HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Orson 19-12-2020

Ik wist wat ik wilde bestellen en kon een goede deal afspreken via een vriendelijke chat met verkoper Jari. Jari heeft er alles aan gedaan om deze aanschaf succesvol af te ronden.

Gerard 19-12-2020

Perfect geholpen via de chat door Danny. deskundig, vriendelijk en snel!! Ook het aanmaken van de order verliep vlot. Gewoon goed dus.

DJA 19-12-2020

Kort maar krachtig. Meneer hielp me snel en vriendelijk. Goed te weten voor de volgende keer.

Bramsterdam 19-12-2020

Voor de hulp tot het moment dat ik bij de kassa stond had ik graag een 10 gegeven. Echter toen de bon gemaakt ging worden werd ik opeens geconfronteerd met extra kosten voor een pixel verzekering. Het leek echt iets overbodigs zoals het vliegensvlug gebracht werd waardoor ik echt het gevoel had beduveld te worden. Uiterst onaangenaam als je enthousiast een koop wilt sluiten.
Thuis direct opgezocht wat dit te betekenen had en op internet is er inderdaad nogal wat over te vinden. Het advies bleek toch wel op terechte gronden gemotiveerd te kunnen worden al kwam dat zo niet over. Ik verliet door de negatieve ervaring de winkel met een wang gevoel. Daarom slechts een 8!

Rob 19-12-2020

Deal zeer snel gemaakt met N uit filiaal Naarden.
Betrouwbaar en deskundig advies,wij kopen zeker weer bij Platte tv.

Natasja de G. 19-12-2020

Geen verstand van tv’s maar 1 dag later hangt er wel eentje aan de muur die helemaal goed is! (verassing voor mijn man) R. uit Nijmegen was heel vriendelijk en heeft me dus goed geholpen! Dank daarvoor!
Groet
Natasja

PMP. Doorn 19-12-2020

Misleidende tekst op de website: "Vandaag voor 18:00 uur besteld, morgen in huis." Dan bestel je iets op zaterdag, maar kunnen ze zondag niet leveren! Vorige bestelling verliep ook niet soepel, maar toen werd er wel op zondag geleverd. Jammer dit! Misschien een idee om de tekst op de website aan te passen, zodat misverstanden in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Paul den Hollander 19-12-2020

Zojuist weer een TV besteld bij Plattetv.nl. Online in de Chat, zeer goed, geholpen door adviseur RK .
Wij blijven terug komen, altijd goede service bij Plattetv

rob 19-12-2020

op dit moment een fijne site en de chat functie (waar danny mij geholpen heeft) is zeer fijn in de aankoop of i.i.g. de hulp bij de aankoop van een tv.
zelf zie je door het bomen het bos niet meer en om even met iemand te sparren is wel fijn. Ook wordt er niet gelijk verwezen naar duurdere producten, maar kijken zij echt naar kwaliteit.
nu nog wachten op het product en of die ook naar tevredenheid is. dus ik hoop niet dat ik mijn review later moet aanpassen.
op goede hoop!

Olga 19-12-2020

Goed gesprek gehad mooie deal. Voelde natuurlijk, ipv ‘verkoperig’ om je maar wat aan te smeren zoals weleens vaker meegemaakt. Goeie gast. Mooie prijsvergelijking gekregen ook tussen diverse producten.

Mark 19-12-2020

retour zending gehad vanuit PlatteTV. verstuurde maar de helft van de surroundset. Na klagen hierover werdt mij verteld dat de andere helft dezelfde tijd verstuurd was en dat het door postnl kwam. Dit zijn echter keiharde leugens. Kreeg prompt een popup van postnl een uur later dat er een zending was aangemeld maar niet ontvangen. wat zal dat toch zijn? maar 2 dagen later is deze zending nog niet verstuurd door PlatteTV! wat heb ik een spijt dat ik in zee ben gegaan met dit bedrijf

Frans van der Scheer 18-12-2020

TV gekocht op 21 November zodat nog meegedaan kon worden met de cashback aktie van Phillips. Helaas kregen we de TV pas 4 december geleverd door overbelasting van alle pakket diensten door Black Friday. Was daardoor te laat om nog met de cashback aktie mee te kunnen doen. PlatteTV benaderd en bedrag van de cashback werd door hen terugbetaald. Keurig aktie, netjes opgelost en we zijn er blij om. TV is overigens prima, werkt allemaal zoals je ook mag verwachten.

