HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Frans 05-10-2021

De service was eerlijk, duidelijk en no-nonsense. We konden rustig overleggen zonder dat we gepusht werden tot het maken van een keuze. Voor ons nu de 2e keer dat we hier een tv gekocht hebben en we zouden het zo weer doen.

Pierre Schoonens 05-10-2021

Een ode aan PLATTE TV

Al jaren vaste klant bij deze zaak

Terug komen dat doen we vaak

Niet omdat we ontevreden zijn

Maar door de goede service en die is fijn

Altijd correct geholpen door bekwame mensen

Deze luisteren altijd goed naar onze wensen

Dit keer zijn we geholpen door medewerker “14 jaar”

Van deze medewerker ook weer een mooi gebaar
Nu zijn we in het bezit van een mooie platte tv

We weten zeker, ook deze gaat weer jaren mee

Daarom zeggen wij een televisie van platte tv maakt je blij

C. Stukart 05-10-2021

Door de jaren heen al regelmatig wat gekocht bij deze zaak al die jaren zeer tevreden , personeel vriendelijk en word goed geholpen. Ga zo door

Jenne 05-10-2021

Ben vandaag geholpen in winkel Eindhoven de Ekkersrijt. Erg professioneel veel geduld voor de klant en heeft mij fantastisch geholpen. Zelf met het beladen van de auto. De jongeman heet ...... en hij is voor de verkoper van de week !!!

A.A. Lekatonpessy Gennep 05-10-2021

Goeie service en een uitstekende punten iuitleg gekregen over de voorwaarden en de garantie van het Product .

Henk Geerdes 05-10-2021

Ik ben heel erg tevreden met PlatteTV, mijn vragen werden heel snel beantwoord, ook de levering ging good. De installatie was vlug gedaan, en de bediening voor de TV was goed uit gelegd, zonder haast.

Gerardfietser 05-10-2021

Prettige winkel in Utrecht. Klantvriendelijk geholpen door ........ Hij gaf een goede uitleg over het apparaat en de problemen met de snelle levering. Dus pre order en ik ontvang bericht wanneer het apparaat is gearriveerd.

Herman Haak 05-10-2021

Nadat ik bij samsung op de site gekeken had en de tv die ik zocht bij plattetv te koop was ben ik daar heen gegaan. Na binnenkomst kwam daar een vriendelijke jongeman genaamd ... naar me toe en vroeg of hij kon helpen en hij bood een lekker bak koffie aan, nadat ik men wensen uitsprak heeft deze jongeman mij er goed geholpen. Ik ben dus nu een erg tevreden klant.

paul 05-10-2021

super snel en goed geholpen duidelijk uitleg van apparatuur
verkoper had veel verstand van t product en liet allerlei muziek soorten horen
erg tevreden met aangeschafte apparatuur

Kevin en Joyce 05-10-2021

Bijzonder prettig geholpen door verkoper ...... in de winkel van Platte TV in Doetinchem. Hij luisterde goed naar onze wensen, had hele goede tips en was vooral oplossingsgericht. Echt een aanrader. Super service

G&S 05-10-2021

Gisteren bij Platte TV online een superdeal kunnen sluiten bij (*) voor een prachtige TV. Vandaag naar de winkel in Eindhoven om een home cinema systeem uit te zoeken. Daar super goed geholpen door (#) (die we toevallig eerder online ook al hadden gesproken) die ons ook weer super goed heeft geadviseerd en ons een super goede deal heeft kunnen geven! Helemaal blij! We raden sowieso aan om ook fysiek Platte TV te bezoeken voor zojuist genoemde info en een gezellig praatje!

We zullen hier sowieso weer terugkeren voor andere producten.

UPDATE:

We kwamen letterlijk een dag na het plaatsen van de review weer terug omdat we nog een TV mount nodig hadden. Wie kwamen we weer tegen? (%)! (%) hielp ons wederom geweldig en we vonden het ook heel erg waard om deze ervaring te updaten in ons review bij PlatteTV. De informatie die we kregen samen met (%) gezelligheid zorgde ervoor dat we de juiste keuze konden maken.

