HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ruud 01-07-2021

Wij zijn al lang klant dit bevalt prima en komen steeds terug , door vriendelijke medewerkers geholpen, zeer goed uitleg en service vinden wij het fijn om hier onze spullen te kopen

Lex 01-07-2021

Bij mijn aankoop voor een Klipsch 404c centerspeaker heb ik gekozen voor Platte TV vestiging Naarden. Ik ben daar goed geholpen door de medewerker. De levering zou ongeveer 2 maanden duren, maar gelukkig hoefde ik maar een paar dagen te wachten. Net opgehaald en geïnstalleerd, en ik moet zeggen een geweldig geluid. Met andere woorden, nergens blij met mijn aankoop bij Platte TV

Jeroenimo 01-07-2021

LG OLED77C16LA keurig netjes afgeleverd door een medewerker van PlatteTV. Keurig een half uur van te voren gebeld op mobiel door de bezorger. Meegeholpen met de TV doos 2 etages omhoog te tillen tot in de huiskamer. Goed advies gekregen over het onderhouden van het Tv scherm.

Reinders 01-07-2021

Medewerker van Platte heeft uitstekend gereageerd op onze voorkeur en wensen en ons zeer correct te woord gestaan, mede met het oog op het feit dat wij beiden volstrekt onkundig zijn op het gebied van de huidige elektronica en de daarbij behorende terminologie. Aangezien een 10 voor de meester is, geven wij deze medewerker van Platte een 9,5.

Henk en Bob 01-07-2021

Samen met mijn oom hebben we twee TV’s en een Sonos set gekocht bij Platte TV. Hierbij zijn we uitstekend geholpen door Thomas. Thomas had op al onze vragen een snel een kundig antwoord. We zijn zeer te spreken over onze aankopen en kunnen dit iedereen aanraden.

Ton 01-07-2021

Fantastisch geholpen . Bekwaam niet opdringerig vakbekwame verkoper. Iets om terug naar toe gaan.

Sabrina 01-07-2021

Super fijn geholpen door Thoren, veel kennis, vriendelijk en uiteindelijk tot een mooie aankoop gekomen.

Haroen 01-07-2021

We zijn heel goed geholpen , installateur was. vriendelijk en had geduld en gaf ons duidelijk uitleg heeft kennis van de apparatuur
Hij was zorgvuldig met het plaatsen van de tv

Tc h 01-07-2021

Mooie nette winkel met deskundig personeel die de tijd voor hun klanten neemt , aardige verkoper die ons goed geholpen heeft bij de keuze van een nieuwe tv
Tv werd uitgebreid gedemonstreerd, geluid beeld mogelijkheden specificaties enz en de keus was toen snel gemaakt , en vandaag al thuisbezorgd en staat de tv al in onze woonkamer. Top zaak.

Nadia 30-06-2021

Goed en snel geholpen in de winkel in Rotterdam door Masie Amin. Ik stond binnen 15 minuten weer buiten met de tv die ik wilde hebben. Zeker aan te raden!

Jan 30-06-2021

Gekocht bij Platte.TV Groningen een Soundbar Samsung. HW-Q800A en een Just Racks met bijbehorende draagbeugel voor Soundbar.
Prettig en deskundig geholpen door Henk-Jan. Luistert goed en dringt niets op.
Klein puntje van aandacht is dat de breedte van de draagbeugel niet correspondeert met de Soundbar. Maar dit terzijde.

Martijn 30-06-2021

Goed en snel geholpen! Lekker kopje koffie gehad. Kom eigenlijk voor alle AV spelen bij deze zaa.

Bart 30-06-2021

Concreet en duidelijk advies, daarnaast een nette prijs!
Mooie winkel om rond te lopen met volop aanbod!

