HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wim 07-05-2022

Ik had al ervaring met de Platte tv want hier heb ik 7 jaar geleden ook mijn oude tv gekocht. Toen was de service uitstekend en dat is deze nu nog steeds. Vlot geholpen, erg vriendelijke mensen en mijn nieuwe tv erg snel afgeleverd en prima geïnstalleerd.
Kortom, een top winkel.

Kenneth van den Heuvel 07-05-2022

Mooie philips 55 Oled806 gekocht vandaag.ik ben telefonisch geholpen door een vriendelijke dame. met haar heb ik gekeken waar ik de tv evt kon ophalen.Zij wilden hem ook bezorgen maar ik wilde hem vandaag hebben.
Zo heeft zij geregeld dat ik hem gelijk kon ophalen in zoetemeer .
Daar aangekomen werden wij opgewacht door een vriendelijke jongeman Mehmet.
Deze heeft ons uitleg gegeven over de tv.en evt schoonmaakproducten ervoor .
Daar een bakje koffie gedronken die hij aanbood.
Daarna heeft hij geholpen de tv in te laden in de auto .en wij zijn weer richting huis gegaan.
Conclussie over dit bedrijf.
Goede prijs voor de tv.
Erg leuk en behulpzaam personeel.
Ik vind dit bedrijf winkel dan ook een aanrader.

angelie 07-05-2022

goed en vriendelijk geholpen! goede informatie gehad en goede service,geen aansmeerpraatjes

HP 07-05-2022

Opnieuw weer goed advies en informatie en weer zeer prettige geholpen bij Platte TV

Walter Jansen 07-05-2022

Voor de 2e keer hier een tv gekocht. Na een aanvraag voor korting was de tv (samsung the frame 2022 65 inch) 350 euro goedkoper! Andere adverteerder boden deze tv ook aan en zelfs goedkoper, maar bleken na bestelling de tv opeens niet meer op voorraad te hebben waarbij de levering weken kon duren. Hoe anders bij Platte tv. Via de chat begin van de middag alles geregeld en einde van de middag kon ik hem al ophalen. Weer helemaal tevreden met deze winkel en ook hun personeel.

Gert Liewes 07-05-2022

Super goed geholpen door Andre en Marco. Goede service en geduld van PlatteTV.

Jos 07-05-2022

Prettig, eerlijk en deskundig geholpen, zonder onzinnige verkoopverhaaltjes: zelfs een bekertje koffie ontbrak niet.

Nick Smeets 07-05-2022

Al 11 jaar klant bij Platte TV en meerdere TV's en surround sets besteld, altijd goede service en scherpe prijzen / kortingen. Nu ook mijn oude TV en surround set ingewisseld tegen hoge kortingen. Wij zijn een tevreden klant.

N. Van Donk 07-05-2022

Prima geholpen en geadviseerd in de winkel aan de Rijneke boulevard. Er zijn ons meerdere modellen getoond met alle voor en nadelen. Op basis daarvan onze keuze kunnen maken. Er werd ruim de tijd genomen waardoor we ons welkom en serieus genomen voelde. Dit is onze tweede ervaring bij PlatteTV en beide waren uitstekend.

Een verbeterpuntje is dat de voorraad informatie op de website niet helemaal actueel is. Maar er is mij verteld dat daar op dit moment aan gewerkt wordt.

Richard 07-05-2022

Ik ben naar Plattetv.nl in Naarden gegaan omdat ik al veel goede dingen had gehoord over deze winkel. Zelf vooraf wel wat dingen uitgezocht en ook al een LG set op het oog, maar verkoper*** kwam met uitstekend advies en kon mij de voor- en nadelen van de verschillende systemen/beeldtechnieken heel goed en geduldig uitleggen. Uiteindelijk werd het een schitterende Samsung 65" met Denon Soundbar, waar we heel erg tevreden over zijn!
Zelfs toen wij eigenlijk een zwart alternatief voor de selecteerde grijze Soundbar wilden, werd nog alles uit de kast gehaald om een mooie set samen te stellen.
Bryan heeft ook nog netjes geholpen om alles in de auto te krijgen, zodat wij dezelfde avond al van onze prachtige nieuwe 'thuisbioscoop' konden genieten.

