HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5183 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gert-Jan 17-01-2023

Wat een slechte service, niets geleverd wel geld kwijt. HelloTV beloofd snelle service, ik heb een sub en soundbar van sonos gekocht online. Zou de volgende dag geleverd worden. Na 3 dagen niets ontvangen, postnl heeft volgens track en trace zelf afgetekend. Buren hebben ook niets ontvangen. Na veel heen en weer chatten, bellen kunnen ze niet, moest ik zelf maar naar de vestiging komen om nieuwe te kopen, maar wel betalen graag. Nou dat doen we niet, want dan heb ik 2 x betaald voor iets wat ik niet heb ontvangen. Ze zijn niet meewerkend en niet servicegericht. Nooit meer wat kopen hier, snap niet dat dit bedrijf zoveel positieve recensies krijgt.
Officiële reactie van HelloTV 17-01-2023

Beste Gert-Jan,

Spijtig om te moeten lezen dat je langer op jouw bestelling moet wachten dan in eerste instantie de bedoeling was, altijd super vervelend.

Ik heb jouw order er even bijgepakt en je hebt vandaag melding gemaakt van een zending die wel op afgeleverd staat maar dat niet blijkt te zijn. We hebben op basis van jouw melding direct contact opgenomen met PostNL voor meer informatie en we moeten helaas echt eventjes terugkoppeling afwachten over waar jouw Sonos subwoofer dan wel is.

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je jouw geld kwijt bent, wij zorgen altijd voor een gewenste oplossing, ook in dit geval. Maar we hebben wel heel even de tijd nodig om wat zaken uit te zoeken voordat we deze oplossing in werking kunnen stellen.

Nogmaals onze excuses!

Tim
HelloTV

Versteeg123 17-01-2023

Bel mij gewoon op, of is dat teveel gevraagd.

Rien Kreek 17-01-2023

Ondanks dat er op het moment van bezoek aan de winkel ook een verbouwing plaats vond zijn wij door ......... in de vestiging in Zoeterwoude zeer goed geholpen. Wij hebben voor een goede prijs een mooie inruil TV aangeschaft en daar ook nog twee jaar garantie op gekregen.

Robert 17-01-2023

Zeer snelle reactie op mail verkeer, goede en duidelijke uitleg en nette ontvangt van de klant. Ook de hulp met inladen van producten was super. Vriendelijke dank en we hopen dat we veel plezier van onze tv hebben.

Zeer tevreden 17-01-2023

Wij zijn goed geholpen door hello tv
We kregen een mooie prijs voor onze oude tv terug en vond het wel fijn dat we die in konden ruilen.
De tv wordt vlug geleverd door een vriendelijke en zeer behulpzame bezorger die alles goed uit legde
Dus wij kunnen jullie echt aanradern

Hans Pijnenburg 17-01-2023

Zojuist de tweede televisie gekocht en dat in een paar weken !
Bewust gekocht daar .
Ivm vriendelijk en goede service
Ook de prijs is aantrekkelijk
Voor mij voorlopig geen andere winkel dan HELLO TV 💪super tevreden !

Theo Dolmans 17-01-2023

Ben zeer goed geholpen door jullie medewerker dit is fatsoenlijke service dat is nog eens wat anders als mediamarkt bijvoorbeeld.

Leo 17-01-2023

Zeer uitgebreid sortiment en een prettige bediening. Daarnaast ook bij online bestellen de hele dag hulp beschikbaar. Bovendien worden concurrerende prijzen gehanteerd.
Informatie over de verwachte levertijd zou wat nauwkeuriger kunnen.

Wim 17-01-2023

We zijn ontzettend goed geholpen,vriendelijk,geduldig en goede uitleg. Hier heb je nog het gevoel dat de klant koning is ipv een nummer.....

Anne 17-01-2023

Zeer goed geholpen in de winkel in Naarden, fijn personeel ..goede uitleg en prima prijs voor mijn nieuwe Qled tv van Samsung.
Een dikke 10

Nick 17-01-2023

Een prachtige LG C2 Oled gekocht bij HelloTV. Het was een buitenkansje voor een super prijs, en wat bleek alleen de doos was iets beschadigd. Nette track en tracé over de hele status van de order heen. Deze winkel is het aanraden waard

Gerard 17-01-2023

Nette en overzichtelijke winkel, vriendelijk, service gericht en deskundig personeel.

Margreet 17-01-2023

Na online contact met Hello TV over de prijs van een TV. Kregen we uiteindelijk voor een goede prijs de door ons gewenste TV. Deze was in Utrecht niet op voorraad maar we konden deze TV wel ophalen in Naarden. Hier werden we al verwacht en stond de TV al voor ons klaar. Op onze vraag naar een TV-standaard, werd geopperd dat ze die misschien wel bij de naastgelegen tweedehandsvestiging van Hello TV hadden. En ja hoor dat hadden ze wel voor ons. Voor een prima prijs hadden we dus meteen een standaard. We kregen er een goed gevulde zak met diverse schroeven en een schuimrubber mat bij, om de TV op te leggen, zodat de standaard makkelijk bevestigd kan worden. Perfecte service!

Joris K 16-01-2023

Online goed geholpen, aan de telefoon goed geholpen en levering kwam op tijd met keurig op tijd een belletje van (*) van Hello TV doe de 85” TV in no time helemaal precies strak heeft opgehangen. Daarnaast kundig advies over kabels en aansluitingen.

