HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Robert Appelman 21-05-2022

Wat een fijne winkel
Zeer deskundig personeel
Goed advies gekregen
En ook nog bakkie koffie
Bedankt Rafael je bent een topper

Familie Hoeks 21-05-2022

Overzichtelijke winkel met veel keuze, ze staan je netjes te woord en vragen duidelijk wat je wensen zijn zodat ze gericht advies kunnen geven. Een aantal jaren geleden hebben wij hier ook een tv gekocht en waren toen zeer tevreden met de aankoop en het advies, daarom nu weer terug gekomen voor weer een aankoop en nogmaals weer zeer tevreden.

Gerrit van Kammen 21-05-2022

Uitstekend geholpen door M** in de chat en een prachtige tv gekocht, de Samsung 75QN95A, voor een mooie prijs. Tevens 5 jaar pixel- en overige garantie erbij genomen. Al 2 dagen na de aankoop is de tv perfect opgehangen en geïnstalleerd door I***.

Ralph 21-05-2022

Wij hebben tv gekocht via website. Na bestelling kregen wij mail dat deze tv niet meer leverbaar was maar tegen meerprijs een andere tv konden krijgen. ( weg aanbieding)

Aantal dagen erna tv geleverd. Deze opgehangen en oude afgevoerd. Later op de dag gebeld door monteurs dat ze verkeerde tv hadden geleverd. Toen ze hoorde dat ik hem al had opgehangen werd ik compleet uitgescholden en zeiden ze dat ik strafbaar was, indien er enige spore op zouden zitten zou ik dit moeten betalen.

Gevraagd of ze de tv konden omwisselen, ze zeiden hier hebben we geen tijd meer voor. U moet zorgen dat u maandag thuis bent. Ik aangegeven dat ik dan werk en hiervoor geen vrij ga vragen. Hierna weer uitgescholden en heb ik de verbinding verbroken. Zo ga je toch niet met klanten om. Klantenservice proberen te bellen maar na 1 1/2 uur in de wacht heb ik dit ook opgegeven.

Ron & Monique 21-05-2022

Mijn vrouw en ik zijn geholpen door S**, een alleraardigste jongeman. Luisterde goed naar wat wij wilden en wanneer hij de antwoorden niet bij onze vragen had dan checkte hij in de computer of bij collega's. In ieder geval hebben we op alle vragen een antwoord gekregen en een lekker bakkie koffie. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Samsung Q990B.
S** adviseerde zelfs om de bestelling thuis te laten bezorgen dan hebben we deze pre-order het snelste in huis.
Kortom, absoluut een aanrader om weer terug te gaan. Ga zo door S** (en collega's).

J 21-05-2022

Nu is PlatteTV niet een winkel waar ik wekelijks, maandelijks of zelfs jaarlijks kom, maar de periodieke 6 jaar dat ik er ben, word ik zeer goed geholpen en loop ik tevreden de deur uit. Het begon eigenlijk al bij de correspondentie per email, waarbij de communicatie vlot verliep en wij gezamenlijk tot een deal kwamen bij het inruilen van de oude tv voor een nieuwe. De winkel in Amsterdam ziet er spic en span uit, en ook bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen. Het proces van het inleveren van de oude tv en het ophalen van de nieuwe tv verliep ook zeer soepel; binnen no time werd ik geholpen in de winkel en heb ik in de tussentijd ook nog het barbecue assortiment kunnen bewonderen. Ook werd mij nog het een en ander kort uitgelegd qua garantie met dode pixels en inbranding: ik voelde mij niet onder druk gezet om extra garantie erbij te halen, maar voor een paar tientjes vond ik het wel waard om te nemen. Concluderend, prima bedrijf om zaken mee te doen, en de kans zit er dik in dat ik over minstens 6 jaar mijn huidige tv inruil; tot die tijd ga ik nog flink genieten van mijn eerste OLED tv.

Gr 21-05-2022

Top winkel (Utrecht) goede verkoper kent zijn vak. En na een aantal weken was de tv goedkoper heb hierover contact gezocht en de helft van het bedrag nog terug gestort gekregen.

Erik 21-05-2022

Vlot en deskundig geholpen.
Ook de communicatie over de (snelle) levering ging prima.

S.koers 21-05-2022

Goeie service, klantvriendelijk en zeer overzichtelijke winkel, netjes bij binnenkomst gelegenheid om rond te kijken en de tijd ook voor de klant nemen voor advies en een bakje koffie aangeboden, echt een aanrader deze winkel 👍

Doris 21-05-2022

Hele fijne service. Niet te opdringerig maar denken wel graag met je mee. Aanrader!

Fernand 21-05-2022

Ik had op internet gezocht naar een Philips Ambilight tv en kwam er een tegen die me goed leek. Naar Utrecht gereden en werd door X geholpen. Na wat vragen van hem kreeg ik een advies om een andere tv te kopen welke goedkoper was.

Tv werd netjes in mijn auto gezet en op de bon kreeg ik zijn mailadres voor het geval ik nog iets wilde weten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Super service

De tv zelf geeft mooi beeld en voldoende geluid. Installatie was zo gebeurd en de tv werd daarna geupdate. Alles werkt naar behoren

G 21-05-2022

Persoonlijke benadering.Personeel leeft zich in in de klant zijn vraagstelling, en geeft adh hiervan advies zonder opdringerig te zijn. Hoop dat dit positief gevoel blijft ook na mijn aankoop van de nieuwe tv

Alex 21-05-2022

I had great service and a great experience with everyone at PlatteTV. I purchased my LG G2 OLED TV through the chat with X, he was very helpful and arranged a great price. I then had the TV installed by Y and Z who were fantastic, they expertly installed and hung the TV in the perfect spot (other TV retailers refused to install my TV on the same wall since it's half plasterboard, but it was no problem at all for PlatteTV, Danny H and Ishach), listend to my thoughts and gave great advice. Overall I'm very happy and recommend everyone to purchase and have their TV installed and hung by PlatteTV.