Wouter storre 07-05-2022

De prijs aangepast op latere lagere prijs via mail. En hele nette en vriendelijke personeel. De

Pepijn 07-05-2022

Ik ben heel tevreden met de service en flexibiliteit van PlatteTV. Goed advies en alles verliep heel vlot.

Pieter 07-05-2022

Klantvriendelijk personeel, waardoor ik op een proffesionele manier geholpen ben.

Pelt011 07-05-2022

Ik (als leek) ben op een proffesionele en klantvriendelijke manief geholpen bij de aankoop van mijn tv. Aanbevelingswaardig.

M Berendsen 07-05-2022

Vriendelijk en prima geholpen in het maken van een goede keus. Goede prijs afgesproken.

Husrev Yigit 07-05-2022

Mooie winkel met medewerkers die er verstand van hebben. Hele vriendelijke meneer die mij geholpen heeft. Bedankt

Ad 07-05-2022

Vriendelijke service en goede kennis van zaken. En dat de tv direct op voorraad meegenomen kon worden was ook erg fijn.

Harm van der laan 07-05-2022

Wij zijn erg tevreden met onze tv, die wij gekocht hebben bij platte tv.nl in Breda. Aardige verkoper X legde alles goed uit, was eerlijk en behulpzaam. Ik kan de mensen aanbevelen om daar te gaan voor hun tv...

Ferhat 06-05-2022

Ik ben vandaag heel warm verwelkomd en meteen geholpen door een jonge medewerker. Ik krijg meteen informaties over een tv die ik wilde kopen en heeft me meteen geïnspireerd om tv te kopen (Zo snel goeie keuze kunnen maken ). Heb eerder hier een tv gekocht toen waren ze ook goed met service wat ze aanbieden. Zeker aanrader en veel klantvriendelijk deze winkel (zelfde dag voor dat ik naar Platte tv ging ben ik ook bij de mediamarktgeweest, maar duurde lang totdat ik beholpen werd en niet voldoende uitgeleg gekregen en ging verder met andere klant te helpen, vond geen goeie service). Ik weet vanaf nu bij welke winkel ik terecht moet zijn.

Cees uit Apeldoorn 06-05-2022

Mooie winkel en geeft goede informatie over het product vooral de Verkoper(DAX) weet precies waar hij het over heeft....niets is teveel zelfs een kopje koffie kregen wij aangeboden echt een aanbeveling om daar u tv enz te kopen.

Bert van Zanten 06-05-2022

Mooie winkel aardige jongens klaar staand met goed advies en een lekkere bak koffie ik kom hier zeker weer terug en fijn je kan vrij parkeren voor de winkel

Vivian van der Heijde 06-05-2022

Ik ben geholpen door Ivo. Vriendelijke en behulpzame adviseur! Had een super mooie deal voor mij en alles super snel geregeld. De bezorging zou eigenlijk 2 weken duren en dit werd 2 dagen dus dat was ook echt super! En de bezorger zelf was ook echt een hele leuke gozer! Dus ik ben zeer tevreden

Vivian van der Heijde 06-05-2022

Ik ben geholpen door Ivo! Hij was erg vriendelijk en kwam met een super deal! Zeer vriendelijke adviseur! De bezorging zou eigenlijk 2 weken duren maar werd maar 2 dagen dus dat was enorm fijn! Timo kwam de tv bezorgen! Wat een leuke gezellige bezorger is dat zeg! Ik ben zeer tevreden

Bart 06-05-2022

Bij Platte TV Nijmegen weer geslaagd en een mooie Philips 48OLED806 gekocht. Oude toestel (jaren geleden hier ook gekocht) kunnen inruilen en door de vriendelijke verkoper een mooie prijs gemaakt. Personeel heeft hier nog verstand van zaken! Tevens kun je aan de achterkant van de winkel makkelijk 'parkeren' om de gekochte spullen in de auto te laden. Ik blijf hier terugkomen. Mvg

Schumi53 06-05-2022

Mijn zoon had, afgelopen december, dezelfde TV gekocht, na lange voorbereiding.
Dus heb ik besloten, dezelfde aan te schaffen, voor een goede prijs.
Ook de info en beantwoorde vragen, waren naar tevredenheid.