HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5205 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Louis 21-11-2021

Bij Platte TV in Den Bosch hebben we een uitgebreide uitleg gekregen mbt de verschillende merken en typen TV’s en duidelijke antwoorden op onze vragen. Onze oude tv konden we inruilen en de nieuwe werd thuis bezorgd. We kochten de TV 1 week voor dat de Black Friday aanbiedingen geadverteerd werden, maar wel gezegd dat het de Black Friday prijs zou zijn. Toen bleek dat in de Black Friday advertentie een lagere prijs stond, ben ik terug naar de winkel gegaan en gevraagd hoe dit kon. Het antwoord: ‘de betaalde prijs was wel de Platte TV- prijs, maar bij de concurrent werd deze voor een lagere prijs aangeboden. Aangezien we laagste prijs garantie hebben, is de prijs aangepast.’ Na het tonen van mijn rekening, heb ik het verschil terug gekregen plus de extra €50 Black Friday korting. Helemaal Top. Heel netjes opgelost. Ik ben een zeer tevreden klant.

Renè 21-11-2021

Goede specialist voor tv
Zeer goed garantie pakket
Duidelijke uitleg garantie voorwaarden
Wel een verkoper maar geen gepush gaf duidelijk uitleg
En gaf ons de ruimte om te kunnen overleggen welke tv we zouden kiezen na zijn voorstellen aan gehoord te hebben
Klant vriendelijk
Mooi zaak ruime keuze mogelijkheden
We hebben onze eerste ervaring met plate tv als zeer prettig ervaren

Den 20-11-2021

Ik was aan het kijken naar meubels en liep langs. Werd zo goed geholpen dat ik terug ben gegaan voor de aanschaf van een nieuwe tv.

H&C 20-11-2021

We werden heel goed geholpen en geadviseerd door de medewerker Masie Amin bij de aankoop van een Philips Ambi light tv.

Jaap 20-11-2021

Op een fijne, niet dwingende manier, goede duidelijke uitleg gekregen over een aantal TV's. Daardoor uiteindelijk een goede keuze kunnen maken. We zijn nu al tevreden over het produkt

Jan Paul 20-11-2021

Goed geholpen door de winkel in Utrecht. Ze hebben zich volledig toegelegd op televisies en dat is prettig (als je een tv nodig hebt), kennis van zaken en service. De winkel is ook ruim, goed overzicht van beschikbare merken en modellen.

Jolanda Kok 20-11-2021

Wij zijn wederom weer heel goed geholpen. De verkoper heeft kennis van zaken. Wij hebben in juni een sonos Arc besteld en die hebben we vandaag opgehaald samen met een nieuwe tv. De verkoper neemt de tijd voor zijn klanten.

Steffen 20-11-2021

Goed geholpen met begrip voor het probleem wat we hadden. De tv was niet aanwezig maar wordt van de week gebracht. Dat is dus nog afwachten.

Super Fan 20-11-2021

Hele fijne zaak in Breda, zeer goed geholpen door Ralf.
Zeer blij met deze aankoop. Deze winkel krijgt van mij een 10.
Kom beslist vaker terug. Top winkel.

Denis 20-11-2021

ik ben heel goed via de chat geholpen met een geweldige aanbieding. De tv kon bezorgd worden maar ik was ongeduldig dus die kon ik gelijk in Naarden ophalen. In de winkel ook netjes en correct geholpen. Ze doen hun best om nog extra cabels en verzekering te verkopen maar het is maar goed ook nog. Niet iedereen gaat voorbereid op pad. Zo laten ze je nadenken over meer dan alleen de tv maar ook alles wat er omheen komt kijken (pun intended)

Jos 20-11-2021

Ik ben naar Platte TV te Nijmegen gegaan vanwege het zeer uitgebreide assortiment en omdeze winkel hier al vele jaren zit. Het personeel heb ik als deskundig en klantvriendelijke ervaren

