HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

N.BEEN 07-03-2021

We hebben na een telefonische afspraak de winkel in Groningen bezocht. Goed ontvangen met koffie. De verkoper weet waar hij over praat in zijn vak. Neemt de tijd en gaf duidelijke informatie over wat wij zochten. Alle verschillen in de tv's,maten en uitvoeringen.Het was allemaal zo duidelijk voor ons dat we gelijk een nieuwe tv hebben aangeschaft. Ook de service en garantie voorwaarden zijn uitstekend. Wij bevelen platte tv dan ook aan om daar een tv te kopen.

Henkie 07-03-2021

Op 25 januari 2021 mijn sonos 5.0 seround set Beam en one sl besteld .
Wauw wat een geluid 👍
Aansluiten was makkelijk.

Maar de service was Toppy van platte tv !
Helemaal blij mee en nu ga ik het set snel uitbreiden met een sub roofer en sonos five om het geluid nog mooier te maken .

Platte tv thanks for OL

Bé Wijnand 07-03-2021

De winkel was op dat moment een toppunt van rommeligheid omdat men bezig was zicht voor te bereiden op een verhuizing naar een grotere winkel aan het Sontplein in Groningen. Desondanks ben ik voortreffelijk geholpen door André en zijn al mijn vragen prima beantwoord. Daarnaast heeft hij mij nog gewezen op een andere TV die uiteindelijk mijn voorkeur heeft gekregen.

Henk 07-03-2021

Installateur D kwam iets later dan gepland maar maakte alles goed met zijn prettige manier van communiceren. Werkte erg netjes gaf veel uitleg en advies en beantwoordde al onze vragen. Hij heeft onze nieuwe Samsung 75Q74T inclusief soundbar zeer professioneel geplaatst en ingesteld. Liet daarna ook alles netjes opgeruimd achter.

Sjors 07-03-2021

Vandaag op afspraak in winkel Zoeterwoude geweest. Afspraak liep iets uit maar zijn vervolgens goed geholpen. Wij twijfelen tussen LG Oled en Samsung Qled. Goed de voor- en nadelen te horen gekregen en uiteindelijk gekozen voor de Qled 65q90t omdat wij een zonnige woonkamer hebben (en dus veel reflectie op scherm) en veel sport kijken en scherpe kleuren hierdoor belangrijk zijn.

Nog geen moment spijt gehad van de aankoop. Wat een waanzinnige tv is dit. Voor iedereen die twijfelt: het is echt de moeite waard. Maak een afspraak en laat je informeren, dan ga je zeker met een super tv naar huis. Bedankt Platte TV!

Marion Kros 07-03-2021

Goed geadviseerd voor de aankoop van de tv en ook nog een korting gekregen.
De medewerker die hem kwam installeren was op de afgesproken tijd aanwezig en heeft alles snel en goed geinstalleerd. Ook alles uitgepakt en opgeruimd.
Ik ben zeer tevreden!

Miriam 06-03-2021

We kregen goed advies. Hij had er duidelijk verstand van en wist het goed uit te leggen. Hij dacht met ons mee en luisterde goed naar onze wensen. We zijn goed geholpen!

H. A. Hogendoorn 06-03-2021

Goede keuze mogelijkheid en telefonische zeer behulpzaam, beleefde bezorger

Bram Hugenholtz 06-03-2021

Vandaag een 50 inch (Nederlands model) QLED tv gekocht in Naarden. Geholpen door een zeer aardige, betrouwbaar uitziende medewerker. Een zeer mooie aanbieding gekregen. Lang gezocht naar deze tv, maar nergens zo goedkoop als hier. Niets dan lof.

Natasja 06-03-2021

Ron heeft bij mij de TV geïnstalleerd en de service was top! Vriendelijk, nauwkeurig en netjes in de afwerking. Kan niet anders zeggen dan helemaal super! Zou jullie zeker aanbevelen aan vrienden!

Smit 06-03-2021

Keurige medewerker/monteur. Snel en weet waar hij mee bezig is. Beoordeeld zijn werkgever als zeer gied

Pierre 06-03-2021

Good service and well advised. You can always ask for the best price for your purchase, and that is pretty cool !
You can also ask for an exchange with your old product, and I think the trade-in offer is advantageous.

