HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Veenerick 29-09-2021

Toffe winkel, vriendelijk personeel dat met je meedenkt. De verkoper wist mij er nog op te attenderen dat er binnekort van de sonos beam een gen 2 model uit kwam, erg fijn.

Bouwplan 29-09-2021

Bij het rondkijken voor een TV was PlatteTV een van de winkels waar ik binnen stapte en niet meteen voelde alsof iemand mij even een TVtje wilde aansmeren. Sterker nog, de persoon die mij hielp heeft zelf een TV voor mij uitgepakt en in de winkel gezet als model (aangezien die er nog niet stond) om mij het verschil te laten zien. Meer service kan ik dan ook niet vragen van het personeel!

Erg prettige ervaring dus.

Terrahi Mohamed 29-09-2021

Vandaag tv gekocht in De winkel in Rotterdam ik heb korting gekregen en ben goed geholpen door de medewerkers, Karim heeft mij goed geholpen en heeft alles keurig uitgelegd over mijn rechten als consument ook heeft hij de tv voor mij in de auto gezet.
Bedankt Karim en andere medewerkers van de winkel in Rotterdam ik ga zeker platte tv aanbevelen aan mijn familie leden en netwerk.

Gerard 29-09-2021

Wij zijn vanmorgen in Naarden door verkoper Max zeer netjes en deskundig geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe Samsung Crystal UHD televisie.
Het was erg druk in de winkel dus we moesten even wachten wat ons de kans gaf even rustig rond te kijken naar de verschillende merken.
Ook kregen wij koffie aangeboden door zijn nieuwe collega.
Max nam alle tijd om alle functies van deze tv aan ons te demonstreren.
Tot slot werd het grote pakket ook nog netjes in onze auto geladen.
Top Max, bedankt.

Volkan 29-09-2021

- Prima service op zowel de website via de chat button als persoonlijk in de winkel.
- Het personeel is vriendelijk, denkt met je mee en probeert je te helpen bij het maken van de juiste keuze.

- Ik ben ook zeer tevreden over de levering en de installatie door de monteur die onze nieuwe tv heeft geplaatst. TOP service! Erg vriendelijk en meedenkend over de juiste positionering en plaatsing van de tv.

Al met al tot nu toe zeer tevreden over Platte TV
Officiële reactie van HelloTV 30-09-2021

Beste Volkan,

Bedankt voor de 10! Wat leuk dat u voor PlatteTV heeft gekozen voor de aankoop en installatie van uw nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Aäron van den Boorn 29-09-2021

Top zaak waar je altijd moet zijn als je een tv nodig hebt. Eerlijk advies en oprechte interesse in wat je nodig hebt. Daarnaast juiste durf kritische vragen te stellen bij wensen van de klant. Dit alles om te zorgen dat de klant echt met het geen hij / zij nodig heeft naar huis gaat.

Pietje precies 29-09-2021

Goed geholpen en de beste aanbieding uiteindelijk gegeven. Ik denk dat ik geen makkelijke klant was, kieskeurig. Maar toch weer geslaagd voor de tweede keer bij Platte TV. Top

Wouter Visée 29-09-2021

Ondanks dat wij laat in uw winkel aankwamen zijn wij zeer vriendelijk en goed geholpen. Fijn dat je ook nog de tijd vrij hebt gemaakt om de arc van sonos te laten horen. Dit heeft mijn vrouw over de streep getrokken om dit “dure” apparaat toch te kopen. Wij komen binnenkort terug voor de grote tv en de sonos.
Goede service daniël. Wij hopen dat je niet te laat thuis was voor het eten

Mark Vos 29-09-2021

Vandaag netjes geholpen door Daniël bij Platte TV in Nijmegen. Wij twijfelde tussen de Samsung 65qn85a of 65qn93a. Na het juiste advies (beter geluid en meer toepassingen voor gaming) van Daniël toch gekozen voor de laatste optie.

Reem 29-09-2021

Erg tevreden over het advies en de uiteindelijke koop. Ik had veel vragen en ze zijn allemaal beantwoord onder het genot van een lekker kopje koffie. Ook is Platte TV heel transparant over haar prijzen. Ik heb dus de winkel met een goed gevoel verlaten.

Dinja 29-09-2021

Fijne, overzichtelijke winkel op Ekkersrijt. Gewenste tv was niet op voorraad dus Boris gaf ons een prima deal! Snel, deskundig en klantvriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!

