HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Daniel goedkoopstraat 21b Amsterdam 26-09-2021

Het personeel Rodin.lis heel beleefd netjes en een goede uitleg het is de tweede aankoop en kom er zeker terug

Andre Brusse 25-09-2021

Via de website oude Samsung tv ingeruild, prima deal gemaakt met Jari. Tv direct afgehaald in de winkel in Rotterdam. Uitstekend geholpen door Sohrab. Aan te bevelen om daar je tv aan te schaffen tegen een prima prijs.

M&M 25-09-2021

We zijn via internet bij platte tv terecht gekomen. We zijn naar de dichtstbijzijnde winkel gereden, voor ons Groningen. Bij aankomst hadden we gelijk een goede indruk van de uitstraling van de winkel. Eenmaal binnen heeft een medewerker ons uitstekende uitleg gegeven over de verschillende types tv,s met hun bijbehorende systemen. De medewerker heeft ons hiermee op een perfecte manier geholpen om de juiste keuze te maken.

Martijn 25-09-2021

Er zijn weinig tot geen andere winkels meer die zo veel verstand hebben van televisie en geluid dan Platte tv . Ik kwam binnen met een probleem dat ik niet echt tevreden ben over mijn tv van 2 jaar oud door een motion judder probleem . Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen heb ik nu de beste tv voor mijn ogen dankzij de fantastische verkoper die mij geholpen heeft. Ik ben zeer tevreden bij platte tv en raad dit aan iedereen aan.

Martijn 25-09-2021

klantvriendelijke en -gerichte medewerkers (Daniel) die goed advies geven op basis van wat de klant aangeeeft. Verder snelle service en geen pushy verkooppraatjes, Prettig! Beste electronica zaak van Nijmegen!! (Platte TV Nijmegen)

Westbroek 25-09-2021

Het is een hele mooie zaak je wordt er deskundig geholpen en goed geadviseerd in de winkel Zoeterwoude Rijndijk

Westbroek 25-09-2021

Herald 25-09-2021

Vriendelijk personeel snel geholpen! Had mijn keuze al gemaakt, dus was snel rond.

Roy 25-09-2021

Erg goed geholpen en een duidelijke uitleg. Ook makkelijk , voor de huidige tv een inruilprijs gekregen. Advies over kabels e.d. 👍en leuk meegenomen een superscherpe prijs voor de nieuwe TV.😉 Top zaak.
RoyRenssen 26-09-2021

Sorry ,vergeten de verkoper te noemen🤭Jelle P . Vestiging Naarden👍Ook de koffie was prima.

John 25-09-2021

Na een voortijdig defect aan de vorige TV die ik bij PlatteTV had aangeschaft heeft Rob T. van de afdeling service zeer goed zijn best gedaan en me vriendelijk te woord gestaan me dmv diverse telefoontjes en via de mail.
Uiteindelijk heb ik met hem in hun winkel in Nijmegen met hem een goede deal kunnen maken en weer een prachtige nieuwe TV aangeschaft bij PlatteTV te Nijmegen.
TOP-service.

Cor 25-09-2021

Wij zijn hier naar toe gegaan door een eerdere aankoop en wat fijn is is dat er in deze winkel door de verlichting een thuissituatie is gecreëerd waardoor je alle televisies héél goed kan vergelijken of dat je thuis op de bank zit. Wij werden geholpen door Anne en deze heeft ons uitermate goed geholpen en geadviseerd. Wat ons ook hier bracht was de prijs die wij na thuis online een betere prijs hadden gevraagd en die werd ons in een offerte die we per mail kregen gegeven en die verraste ons dusdanig dat wij ook tot koop over zijn gegaan. Al met al prima service prima prijs fijne winkel en deskundig personeel. Wij raden Plattetv dan ook aan.

Johan 25-09-2021

Ik heb vandaag een tv in Den Bosch gekocht en ik ben super geholpen en alles perfect uitgelegd

Wilma 25-09-2021

Omdat ik in de buurt van vestiging naarden woon daar een 32" smart tv gaan halen. Snel en vakkundig geholpen door Jelle.
Installatie ging ook erg snel en makkelijk

Peko 25-09-2021

Vandaag een mooie TV gekocht. Eerst gisteren diverse winkels bezocht om te oriënteren maar deze winkel in Zoeterwoude sprong er met kop en schouders bovenuit. We werden deskundig en vriendelijk geholpen door Rafael. Vandaag dus terug om de koop te sluiten met een persoonlijke en heel goede deal. TOP!

