HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

JM Bronkhorst 24-12-2022

Fantastisch geholpen door een zeer ervaren medewerker. Weet goed waar hij t over heeft. Ook technisch goed onderlegd en kon mij daarom goed adviseren. Erg blij mee…!
Over mijn aankoop ben ik zeer tevreden…!

Erik 24-12-2022

Goed aanwezig op prijs, fijne hulp via chat. Apparaat netjes geleverd op tijd. Helaas een technisch probleempje, maar goed opgelost. Goede communicatie tussen webwinkel, chat en de fysieke winkel.

Jarno 24-12-2022

Via familie bij hellotv gekomen.
Goed advies, goede service.
En alles volgens afspraak.
Top

v.d.Barselaar 24-12-2022

Fijne winkel. Er staan tenminste verkopers die er verstand van hebben. Dit is een aanbeveling waard.

Barry 24-12-2022

Super geholpen, duidelijke uitleg en er werd een nette aanbieding aangeboden. Zeker een aanrader.

Marco 24-12-2022

Nieuwe LG G2 tv gekocht in winkel in Zoeterwoude. Mooie winkel met goede uitleg en duidelijk advies over de verschillende tv’s die men heeft staan. Keurig geholpen en mooie prijsdeal gemaakt met inruil van oude tv.

Lodi 24-12-2022

Zeer netjes geholpen door Liam. Hij heeft ons voorzien van verschillende eerlijke adviezen en heeft ons uiteindelijk een mooie tv verkocht. Beveel de winkel zeker aan bij anderen!

René 24-12-2022

Al diverse tv’s daar gekocht en iedere keer word ik daar uitstekend geholpen en dat tegen een zeer concurrerende prijs. Dus kort: de enige zaak waar ik heen ga als ik een tv e.d. koop.

Wilco 24-12-2022

Super winkel, enorme keuze ! Erg prettig en ongedwongen geholpen...keep it up !

M. 24-12-2022

In Zoeterwoude geweest om een indruk te krijgen vd soundbars van Samsung.
Netjes te woord gestaan door Simon. Nette jongeman.
Uiteindelijk een mooi aanbod gehad en hierdoor maar direct besloten deze te kopen. Er was gelukkig voorraad. De soundbar inmiddels geïnstalleerd. Top geluid!!

Gerrit 24-12-2022

Bij aankomst een ontspannen sfeer. Geen opdringende verkopers, maar vriendelijke verkopers die moeite deden om alles duidelijk uit te leggen. Door Olaf uit laten leggen hoe de tegenwoordige tv,s voor functie hadden. Heel duidelijk en goed te begrijpen. Hij probeerde het beste toestel voor ons te vinden en dat is uitstekend gelukt. Complimenten hiervoor. Het Hello bij binnenkomst werd uitstekend opgevolgd door een hele goede service. Wij komen graag terug. Gerrit en Bartha de Lange,. Zeewolde

Foppe 24-12-2022

Ik kon een prima deal met HelloTV maken, en ook mijn oude tv inruilen. Goed gevoel. Ook een prima service bij het ophalen van de tv. Goede duidelijke uitleg, aardig personeel, met andere woorden een dikke 10 verdient !

berts 24-12-2022

Denon soundbar aangeschaft in Groningen en uitstekend en geduldig door Henk-Jan geholpen.
Mooie duidelijke opstelling van apparatuur in de winkel en een duidelijke uitleg en vergelijking door Henk-Jan van de verschillende soundbars.
Toch wel een uurtje met mij bezig geweest zodat ik een juiste aankoop heb kunnen doen.
Soundbar gelijk meegenomen, de subwoofer de volgende dag thuis afgeleverd daar deze niet voorradig was. (snelle levering dus)
De site wordt alles zeer duidelijk weergeven, doch om dit artikel te kopen liever naar de winkel om te zien en te horen.
Installatie was zelfs voor mij (60 +) gemakkelijk te doen.
Ben zeer tevreden over mijn aanwinst.