Erkan 30-06-2021

De medewerkers waar ik contact mee heb gehad waren X en Y. Fantastische kerels, die erg behulpzaam en vriendelijk zijn. Ook hebben ze elk in hun eigen werkgebied veel ervaring en kunnen je mee in de diepe details van een product. Al bij al ben ik erg tevreden. Als ik ooit weer eens een tv koop is dat weer bij platte tv!

Jules 30-06-2021

Prima aanbod en keuze. Adviezen niet altijd consistent. Wel keurige medewerkers en servicegericht. Winkel in Nijmegen is wel donker hol en rommelig.

Arjan 30-06-2021

Uitstekend geholpen in de winkel.
Nadat er een issue was met de afstandsbediening, onmiddellijk teruggebeld nadat ik eerst via de ‘chat’ niet geholpen ben (enorm kennisgebrek).
Probleem snel en efficiënt geholpen

Michiel 30-06-2021

Super goed geholpen in Nijmegen door ***. 2x sonos move gekocht voor een nette prijs. Verder uitstekend advies gekregen over een nieuwe tv.

Rob B. 30-06-2021

Winkel PlatteTV in Zoeterwoude is dichtstbijzijnde winkel voor mij met ruime parkeergelegenheid. Deze ruim opgezette winkel voor het eerst bezocht. Klantvriendelijkheid is dik in orde, medewerker licht de klant goed voor, neemt daar rustig de tijd voor en heeft netjes geholpen het pakket in de auto te laden.

Ellen 30-06-2021

Geweldige service,vriendelijkeb mensen!
Installatie aan huis,keurige jongen en vriendelijk,hulpvaardig.

LeQuy 30-06-2021

Top Service.
Snel en correct afhandeling.
Veel bedrijven kunnen en moeten hier voorbeeld van nemen.

Jeroen van Hoorn 30-06-2021

Na bot geholpen te zijn bij de mediamarkt,kwam ik bij Platte TVwinkel in Utrecht terecht. Daar werd ik geholpen door Danny. Ik had al een beetje een tv in gedachten, maar Danny vroeg mij wat ik precies zocht en waarom die tv. Danny ging voor mij op zoek naar de geschikte tv voor mij en kwam bij totaal andere tv uit. Hier heeft hij een leuke aanbieding voor gemaakt en ik ben zeer tevreden over de tv, maar ook vooral over de vakkundige uitleg en adviezen die ik van Danny heb gekregen. Ik was een leek in al die technische termen en had daardoor waarschijnlijk een verkeerde aanschaf gedaan. Dus echt een aanrader!! Mvg Jeroen van Hoorn

H.Moojen 30-06-2021

Prima geholpen en geïnformeerd. Goed gevoel bij aankoop Sony Brava XR-50X94J-4K film stayer led 2021

Hans Muijsson 30-06-2021

Voor de zoveelste keer ben ik zeer goed geholpen in de winkel de verkoper liep zelfs mee om de doos van de soundbar in de auto te leggen. Platte tv jullie krijgen van mij een 10 voor de winkel service. Enige punt van kritiek telefonisch zijn jullie zeer moeilijk bereikbaar doe daar iets aan. Hans Muijsson

Herman 30-06-2021

Via de webchat contact gehad met Ronald. Ik wilde de lg 65g1rla aanschaffen. Eerst om een mooie aanbiedingsprijs gevraagd en daarna de vraag of ik mijn oude toestel de 55c7v ook nog kon inruilen. Kreeg daar nog een leuke prijs voor. Al met al de 65g1rla voor een mooie prijs aangeschaft. De volgende de dag het toestel in Amsterdam opgehaald. We werden ontvangen met cappuccino en de medewerkers hebben de grote doos in de auto gekregen. Onderweg naar huis kwamen wij erachter dat de ook bestelde hdmi kabel niet geleverd was. Keurig is de volgende dag de kabel via post.nl nageleverd. Kortom prima service.

Marcel Zeebregts 30-06-2021

De verkoper was uitermate vriendelijk en had verstand van zaken
Ik raad iedereen aan hier een televisie te kopen