Monique 20-05-2022

Vandaag de Sonos soundbar, aangeschaft, wij zijn netjes en snel geholpen door Corne'
Zijn zelf niet zo technische wat aansluiten betreft geen probleem hij heeft de stappen op papier gezet dus moet goedkomen Top !

Hoekzema 20-05-2022

Prachtige winkel. Vriendelijk geholpen. Over onze monteur Skip zijn we super tevreden over. Zeer goed en vakkundig geholpen. Dikke 10

Bharath Aradhyula 20-05-2022

Stefano from Platte TV Naarden was wonderful. He was very knowledgable, knew what he was speaking. This is important. He is passionate and his points convinced us to purchase the tv.

Wilma1312 20-05-2022

Mijn nieuwe tv hier gekocht. Ik kende het bedrijf niet,maar ben aangenaam verrast op iedere wijze. Het mailcontact, het advies, het afhalen. Alles is top geregeld bij Platte Tv.
Als je goed advies wilt, een ruime sortering wilt en ook financieel goed uit wilt zijn...zoek dan niet verder,maar ga naar Platte Tv.
Bedankt.....

Mathijs 20-05-2022

Amper gebruik gemaakt van de website maar wel erg tevreden over de winkel en de hulp van van.....filiaal Groningen). Gaf een perfecte uitleg en heeft mij aan een prachtige nieuwe tv geholpen!

Mburkie 20-05-2022

In de winkel goed geholpen door een medewerker. TV werd geleverd door een aardige en vakkundige meneer. Nam de tijd en alles netjes geïnstalleerd. Tevreden met de service en de TV is ook top !

Theo 20-05-2022

Vrijdag 13 mei een tv besteld. Een LG G1. Ik wilde dat het werd geinstalleerd. Men van platte TV zei dat binnen 10 dagen een monteur met de tv zou komen. Tot mijn genoegen werd ik de volgende maandag gebeld met de mededeling dat ze ruimte hadden op die dag en of het uit zou komen. Prima zei ik. Tijd afgesproken en voor 12 uur smiddags kwam de monteur. Alles geinstalleerd Alleen de HDMI kabel deed het niet dus aangesloten met een optische kabel. De tv zag er perfect uit. super beeld!!! Ik kon alleen niet uitstaan dat de HDMI kabel niet werkte. Heb ik verder nagekeken op mijn oude home cinema set,blijkt de verkeerde HDMI aansluiting te zijn. Dus heb ik die in de andere HDMI aangesloten en dat werkte. Kan gebeuren toch? Verder is de TV erg strak aan de muur opgehangen en gemakkelijk in gebruik en zoals ik al zei,een subliem beeld. Het geluid van de TV is goed, beter dan van mijn oude homecinema set. Dus vandaag een week later ook maar een soundbar besteld bij Platte TV en even afwachten wat die gaat doen als ik deze aangesloten heb. Ben benieuwd dus daar schrijf dan later weer over. Oh ja,ik heb de LG DSP8YA soundbar besteld. was een goede aanbieding.

joy 20-05-2022

prettig om te winkelen met personeel wat weet waar ze het over hebben.
service is erg goed.

Kathleen en Richard 20-05-2022

Wij zijn terug kerende klanten en zijn nog steeds zeer tevreden met hoe men alles doet.
De installateur P heeft uitstekend werk verricht. De tv op de beugel geplaatst en netjes opgehangen.
Alles opgeruimd en duidelijk uitgelegd hoe we met de nieuwe tv moeten omgaan. Super netjes om ons in de mogelijkheid een verzekering uit te breiden. Alles is keurig, netjes en soepel verlopen. Net als het gesprek tijdens het bestellen van de tv. Zullen in de toekomst weer bij Platte tv kopen.

Wr v d linden 20-05-2022

Ben super geholpen door de monteur was een fout van me zelf.legt het perfect uit die persoon is goed waard

Peter 20-05-2022

Al jaren vaste klant, altijd scherpe acties, duidelijke en heldere uitleg van personeel, kortom tevreden klant.

H.D. 20-05-2022

Nadat wij bij ons in de regio verschillende witgoed zaken hebben bezocht voor de aanschaf van een nieuwe tv met bijpassende geluidsapparatuur, zijn wij via een tip van een familie lid bij plattetv terechtgekomen. Wij zijn naar de winkel in Utrecht gereden en kwamen daar in een fantastisch mooie winkel met een enorme keuzemogelijkheid aan apparatuur opgesteld. Bij binnenkomst spraken wij XXX, die ons super heeft geadviseerd. Hij heeft ons zowel onze keuze tv, als geluidsapparatuur uitgebreid vergeleken met andere apparatuur, uitgelegd en gedemonstreerd. Door deze uitgebreide service, die wij bij eerder bezochte witgoed zaken hebben gemist, hebben wij besloten de apparatuur bij plattetv in Utrecht te bestellen. Nog een groot voordeel vergeleken bij andere winkels is, dat bij platte tv alles op voorraad is en de volgende dag gratis wordt thuis bezorgd. Bij een volgende keer gaan wij direct naar plattetv in Utrecht, waar je uitstekend geholpen wordt een zeer uitgebreide keuze hebt tegen aantrekkelijke prijzen. Voor iedereen een aanrader!!