HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rick 30-08-2021

Goed geholpen in de vestiging in Zoeterwoude. Ik wist al aardig wat ik wilde hebben, dus was makkelijk scoren voor ze. Maar netjes wat korting gekregen en goed meegedacht. Alles vlot geregeld en de volgende dag thuisbezorgd!

Dstinfo 30-08-2021

Reeds in 2016 klant geworden bij Platte TV. Nu omdat het tijd werd nogmaals laatste technologie in huis te halen, weerom aanvraag naar Platte TV. Zoals gebruikelijk, warm onthaal, brede aanwezige waaier van demotoestellen, scherpe prijs gekregen en uitstekende service levering/installatie. Top team daar aanwezig en niet schuw van alle vragen te beantwoorden.

William 30-08-2021

Goede uitleg door verkoper.
Willen je niets aansmeren en nemen de tijd voor jou.
Ook over de prijs valt nog te onderhandelen.

Tevreden klant 30-08-2021

Ik heb voor platte TV gekozen omdat ik bij een andere grote speler op de markt geen korting kreeg en bij platte TV wel.
Ook werd onze Nextbox door de monteur geïnstalleerd, wat eigenlijk niet in het pakket zat. Verrassend was ook dat er op zondag iemand kwam installeren, waar vindt je dat nog? Vanaf mijn eerste mail met hun werd alles duidelijk omschreven en ook de diverse vervolgstappen. Dus voor ons een dikke 10

E. Lafleur 30-08-2021

Ben naar de zaak in Eindoven gereden omdat ik mijn bestelde soundbar wilde ophalen.
Ik werd daar in de winkel door xxx prima te woord gestaan en geholpen. Dat resulteerde erin, dat ik uiteindelijk een prachtige Sony Bravia XR 55A oled tv, met xxx in mijn auto heb geladen!

Tevreden klant 30-08-2021

Ik ben uitstekend geholpen in het kiezen van mijn nieuwe tv. Na het aanhoren van mijn wensen heeft de verkoper me de verschillende opties laten zien, waarna ik de juiste keuze heb kunnen maken. Ik ben blij met mijn aankoop en raad een bezoek aan deze winkel aan.

R Brandenburg 30-08-2021

Keurig ingerichte winkel. Verkopers allemaal zeer attent vroegen meteen of ik geholpen wilde worden of informatie wilde. Heb eerst rondgekeken de verkoper die mij hielp wist mijn vragen goed te beantwoorden,en de verschillen uit te leggen van verschillende modellen.
Makkelijk kunnen onderhandelen met de verkoper voelde absoluut geen dwang om te kopen. Onderhandelingen gingen zeer soepel en zijn er naar mijn tevredenheid uitgekomen.
Ook wat betreft de extra garantie dit goed uitgelegd en zeker wat betreft over als er dode pixels mochten komen. Deze meteen er bij genomen.
Zeer tevreden over de gehele aankoop en de verkoper verdiend zeker een pluim.

Bianca 30-08-2021

Grote overzichtelijke winkel (locatie Groningen). Al meerdere televisies gekocht ook voor mijn ouders. Er word goed advies gegeven en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Voor mij een winkel om terug te blijven komen! Bedankt!

P. van Esch 30-08-2021

Anderhalve week geleden werd de nieuwe Philips 48OLED806 gebracht en geïnstalleerd. Het is een prima toestel maar over de service van Platte tv zijn we absoluut niet te spreken. In de winkel hebben we gezegd dat we het toestel willen laten aansluiten op de versterker van de geluidsinstallatie. Voor zo'n 60 euro extra zou de tv worden bezorgd en geïnstalleerd. Na het plaatsen en instellen van de tv bleek deze niet op de versterker te kunnen worden aangesloten. De versterker heeft geen optische ingang en daarvoor was een omvormer + optische kabel nodig. Nee, de monteur had niets bij zich. Dat moesten we zelf bestellen. Via internet de benodigde spullen besteld, zelf aangesloten en... niets dan geruis uit de boxen. Terug naar de winkel in Nijmegen. Tja, het kon aan de tv liggen, aan de instellingen, aan de kabel, aan de omvormer of aan de versterker. En nee, ik moest het verder zelf maar zien op te lossen. Als de monteur moest komen dan zou dat weer 60 euro kosten om te doen wat hij meteen had moeten doen (met een omvormer en kabel die ze naar mijn idee standaard bij zich zouden moeten hebben, hoe moeilijk kan het zijn). Ze wilden wel een gratis Philipsmonteur inschakelen. Via mail maakt Philips duidelijk dat de monteur alleen gratis was als de ruis werd veroorzaakt door een defect aan de tv. Die heb ik maar afgezegd dus. Het komt er dus op neer dat de installatie door Platte tv niet veel voorstelt en dat je als klant al heel snel het bos wordt ingestuurd. Ik had zelf maar moeten aangeven dat ik een versterker zonder optische ingang had. Eigen schuld dikke bult en zoek het nu verder maar uit. Ik wil nooit meer iets met Platte tv te maken hebben!