Paul 25-09-2021

Mooie duidelijke winkel, goed uitgesteld en zeer kundig personeel!
Je word prettig verwelkomt en krijgt goed de tijd om je eerst ff te oriënteren,
Alles word goed en eerlijk uitgelegd, veel keuze.
Ik weet nu al dat mijn volgende aankoop bij jullie zal zijn en zal jullie zeker aanbevelen bij mijn vrienden en familie 👍

John S 25-09-2021

Ik had met een zeker **** via de chat een prima deal gesloten voor de samsung 65qn95a tv. Wel onder de voorwaarde dat het de volgende dag bezorgd werd. Dat was geen probleem.. werd me verteld. Ik was dus zeer tevreden met de deal.
Maar toch heb ik een minpuntje.....
Helaas kreeg ik s'avonds om 21.30 telefoon dat de tv toch niet meteen geleverd kan worden. De enige mogelijkheid was om het nu af te halen bij een filiaal,of een week wachten op bezorging. Dat was eigenlijk niet de deal. Dus heb het nu zelf bij een filiaal afgehaald. Wel raar dat op het moment ik dit schrijf de tv nog steeds wordt aangeboden met vandaag besteld .morgen in huis en gratis bezorging.
Dus daarom geen 10 maar een kleine 8

Hakan seyban 25-09-2021

Goede Service mooie winkel. Had em op bezorgen gezet maar kon na contact snel in de winkel ophalen . Dank voor het dragen naar de auto 😁

Wik 25-09-2021

Zeer fijn geholpen door *****, deskundig meedenkend maar ook invoelend. Mooie winkel met goede service en inruilmogelijkheden. Absolute aanrader.

Jimmy 25-09-2021

Veel televisies, nette indruk. Goede uitleg over techniek en de thuissituatie i.v.m. lichtinval en de daarbij behorende telvisie. cijfer 10.

Corina 25-09-2021

Prettige winkel hier in Utrecht, met veel assortiment, en zeer vriendelijk personeel die je goed helpen en netjes adviseren over de producten.

Ger Zieltjens 25-09-2021

**** heeft LG OLED77G1RLA inch opgehangen paar weken geleden dit zat tegen waardoor hij veel tijd verloor en nog 2 klussen had na mij waardoor de uitleg minimaal was maar had daar begrip voor. Echter was hierdoor de tv niet volledig uitgelegd en de de aansluiting naar de yamaha 3080 niet goed werkend.
In de winkel aan **** uitgelegd en hij vertelde mij dat gezien deze situatie er nog iemand kon langs komen om alsnog de tv te controleren en de aansluiting naar de Yamaha. De yamaha was al aangesloten ( staat er al een poos wel ook bij jullie gekocht ) dus het was geen yamaha installatie maar een controle wat betreft aansluiting van de tv en de instelling daarvan. Tot mijn verbazing moest ik 45 euro betalen vanwege het bezoek, vreemd want *** zei service, de manager van **** had echter een andere mening wat op zich wel kan maar niet gezien deze situatie en de belofte van ****. Uiteindelijk heb ik ook nog eens een A-Z servicepakket van 300 euro en 89,00 voor tv installeren ( waar geen tijd meer voor was ) de manager kwam met dan 50/50, ik heb de 22,50 betaald maar onder protest en om het **** niet moeilijk te maken. Dit gaat niet over geld maar principe en service van platte tv. Ben hier zeer ontstemd over. Groet, Ger Zieltjens

Jan 25-09-2021

De shop in Eindhoven 2 x fysiek bezocht voordat ik via chat de TV heb gekocht. Ervaarde wat tegenstrijdige informatie over de door mij uitgekozen TV en bijbehorende beugel Uiteindelijk via chat de deal afgewerkt.
De TV met beugel is geïnstalleerd door Tim. B. Perfect geïnstalleerd en luisterde goed naar mijn wensen en gaf daarbij goede adviezen. Zeker een 10 waard.

Marielle 25-09-2021

ik was niet bekend met deze winkel, maar het is mij goed bevallen. Een ruime winkel overzichtelijk. Niet alles staat in de winkel opgesteld of met veel informatie als andere verkopers maar het personeel neemt de tijd om alles uit te leggen en je de optie door te nemen. Geen verkopers maar helpers in aanschaf naar een nieuwe tv. Kahan heeft mij netjes geholpen, was nieuw en dit merkte je in de communicatie maar hij heeft mij goed geholpen.

Gb 25-09-2021

Voor advies, service, goede prijzen en scherpe korting moet je bij platte tv zijn.

Stephano 24-09-2021

Top winkel prima geholpen de keuze uiteindelijk gemaakt voor de G1 model van LG met installatie en montage dankjewel **** een echte vakman!!