam. Naast dat het een ontzettend mooie winkel is, ben ik uitstekend geholpen door het Team in Rotterdam. Met name Rafaël en Jelle hebben mij voorzien van inhoudelijk sterk advies. Het is altijd fijn om met verkopers te werken die ook de negatieve kanten van een TV benoemen, zodat je niet het idee hebt dat ze je iets willen “ verkopen”. Complimenten heren! Succes met de Business en ik kom zeker terug als ik iets nodig heb.

Jeroen 15-08-2021

Goed geholpen, en de beslissing snel gemaakt na advies van Jelle die duidelijk verstand ervan heeft.
Heel benieuwd naar de tv. Deze wordt later verzonden.

cor 15-08-2021

Ik heb bij deze winkel diverse artikelen waar onder een tv, soundbar met sub en draadloze speakers aan geschaft en zijn bezorgd en aangesloten en de verkopers en monteurs zijn geweldige vak mensen.Deze winkel kan ik gezien mijn ervaring aan iedereen aanbevelen.