Kidogo 24-12-2022

Snelle reactie op vragen en direct een goed aanbod. Jammer dat de aflevering op zich liet wachten omdat de ik een TV wilde inruilen en de afleveringsplanning al vol geboekt was. Daardoor 14 dagen vertraging op de levering. Dus als een TV inruilt houd dan rekening met vertraging in de levering. Mijn ingeleverde TV gaat naar filiaal Den Bosch en levering van de nieuwe ging via Breda.

w. glas 24-12-2022

samsung soundbar hw q930b opgehaald in winkel in Naarden .
keurig geholpen ,netjes te woord gestaan.
medewerker heeft geholpen soundbar in auto te laden .
alle afspraken netjes nagekomen .
wat een geweldig geluid .2 weken terug tv aangeschaft practig beeld , natuurlijk de 65qn93b ook bij hello tv gekocht voor een net bedrag .
heel bij mee met deze set .

Pascal 24-12-2022

Waarom iets anders kiezen als iets goed is.
Ik was vrij snel geholpen, nadat ik me georiënteerd heb in de zaak. Klantvriendelijk is het personeel, en kennis is er genoeg.
Het is nog wel even wachten op mijn nieuwe aankoop.

sander 24-12-2022

Prijs kwaliteit winkel is goed en prettig en kundig geholpen en een grote keuze

Dirk 24-12-2022

Fijne winkel, prettige ervaring en goede service. We werden goed geholpen, kregen duidelijke uitleg over de verschillende types TV zodat we een goede keuze konden maken. Een aanrader om zeker een kijkje te nemen. We kregen zonder erom te vragen een goede aanbieding.

Gert 24-12-2022

In filiaal Amsterdam ZO zeer goed geholpen en oprecht goed advies gekregen.
Zeer mooie ruime winkel waar je goed kan vergelijken. Zeer blij met de nieuwe aanwinst.

Peter 24-12-2022

Super leuk geholpen door *** de verkoper. Nam de tijd om goed te informeren waarmee ik het beste geholpen zou zijn. Leuke jonge vent die zeker een aanwinst is voor jullie bedrijf. Was al zeer tevreden over Hellotv. Paar weken geleden ook tv aangeschaft en ook zeer blij mee

Sandra 24-12-2022

Nette rustige winkel, vriendelijke medewerkers die meedenken om tot een oplossing komen.

Wouter 24-12-2022

De online bestelling was heel vriendelijk met een mooi persoonlijk aanbod, en snel en duidelijk antwoord.
De afspraak via Whatsapp was erg vrolijk en ook hier wordt de vraag over de afvoer van de oude tv erg leuk beantwoord.
Maar het leukste was de monteur die onze televisie kwam ophangen: wat een leuke en vriendelijke man. Ook de defecte tv steun kon de pret niet drukken. De installatie was snel en effectief, met al mijn handigheid had ik dat nooit zo goed kunnen doen!

Wil Robbe 24-12-2022

Een prachtige winkel met vlotte bediening en een mooie geluidskaart om uit te proberen

Gerd 24-12-2022

September 2022 tv gekocht bij Hello Tv, nu afstandsbediening die niet meer werkte. Na een telefoontje en een ritje van 16 km een nieuwe gekregen. Super service.

ELISE 24-12-2022

hello tv breda vriendelijke mensen. ik wilde graag tv van panasonic, had thuis al uitgezocht welke ik wilde. helaas verkoopt Hello tv geen panasonic wat ik heel jammer vindt. kon wel berstellen bij coolblue en bezorgen binnen 24 uur maar dan pas half januari personeel om hier op te hangen. dus 6 weken wachten en dat was mij te lang. uit nood dus nu ander merk tv gekocht. na 4 1/2 week wachten afgeleverd en opgehangen . Een aardige man. maar mijn plankje aan de muur voor dvd speler mocht hij niet ophangen en koppelen aan nieuwe tv . wist ik niet van te voren en baal verschrikkelijk hiervan omdat ik geen mensen ken die dat voor mij kunnen doen. LG prima tv verder maar voor woonkamer wil ik echt toch panasonic dus moet dan andere winkel gaan zoeken. jammert. ga nog eens langs om te vragen of zij iemand weten die mijn plankje op te hangen kan dat helaas niet zelf. zodat ik ook dvd,s kan kijken in de slaapkamer. ook zwart snoer bengelt ergens lelijk langs de muur. dus moet ook nog netjes worden weggewerkt, ben dus gematigd blij .