Peter Willems 06-03-2021

Ondanks dat ik geen afspraak had hebben ze mij fantastisch geholpen. Zelfs geholpen de tv naar de auto te brengen. Top service, daar kunnen anderen een hoop van leren.

George 06-03-2021

Goed geholpen in de winkel met een eerlijk verhaal. Ook niet het gevoel dat ze per se iets aan wilden smeren.

Gerard wielakker 06-03-2021

Via collega's ben ik op deze site gekomen ,het is een prettige site .
De chat is ook fijne hulp bij vragen enz. De monteur een aardige en leuk uitziende jongeman bracht netjes met een steekwagen de 55 inch TV in mijn woonkamer.
Hij legde netjes uit dat het belangrijk was om de lege doos te bewaren ,mocht er binnen 3 maanden een defect optreden. Na betaling wenst hij mij een fijne TV jaren.
Mocht er wat zijn dan was een belletje de oplossing van het probleem.

Harry 06-03-2021

Op afspraak in de winkel in Groningen geweest, en geholpen door medewerker Henk-Jan.
Het is uitermate goed bevallen, wat een rust in de winkel, en de vriendelijke
en vakkundige medewerker nam alle tijd en had alle geduld met ons.
We hebben goed/vakkundig advies gekregen, en zullen de winkel/medewerker zeker aanraden.

Ilona Engelsma 06-03-2021

Super service en goed meegedacht met onze aankoop. De inname van de oude apparatuur gaf de doorslag op onze uiteindelijke beslissing. Ik liep met een goed gevoel de winkel uit.

jP 06-03-2021

Goede deal kunnen maken. Snel, duidelijk en vriendelijk contact. Denken mee aan een oplossing. Ik heb hier 5 jaar geleden m'n vorige tv aangeschaft, nu in 2021 dus de opvolger

Hup 05-03-2021

14 dagen geleden geholpen door *** via chatfunctie van Team Naarden, en een mooie deal kunnen sluiten, Mijn bestelling werd zoals afgesproken keurig bezorgd. Ik ben over de hele gang van zaken dan ook zeer te spreken! Alles keurig volgens afspraak. Ik geniet inmiddels van mijn nieuwe aankoop!

Cor van der Wal 05-03-2021

Bestellen ging eenvoudig, duidelijk afspraken en snelle levering met installatie. Wat mijn review echter tot een 10 maakte was de installateur van de TV, Danny. Uiterst correcte man met verstand van zaken. Heeft de TV keurig opgehangen, geïnstalleerd en de uitleg was duidelijk en helder. Platte TV mag zich gelukkig prijzen met zo'n medewerker. Chapeau en bedankt Danny.

Ls 05-03-2021

De binnenkomst werden wij zeer vriendelijk te woord gestaan. Werd goed naar onze wensen geluisterd, en werden top geholpen door de verkoper, kon merken dat hij verstand van zaken had. Was totaal niet opdringerig, hadden ook geen idee dat we verplicht werden gesteld om te kopen. Al met al, goede, mooie winkel, hadden ons zelf al goed ingelezen op de site welk types en merken tv we wilde bekijken dus de 45 minuten die voor het winkelen op afspraak staat, was iig ruim voldoende. Wij gingen iig met een mooie tv de deur uit, zijn gegaan voor de Philips 55 inch oled TV.

Kalfsbeek 05-03-2021

Ik ben perfect geholpen door een zeer kundige medewerker.
Prima advies, uitstekend uitleg over het product en tot slot werd er zelfs meegeholpen het naar de auto te brengen

Robin 05-03-2021

Prettige en vakkundige installatie. Oude tv werd meegenomen. Extra vragen werden keurig beantwoord en gedemonstreerd. Aanrader!

RS 05-03-2021

Echt super tevreden en vooral R. heeft het fantastisch geïnstalleerd aan de muur.

Ard 05-03-2021

Door Covid toch met een tijdslot,1 uur op afspraak kunnen winkelen in de vestiging Breda. Kwamen voor een QLED TV. Hartelijk ontvangen in een ongedwongen sfeer. Op de gestelde vragen over de verschillende opties/mogelijkheden/voor- nadelen van diverse typen werd uitvoerig uitleg gegeven. Diverse modellen waren in huiskamer opstellingen in werking. Hebben direct tot aankoop besloten.