HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Martin 03-12-2022

deal sluiten gaat makkelijk en snel ze denken ook mee zo dat ik de tv gelijk kon ophalen mijn schoon moeder zat zonder tv en tv kijken is op dit moment het enige wat ze doe

fam. A utrecht 03-12-2022

Achteraf geen goede ervaring. Pas nadat we akkoord waren met de aankoop, vertelde de verkoper pas dat hij niet wist of het toestel op voorraad was. En er is ons niet verteld dat de gloednieuwe TV niet officieel door ziggo wordt ondersteund met een CI module. en ziggo kan ons daarom geen nieuwe CI module leveren en moeten we die zelf aanschaffen, waarbij ziggo er dan geen support biedt op het tv signaal. Daarnaast was het aanbieden van de 'dode-pixel verzekering' wel erg pusherig en onplezierig.
Officiële reactie van HelloTV 03-12-2022

Goedemiddag,

Dat klinkt niet goed zeg! Wat vervelend om te moeten lezen.

Zou je mij even jouw ordergegevens kunnen toesturen in een mailtje naar contact@hellotv.nl? Dan zou ik dat er contact met je wordt opgenomen voor een passende oplossing.

Ik verneem graag van je!

Tim
HelloTV

An 03-12-2022

Prima service super scherpe prijs onder de blackfridayday prijs.
Goed advies niks op aan te merken....

Jeroen de Hooge 03-12-2022

Top bedrijf! Top service! Echt heel blij met hoe ik geholpen ben door HelloTV, zowel in Zoeterwoude alsook via Nijmegen na een 2 tal defecten aan een ander toestel. Geweldig advies gekregen en gewoon geweldig vriendelijke service. Eigenlijk zoals je het overal zou willen krijgen! HelloTV streeft naar een 10 op klanttevredenheid. Wat mij betreft zijn ze deze meer dan waard. Nogmaals dank aan Zoeterwoude en Nijmegen voor de geboden oplossing, het advies en een uitstekend leentoestel. Nogmaals top!!!

G. Meyer 03-12-2022

Prima aanbieding, vreselijke afhandeling.
Ik wacht al 8 dagen op een tv en ophangbeugels die de volgende werkdag geleverd zouden worden. Bij navraag (elke dag) word aangegeven dat het de volgende werkdag geleverd zal worden. In een drukke periode is het begrijpelijk dat bestellingen wat later geleverd kunnen worden, maar in deze vorm, waarbij miscommunicatie ten top is, kan ik daar geen enkel begrip voor tonen

Erik 03-12-2022

Wat een perfecte klantervaring! De oriëntatie verliep soepel, net als de koop via chat. Heel gemakkelijk. Ik kon al mijn vragen stellen (en die werden ook nog snel en goed beantwoord ;)). Ik werd keurig geappt over de bezorging en op de dag van levering werd ik keurig gebeld dat de installateurs onderweg waren. De installateurs (Edwin en Martijn) werkten netjes en hebben de tv keurig netjes opgehangen. Topwerk! Complimenten voor het hele traject van A tot Z!

Henk 02-12-2022

Hello TV is een geweldige winkel met aardig zeer deskundig personeel. Wij zijn echt bij veel concurrenten geweest, maar Hello TV springt er zowel performence als advies echt bovenuit. Ook was extra korting en inruil van een oude TV onderhandelbaar.

Andrej 02-12-2022

Nice personal, get all information what was necessary, and quick and good service

Chander Ramnun 02-12-2022

Super goed service. Gewoon toppie. Heb mijn droom tv gekocht. Is kleurig opgehangen en geïnstalleerd. Alleen genieten nu.

Nanda 02-12-2022

Vriendelijke hulpvaardige en eerlijke verkoper, voldoende ruimte om rustig rond te kijken.

Ghaitree 02-12-2022

Super blij met mijn nieuwe Philips OLED TV
Echt de beste prijs bij Hello TV
En ook de service en montageservice zijn erg goed! Alles verliep vlot, vriendelijk en professioneel!