Odin 20-11-2021

Pittige verkopers maar wel met kennis en niet opdringerig. Ik houd daar van.
Tenslotte kom je om goed geholpen te worden.
Thanks

Danny van schilt 20-11-2021

Ik ben telefonische goed geholpen en ze zijn heel erg mee denkend ! In de winkel ben ik geholpen door ralf, Ja ik ben goed geholpen !heel vriendelijk benadert! En heel uitnodigend winkel van plattetv te Breda,
En heel erg mee denkend nog maals bedankt voor de korting !met me aankoop van me 65inch smart tv,
Uit leg over de cijfer 10 !
Ik vind persoonlijk heel erg belangrijk dat je je op je je gemak voelt, en heel vriendenlijk uitnodigde benadert woord! Nog maals top
Bedankt Ralf

Roel Collewijn 20-11-2021

ik ben niet tevreden met de afhandeling van mijn aankoop, ik heb een Samsung televisie gekocht en de afspraak gemaakt om mijn oude tv in te ruilen, de tv was compleet en helemaal in orde, maar bij de winkel is geconstateerd dat het beeld was ingebrand volgens de winkel, toen heb ik €100 terug gehad voor die tv maar als je niets inruilt dan krijg je ook €100 korting, dus heel merkwaardig eigenlijk.

Ronald 20-11-2021

Erg goed geholpen en eerlijk advies gekregen (niet perse het duurste). Uitgebreide demonstratie en uitleg van de medewerker.
Prima!

Wesley 20-11-2021

Vriendelijk personeel, goed geholpen en de perfecte set kunnen samenstellen!

DR 20-11-2021

Uitstekende ontvangst en een goed advies ! Uiteindelijk op advies van verkoper andere tv gekocht en zeer tevreden ! Zeker een aanrader!

Hass 20-11-2021

Vandaag zeer goed geholpen door een jongeman bij platte tv in Utrecht, deze werd weer bijgestaan door Naveen. Naveen heeft ons goed geholpen, een gezellige man waarmee je gezellig een praatje kan maken maar ook een die ons goed heeft kunnen helpen aan een mooie tv. Hij heeft zijn best gedaan ons een zo mooi mogelijke prijs te geven voor de tv. Hij heeft ons goed voorgelicht en goed advies gegeven over de tv, dit is natuurlijk een grote aankoop en daar moet natuurlijk goed over nagedacht worden. Bij Naveen werd ons dat makkelijker gemaakt, en samen zijn we tot een goede overeenkomst gekomen. Het was een gezellig en vooral productief middagje winkelen bij PlatteTv in Utrecht!

Familie vd Water 20-11-2021

Vandaag super goed geholpen door Boris, werkzaam in filiaal Eindhoven. Boris heeft veel kennis en geeft je een eerlijk advies. Het gehele winkelpersoneel daar is erg vriendelijk en behulpzaam. Winkel zag er netjes verzorgd uit. Op internet van te voren de website bekeken en prijzen vergeleken met andere webwinkels, in de winkel een aantal mooie artikelen gekocht.

Gertjan 20-11-2021

Super en vriendelijk geholpen mooie prijs gekregen voor de tv en goed advies ivm de garantie.

Fadil 20-11-2021

Ben zeer te vrede goede informatie de winkel medewerker die mij heeft geholpen was zeer vriendelijk en goede prijs

Marcia 20-11-2021

(Het gaat om de locatie in Den Bosch en niet in Breda). Ik ben goed geholpen door een vriendelijke verkoper.

Frank 20-11-2021

Jelle was uitermate kundig, vlot in omgang en flexibel in het wijzigen van mijn initiële order. Ik kan PlatteTV aan eenieder aanbevelen , en zal dat zeker actief doen!

B vanLopik 20-11-2021

Goede voorlichting en adequate informatie
Vriendelijk , attent en klantvriendelijk

Adriaan 20-11-2021

Prima geholpen in de shop in Utrecht, goede uitleg, vriendelijk waarbij ondanks grote drukte in de winkel ruim de tijd voor ins werd genomen