Henny vdS 30-08-2021

Platte TV is een leuke winkel, waar de televisies goed staan opgesteld zodat je ze prima kunt vergelijken en waar we prettig en professioneel geholpen werden door xxx

Ashwin 30-08-2021

Top service en de mensen van de winkel zijn dienstverlenend met kennis van zaken. De prijzen zijn ook heel scherp.

Debbie 30-08-2021

Wij zijn zeer goed en welwillend te woord gestaan
Er werd ons koffie aangeboden, zeer gewaardeerd!
Uitleg over het sound systeem was fijn en heeft ons doen beslissen de LG soundbite met speakers aan te schaffen
In combinatie met een oled 77” LG tv
We wachten met spanning af en vol verwachting !
Wij zijn geholpen door xxx. Zeer tevreden

Frank 30-08-2021

Heerlijk om te weten dat Platte TV er niet alleen is bij de aankoop van je nieuwe apparatuur, maar ook voor je opkomt om de reparatie in goede banen te begeleiden. Als een reparatie om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt, doen ze je een prachtig aanbod voor vervanging om het leed te verzachten. Een prachtig onderscheid in de markt waar meer bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Adrie 30-08-2021

overzichtelijke winkel en deskundige assistentie. met hulp van de medewerkers tot de juiste keuzes gekomen en ook advies gekregen over onduidelijkheden in werking en aansluiten

Jan 30-08-2021

Klantvriendelijk

En vaak zijn ze in voor kortingen
Altijd bereid om te helpen

Dirk-Jan 30-08-2021

Zojuist via de telefoon geholpen door xxx, vestiging in A'dam, met de aanschaf van een TV en soundbar. Zeer leuk, open en vertrouwd gesprek waarbij ik goed ben geinformeerd en geadviseerd. Als het verkrijgen van leuke kortingen!
Indien je op zoekt naar een TV en toebehoren dan MOET met PlattTV gesproken hebben! Ik kom hier zeker terug

Samantha 30-08-2021

Onze TV ging kapot en via Google kwam ik op deze website terecht. Ik had er nog nooit van gehoord maar de reviews, prijzen en uitgebreide showroom maakten dat ik hier wel wilde gaan kijken. Geen spijt van! We zijn naar de vestiging in Breda geweest en konden daar veel merken en modellen bekijken. We waren niet zeker welk model voor onze wensen geschikt was, maar Jos kon ons door het stellen van een aantal vragen goed helpen. We hebben een Sony Bravia gekocht en zijn er blij mee.
Het cijfer is een 9 en geen 10 omdat Jos zei dat dit toestel wel op onze TV-beugel zou passen want dat zou universeel zijn, maar dat was helaas niet het geval ondanks dat de vorige TV net zo groot was. Maar we hebben de TV nu neergezet op de pootjes en kijken even of dat bevalt.
Deze winkel is zeker een aanrader!

Anke Leenders - Jansen 30-08-2021

Fijne service, fijn personeel! Wij gaven onze 2 eisen aan en de beste heer heeft ons goed geholpen

Locatie Eindhoven

Eric 30-08-2021

De heren hebben ons prima geholpen, voldoende keus om in de winkel te vergelijken, en voordeel, uitvoorraad leverbaar De tv is netjes in de auto gelegd.

JMC 29-08-2021

Bij het zoeken naar een nieuwe tv kwam ik via internet bij PlatteTV terecht. Daar werden we ontvangen door Boris die ons op vakkundige en enthousiaste manier alle informatie gaf die we nodig hadden. Aankoop op basis van goed advies resulteerde in een uitstekende keuze en veel kijkgenot.

Alex van Tilborg 29-08-2021

We zijn vandaag de stad in gegaan om barkrukken te kopen maar kwamen bij platte tv langs. Toch even naar binnen gegaan en info opgevraagd over onze eventuele wensen. Heel erg fijn geholpen door enthousiaste verkoper met zeer veel kennis. Heeft onze vragen goed aangehoord en uitleg gegeven over de verschillende type tv’s. We waren er eigenlijk direct overtuigd en hebben een mooie tv aangeschaft. Al met al heel erg goed geholpen….
Zo doorgaan…….top, een verdiende 10!

René 29-08-2021

Via internet uitgekomen bij deze winkel in Groningen Goede informatie gekregen en goede uitleg over verschil tussen oled en qled tv.. eerste keer door Marco goede uitleg gekregen en daarna door lloyd nog prettig geholpen met de aanschaf van nieuwe tv..

Frank 29-08-2021

Ik ben op een plezierige en deskundige wijze geholpen door Rob van filiaal Nijmegen. De aflevering moet nog geschieden, maar so far goede ervaringen.

Sander 29-08-2021

prettig om een dure aanschaf toch even in het echt te zien.
medewerkers nemen - ondanks dat het druk is - de tijd voor je.

Charel 29-08-2021

We zijn met veel zotg geholpen.
Goed geadviseerd op basis van doelgericht advies.
En niet op winstoogmerk.