Wim 29-09-2021

Goed geholpen bij de aanschaf van een Sonos 5.1 set door een vriendelijke medewerker André😁👍

C.bentem 29-09-2021

Heel goed geholpen vriendelijk personeel top,! goede kennis van de producten

Michiel Edwards 29-09-2021

Kundig personeel, luisteren goed naar de klant, ook bij drukte heerst er een rustige sfeer en lijkt het personeel alles onder controle te hebben. Plezierige winkel.

Charlene 29-09-2021

Vorige week maandag, 20 september, is Danny K. bij mij geweest om mijn nieuwe Samsung OLED op te hangen en te installeren. Ik heb DK ervaren als zeer vriendelijk, professioneel, kundig en efficiënt. Wist mij goed te adviseren. Ook had hij een aantal items waarvan ik er niet aan had gedacht die aan te schaffen. Super fijn! Volledig ontzorgd, daar houd ik van. Nogmaals bedankt, DK. Mijn tv hangt super strak :-).

Croonen 29-09-2021

Keurig verzorgde winkel, goede prijzen en goed advies zonder opdringerig te zijn

Mert 28-09-2021

Today Dannyk hang and install my new Samsung Frame (2021). Not only he was very polite, he also did a very nice and clean job and placed my TV beautifully. He explained me about my product and how I can make the most out of it. It was a very smooth and pleasant experience so thank you Dannyk and PlatteTV!

Tineke ebben 28-09-2021

Heel heldere uitleg van de tv's.
Goede vergelijkingen met alle tijd.
Zeer vriendelijke verkoper.

Volgende tv word ook in DenBosch.
Super Happy mee 👍👍👍👍👍

Theo 28-09-2021

Weer een prachtige tv gekocht voor een scherpe prijs bij plattetv Utrecht. en oude spulletjes ingeruild. Snelle service, zelfde dag nog ophalen

Gerard 28-09-2021

Prima webshop. Men voldoet volledig aan het verwachtingspatroon. In Rotterdam in de winkel geweest en daar op een uitstekende en klantvriendelijke manier te woord gestaan en geholpen. De verkoper deed z'n uitsterste best om mij optimaal van dienst te zijn.

Henk Briek 28-09-2021

Mooie winkel Platte TV. Mijn versterker is gisteren gestopt met functioneren. Via internet nieuw apparaat uitgezocht en naar de winkel gegaan van Platte TV. Dez e was niet op voorraad en had dus een levertijd. Ik kan mijn muziek en koppeling aan de TV niet missen en dankzij de creatieve medewerker van Platte TV geslaagd met een andere versterker. Deze wordt morgen bezorgd.

Michiel 28-09-2021

Afgelopen zaterdag bij filiaal zoeterwoude langsgegaan om een dab receiver te kopen. Op de site was het product niet leverbaar maar de vriendelijke verkoper ging kijken wat hij nog had liggen en kwam terug met een 'open doos', een product wat retour is gekomen maar compleet en onbeschadigd is met volledige garantie. De verkoper zei gelijk al dat ik extra korting kreeg als ik het product wilde hebben. Na alles gecheckt te hebben heb ik de deal gemaakt. Goed geregeld!

Ingrid 28-09-2021

Daar wij bij de aanschaf van een TV 2 jaar geleden uitstekend zijn geholpen, zijn wij voor de aanschaf van een kleine tv weer naar deze winkel gegaan. Wij werden ook deze keer weer prima geholpen. De verkoper nam alle tijd voor ons en was zeer behulpzaam om van de diverse tv's het geluid te laten horen en de juiste ophangbeugel uit te zoeken

Wanda 28-09-2021

Ik heb meerdere soortgelijke speciaalzaken bezocht in Eindhoven op dezelfde dag,en deze was de enige waar er zelfs een bakje koffie of thee werd aangeboden. Ik heb heel goed advies gekregen. Er werd geluisterd naar de wensen. Ik werd gehoord in wat ik nu eigelijk zocht zoals goed beeld en geluid en doordat de medewerker mij heeft laten luisteren naar verschillende systemen uiteindelijk een goede combinatie van beeld en geluid aangeschaft. Ik kreeg bedenk tijd niks opdringerig. Een vrolijk team aan medewerkers. Ook een nette overzichtelijke winkel,goed bereikbaar. Ik zal zeker mensen aanbevelen om hier ook naar toe te komen.

Joop 28-09-2021

We hadden er eerder van Platte TV gehoord en sinds vorig jaar is er ook een vestiging in Den Bosch. Wij zijn op bezoek geweest en werden vriendelijk en vakkundig geholpen. Uiteraard gingen we met een TV naar huis die bij ons paste.