Tijdens het updaten, merkten we overigens ook dat ons vorig review cijfer niet echt klopte! Een 9? Klopt niet.

(%) verdiend een dikke 10.

Top service!

Cornelis 05-10-2021

De eerste indruk is vaak de beste. Vrolijk en net ingerichte winkel. Er hangt een goede sfeer.
Ik werd geholpen door (*). Heel adequaat en behulpzaam met verstand van zaken.
Ik heb een goed gevoel over gehouden

Meta Beukelman 04-10-2021

Wij zijn op zondagmiddag een tv gaan kopen. Werden geholpen door (*). Hij heeft alles goed uitgelegd zodat wij tot aanschaf zijn overgegaan. Hij heeft netjes de tv in onze auto gelegd. Zijn zeer tevreden.

Ruud de Wit 04-10-2021

Normaal ben ik niet zo van de beoordelingen maar nu doe ik dat.zaterdag 2 oktober ben ik in Zoeterwoude geholpen, van af de eerste seconde voelde ik mij op mijn gemak bij hem,meestal vind ik verkopers hun best doen om je met meer dan je wilt uitgeven de deur uit te willen laten gaan,maar hij luisterde goed wat ik wilde en heeft mij het perfecte advies gegeven en ben tevreden met mij n nieuwe tv naar huis gegaan!!Topgozer

Santoecha 04-10-2021

Ik was opzoek naar een niet te dure tv voor mijn slaapkamer. En via Google kwam ik bij de plattetv uit. Zei hebben naar mij geluisterd en zijn mij tegemoet gekomen. En de levering die ging super snel. Kreeg de tv eerder. En ben zeer tevreden over de tv en de levering. Ik raad het andere zeker aan om bij de plattetv een tv te kopen.

Gideon 04-10-2021

Goed geholpen door de medewerker in de winkel. Situatie van waar de tv komt te staan uitgelegd, mijn wensen en budget aangegeven. Verkoper heeft goed advies gegeven en probeerde ook niet boven het budget aan te bieden. Als ik een tv online had besteld had ik hoogstwaarschijnlijk de verkeerde besteld. Dankzij de goede begeleiding en onderbouwing erg tevreden.

Dre020 04-10-2021

Bij het binnenkomen werden wij al begroet met een hallo en een glimlach terwijl men volgens mij toch best druk was. Eerst rustig rondgekeken, een aantal keer werd contact gezocht met oogcontact wat de medewekers benaderbaar maakte. Ik had een lastige vraag waarna men de tijd nam om deze beantwoord te krijgen via Sony. Had interesse in een tv, op de vraag of er nog wat van de prijs af kon werd mij een prima deal aangeboden waar ik op in ben gegaan. Daarna goede uitleg over garantie en de optie om deze uit te breiden, ook aan de benodigde kabels werd gedacht. Wist nog niet zeker of ik een tv ging kopen maar door de jongens van Platte TV Naarden durfde ik snel de knoop door te hakken, er was vertrouwen. Dank!

Wilco 04-10-2021

Waardeloze service ! Koop je voor 6500 euro aan tv en soundbar, word het spulletje zo binnengeschoven en doeiiii. Ga ik vragen in de winkel, zegt de verkoper : sorry dat ben ik vergeten te vertellen. Het gaat nu net niet over een pakje boter zou ik zeggen. Was een kleine moeite geweest om het spul uit te pakken en op zijn plek te zetten. Ik ben benieuwd hoe het gaat als er straks een keer wat mee is.

Fam uit Scherpenzeel 04-10-2021

Top geholpen

Op de website ons georiënteerd op een nieuwe tv van Sony. Super heldere site waar je alles kunt vergelijken. Via de chatfunctie een leuke passende aanbieding kunnen krijgen. Echt een goed en eerlijk advies gekregen. Uiteindelijk de Sony Bravia xr50x94j 4k full array led gekocht en opgehaald in de vestiging in Naarden. Daar was de tv op voorraad. Top service van platte tv!