Joris 18-12-2020

Keurig geholpen met aandacht voor de klant en zijn aanvullende wensen. Tijdens gesprek zodanig geholpen dat er een nieuw statief met korting kon worden aangeboden. Huidig statief bleek niet compatibel en daarom werd nieuw statief tegen inkoopprijs aangeboden. Super geholpen! Mijn tweede televisie via Plattetv.nl

Andy Gennesse 18-12-2020

Ik ging altijd naar de mediamarkt en dacht dat ik daar goed geholpen werd maar na mijn bezoek aan platte tv in Breda wist ik dat dit de zaak word waar ik al mijn volgende aankopen ga doen.
De monteur heeft vandaag mijn tv opgehangen en was supervriendelijk, erg behulpzaam en niets was teveel om te vragen.
Dacht mee over de aanschaf van nieuwe kabels en zijn advies was erg duidelijk wat mij een nog groter vertrouwen gaf in de kennis van de monteur en van platte tv.

Ger. 18-12-2020

Ik heb zojuist een heel prettig gesprek gehad met Youri die mij ook geholpen heeft een juiste keuze te maken voor een oled tv en voor een goede prijs, ben er zeer tevreden mee.

Wil 18-12-2020

Voor de 2e keer in korte tijd via de chat een bestelling geplaatst. Onderhandelen over de prijs, en je komt er samen wel uit. Prettig online winkelen op deze manier.

S.N.V.Simon - Tjan 18-12-2020

D en R hebben super gedaan erg vriendelijk en goed uitgelegd en ze werken erg kundig van mij krijgen ze een 10

Marion 18-12-2020

We zijn erg goed geholpen door xxxx
Via de chat functie heeft hij duidelijke informatie gegeven.
Doordrenkt met humor maar tevens zeer professioneel heeft hij ons zeer goed geadviseerd en tevens een mooie garantie deal erbij gedaan.

Vandaag zijn we nog even terug gekomen op een prijsverschil wat we op internet zagen.
Daarover was Michael ook heel duidelijk, dat deze goedkopere TV niet via het officiële Philips komen en dat daar de garantie voorwaarden anders bij zullen zijn.

Nogmaals Hartelijk Bedankt voor de hulp en de goede adviezen.

Gisteravond rond 20.00 uur gekocht.
En nu net rond 16.30 uur geleverd.
Ondanks alle drukte.
Geweldig.
We zijn er heel blij mee.

Vriendelijke groeten,
Xxxxxx

jacqueline 18-12-2020

Altijd fijn zaken doen bij platte tv.nl Eerder al onze sonos installatie daar gekocht en de Philips tv. Nu weer terug gegaan naar Platte tv.nl. Goede service aardige mensen en ze doen ook nog een stap in de richting om je portemonee gevuld te houden. Vandaag prettig zaken gedaan met xxxx

Peggy Springorum 18-12-2020

Vandaag een mooi product gekocht bij PlatteTV in Breda, erg goed, uitgebreid
en snel geholpen door adviseur RK uit Breda, dat doen ze top tijdens deze Corona lockdown en zo voor de kerst. Via WA een berichtje gestuurd en werd gelijk teruggebeld. Super service.
Officiële reactie van HelloTV 18-12-2020

Beste Peggy,

Wat leuk om te horen dat u ons ook in deze periode weet te vinden. Op afstand staan we nog steeds voor u klaar zoals je gewend bent. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en alvast fijne feestdagen!

Jelske - PlatteTV

Krista Zwart 18-12-2020

Via de chat goed geholpen door xxxx. Mooie prijsafspraak gemaakt en een vlotte afhandeling van de bestelling.

gisela 18-12-2020

afgelopen maand een samsung qled 8k gekocht en een samsung soundbar bij platte tv eindhoven
super goed geholpen door xxxxx daar goede uitleg gehad over de producten
super vriendelijk en alle tijd om uitleg te geven door hem
bedankt hiervoor xxxxx

John Meijer 18-12-2020

Net online een Philips televisie gekocht biJ Danny Een verkoper die goed leest en een goed advies geeft .
De prijs waar voor hij de Tv levert. is netjes en nog een gezellige onderhandeling ook .
Xxxxxx

Bas Wiercx 18-12-2020

Altijd super goede service en mooie aanbiedingen op maat gemaakt!
Twijfel niet en koop je tv bij Platte TV!

Dries Rietman 18-12-2020

Goede snelle communicatie. Wordt snel geholpen, nette en snelle prijsaanbieding en snel in orde gemaakt! Ga zo door!