Gerard Janssen 02-12-2022

Zijn in de winkel uitstekend geholpen. Alle tijd aan ons besteed, zelfs nog een kopje koffie gekregen😀Na thuiskomst bleek er een foutieve netsnoer bij te zitten.( Engelse stekker) contact opgenomen en prima opgelost door Boris

Richard 02-12-2022

Na op de website te hebben rondgekeken, toch nog maar even naar de winkel in Den Bosch gereden om het toestel in 'het echt' te zien. Daar hebben we geen spijt van! Vriendelijke ontvangst met een kopje koffie. En heel goed geholpen door een van de adviseurs. We twijfelde tussen twee toestellen maar op basis van het advies hebben we een keuze kunnen maken. Kundig advies, goed de verschillen uit kunnen leggen en ook nog eens op voorraad. Eenmaal thuis, gelijk aan de gang en gelijk de conclusie: dat hadden we veel eerder moeten doen! Wat een prachtbeeld en wat zijn we blij met het toestel.

Willem van kuijk 02-12-2022

Ik vind hello tv een fijne ongedwongen winkel met vriendelijk en attent en deskundig personeel. Niet voor niets is dit al de 5e tv die ik hier aanschaf. Prijzen zijn ook ok en over iets extra's valt altijd te praten.
Gewoon een mensvriendelijke shop met een leuke nieuwe naam. Ik wil nog speciaal..... even benoemen vanwege zijn zeer prettige manier van verkopen, open en zonder dwang en vriendelijk. Een topper.

Pfeil 02-12-2022

Goede heldere uitleg misschien zelfs te veel soms....de verzekering wordt wel iets te enthousiast aanbevolen
De montage kon ook geregeld worden maar het weg werken van kabels dat voor iedereen altijd storend is, kunnen ze niet aanbieden en dat is jammer

Michael 02-12-2022

HelloTV maakt reclame waarin claims worden gedaan over het niveau van de door hun verleende service. Veel bedrijven praten veel maar doen weinig. HelloTV is hierin echter een uitzondering. Wat een top service! Onze tv is stuk gegaan. Deze zijn ze thuis op komen halen. In de tussentijd kregen wij een leen toestel. Nadat bleek dat onze oude tv niet meer gemaakt kon worden, werd deze omgeruild voor een nieuw model. Deze werd ook gratis thuisbezorgd. Het leen toestel werd ook meteen netjes meegenomen. Tot slot kregen we ook nog een set schroeven cadeau zodat de tv direct aan de wand gemonteerd kon worden. Al met al een dik verdiende 10!

HP Kooistra 02-12-2022

Winkel was aangeraden door een vriend. Verkoper was goed, comercieel en vriendelijk.

A.Mulder 02-12-2022

Goed geholpen bij Hello TV in Duiven door verkoper .... Wij hadden in eerste instantie een andere tv op het oog, maar......vroeg wat onze wensen waren en attendeerde ons op een andere tv die ons meer mogelijkheden kon bieden. Hij kon goed onderbouwen wat het verschil maakte tussen de twee tv's .We zijn erg blij met de aankoop en hebben veel plezier van deze nieuwe mooie tv.

Mike 02-12-2022

Bij binnenkomst werd ik direct opgemerkt, ondanks het feit alle medewerkers bezet waren. Hierna werd ik top geholpen door de medewerker. Nadat ik verschillende vragen had gesteld over de verschillende merken en geluidsinstallaties, werd het duidelijk voor mij ik met een vakkundig iemand te praten stond. Eentje die oprecht en eerlijk was. Zou hier zo weer terugkomen!

Gireesh P 02-12-2022

We had our initial hiccups because of the TV supplier not delivering the TV on time to Hello TV but Hello TV supported very well during this period. If you are looking for a TV or soundbar then HelloTV is your place. I want to make a special mention about Marwan from Hello TV who helped us during the installation of the TV and made sure everything works perfectly before he left. Thanks Marwan!

Bas Swaanenburg 02-12-2022

Nette jonge man,

Snel geholpen waterpas opgehangen goede uitleg/geïnstalleerd.
Een min puntje, tijdens het boren voor het installeren van de ophangpunten net gestucte muur serieus beschadigd.

MirBra 02-12-2022

Vriendelijk contact, supersnelle levering, probleemloos proces en een megaprijs. Alles top

Corrie 02-12-2022

Een mooie winkel vriendelijk personeel goed geholpen
We hadden nog nooit van deze zaak gehoord
Maar door een goede vriend zijn we bij jullie terecht gekomen

Stanley 01-12-2022

Het was een hele prettige ervaring om bij hello tv een tv aan te schaffen. ik werd vriendelijk, snel en vakbekwaam geholpen bij uitkiezen van de nieuwe tv.
Ben er ontzettend blij mee en kreeg nog een mooie deal ook.

Onlinewinkel 01-12-2022

Uitermate klantvriendelijke verkoper en zeer behulpzaam, en ook meedenkende verkoper.