(*) is top? Hello TV Ook.

Dank!

Ricardo 16-01-2023

Wij zijn heel goed geholpen door (*) die de bezorging en installatie bij ons heeft gedaan. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij hem hebben ervaren als een zeer vriendelijke en vakkundige persoon, die weet waar hij het over heeft en zo nodig ook extra informatie geeft waar je ook echt wat aan hebt. Wij zijn heel blij met onze nieuwe tv sony xr-77a84k en willen zowel (*) als (#) bedanken voor de fantastische service! Door deze fijne ervaring zie je ons zeker terug bij hellotv, ga vooral zo door!!!

Michelle 16-01-2023

Medewerker denkt goed mee met onze wensen. Ook wanneer je aangeeft dat het bedrag te hoog is wordt er meegedacht. Of een goedkoper vergelijkbaar tv, of een goede aanbieding. Ook de bezorging op de geplande dag. Tv werkt goed. Wij zijn dik tevreden. De betalingswijze vond ik wel wat vreemd zo via de mail met factuur, maar door alle goede reviews op internet het "risico" genomen en het is helemaal goed gegaan. Dus als mensen twijfelen om te betalen via de link, dat hoeft dus echt niet!

A. Nauta 16-01-2023

Hele goede uitleg! Keurig en netjes opgehangen onze TV. Keurige persoon. Beleefd, en netjes in beschaaft Nederlands. Wij hebben een hele goede indruk van de installateur uit Groningen.

Edwin 16-01-2023

Vandaag is de monteur geweest om te oude tv mee te nemen en de nieuwe op te hangen. Het contact was fijn en de monteur had verstand van zaken. Binnen 1,5 uur hing de nieuwe TV aan de muur en was hij helemaal ingesteld.

Barry 16-01-2023

Uitstekende uitleg gekregen, waarbij vooral de tijd genomen werd.

Anita van Bennekom 16-01-2023

Goedkoper dan anderen En na plaatsing en hulp via helpdesk kwamen we er niet uit. Toen zijn ze weer bij ons thuis gekomen en probleem verholpen Super blij met deze service

J Derks 16-01-2023

Erg vriendelijk geholpen en nog belangrijker de medewerker had ook echt verstand van tv’s en nam goed de tijd om alles uit te leggen en toe te lichten.

HilJan 16-01-2023

Wij gingen voor een koopje naar de Hello (tv) winkel in Duiven en kwamen achteraf toch uit op een NIEUWE samsung qled tv 65 inch 8k. Dit dankzij de goede adviezen van xxx die ook mijn vrouw positief in het hele verhaal meenam en liet zien dat er maar 1 kabel in zicht is ( blijer kun je mijn vrouw niet maken) en voor heerlijke koffie had gezorgd. En zelfs vertelde dat de monteur bij plaatsing zijn schoenen zelfs zou willen uitdoen als dat gewenst was, wat een service.......en voor mij werd de service 100% compleet toen mijn vrouw de portemonnee moest pakken om af te rekenen , haha helaas kost mij dit wel extra rente om weer terug te betalen.....al met al iedereen blij. Nogmaals bedankt.

Fuat 16-01-2023

Wij waren op zoek naar een tv gecombineerd met sounders en tv meubel.
Zelf al behoorlijk wat voorwerk gedaan op internet, vergelijken etc.
Om toch de puntjes op de i te zetten de winkel in Utrecht bezocht. Ruim aanbod om te testen en proeven wat je nou echt wilt.
Daarnaast enorm goed geholpen door xxx. Hij wist alle specificaties goed toe te lichten en zijn advies was persoonlijk zonder sturend te zijn. Wel fijn dat je op die manier goede keuzes maken. Jammer dat ze geen wasmachines verkopen 😉

Robert Visser 16-01-2023

We zijn geweldg geholpen door xxx in de winkel in Eindhoven, was een gezellig maar vooral goed en duidelijk gesprek. Gebaseerd daarop hebben we een andere televisie gekocht dat we zelf in gedachte hadden, omdat xxx echt duidelijk de verschillen heeft uitgelegd. Top!

Millencolin 16-01-2023

Laat ik beginnen te zeggen dat ik tot op heden zeer tevreden ben.

De eerste motivatie om hellotv te bezoeken waren de prijzen.
Ik moet zeggen dat het mailverkeer over de aanschaf niet optimaal verliep. Het voelde als een verkooppraatje om mij op een ander model te krijgen. Dat had eerder mogen stoppen en voelde te overdreven terwijl ik al had aangegeven geen interesse te hebben in een "upgrade". Daarna kwamen nog verzekering en kabels. Niet nodig.

De levering was snel, de volgende dag al. Dus super.
Helaas was er een verontrustend geluid aan de One Connect. Dat is super goed opgelost doordat ik mijn TV de volgende dag al mocht omruilen in een winkel. Echt uitstekend.
Daarna nog een mail met tips, was zeker ook zeer welkom.

Ik zou hier rustig nog meer bestellen. Top

Peter 16-01-2023

Prima prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende On Line service van yyy. Alleen jammer dat ik van Rotterdam naar Zoeterwoude moest voor het afhalen. Maar ook in Zoeterwoude door xxx heel goede service verleend.