TIP. TIP. TIP:

Mocht je ook een nieuwe hdmi kabel nodig hebben, google dan eerst ff de prijs. Platte tv bied deze kabel van Oehlbach in de winkel aan voor 79,00 euro maar bleek later vanaf 32,00 euro al verkrijgbaar. Zo denk je dat je misschien korting krijgt op je hdmi kabel maar dat ligt iets anders. Beetje vreemd maar goed. Verder prima goede service!! Morgen de tv maar eens installeren!

Ton en Corina 04-10-2021

Wij zijn in de winkel in Den Bosch geweest.
We werden vriendelijk ontvangen met een lekker kopje koffie. Na even rond te kijken , kregen we een goede uitleg over alle tv en werd er goed naar onze wensen geluisterd. Uiteindelijk hebben we onze nieuwe televisie gekocht. Dank jullie wel voor alle service!!

Riny 04-10-2021

Recent de Philips 650led855 gekocht bij Platte TV. In augustus ook al een andere Philips PUS model aangeschaft. Er valt altijd zaken te doen met PlatteTV.De winkel werd door mijn broer aanbevolen. Heb diverse andere leveranciers bezocht op internet als ook andere winkels.
Ik kon nergens beter zaken doen dan bij Platte TV. Werd de laatste keer geholpen door xxx in de winkel in Eindhoven. Kon een mooie prijs maken, en ben prettig geholpen door xxx. Zoals overeengekomen werd de TV daags erna geleverd. Kort na de aankoop bleek dat de door mij gekochte TV in de aanbieding was waarop ik contact heb opgenomen via de chat met PlatteTV. Daar gesproken met yyy en uitgelegd dat de recent door mij gekochte TV in de aanbieding was voor een lagere prijs als die ik had betaald. Ook hier geen enkel probleeem en het verschil werd kort hierna door PlatteTV aan mij gecrediteerd. Dit noem ik service !!!

Jan 04-10-2021

Vandaag een Samsung QLED tv gekocht in Utrecht. Goed geholpen door xxx met diverse adviezen, omdat overdag de zon op de tv kan schijnen is ons de QLED geadviseerd met een duidelijke onderbouwing. Omdat we online al een nette offerte hadden ontvangen voor een ander type tv heeft xxx een mooie prijs gemaakt in de winkel. Omdat de tv niet op voorraad in de winkel was wordt deze later thuisbezorgd.

J.Mortier 04-10-2021

beste plattetv ,,

vandaag naar locatie doetichem gegaan om te vragen of mijn credit nota afgerond was bij de reparateur, zover was het helaas nog niet ,maar naar wat overleg ben ik super goed geholpen met een nieuwe LG DSP8YA soundbar ik kan niet meer zeggen {alle lof voor almhof} whaha lol maar nu kunnen we thuis eindelijk gaan genieten van een nieuwe soundbar set.

R.C 04-10-2021

Goed advies gekregen en deze mannen hebben verstand van zaken. Duidelijk uitleg van verschil tussen bijvoorbeeld OLED en QLED. Goed uitgevraagd waarvoor de TV voornamelijk gebruikt gaat worden (Gamen, TV kijken, bios ervaring etc). Dus al met al ben ik super tevreden over Platte TV.

A. Rekers 04-10-2021

Platte TV is een nieuwe winkel in Groningen. Reden genoeg om eens te gaan kijken voor de aankoop van een nieuwe TV. Mooie winkel, goed voorgelicht zonder haast en prima geholpen door Andre. De bestelling op tijd bezorgd in de winkel, alwaar ik hem vandaag heb afgehaald. Ik ben een tevreden klant. Inmiddels doet de TV het en heb ik een prachtig beeld: vandaar de 10. Uitmuntend!