HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5084 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Teteringen 12-03-2021

Een bijzonder route met een mooie uitkomst.
Om niet de hoofdprijs te hoeven betalen, was ik online op zoek naar een ouder model high end AV Receiver. Deze vond ik bij platteTV. Via de Chat kwam ik er achter dat deze helaas niet meer leverbaar was. Dat wekte wel enige irritatie op; klanten lokkken met lage prijzen voor spullen die niet geleverd kunnen worden. De medewerker op de chat Shivan, reageerde hier goed op door voor het nieuwe model de mogelijkheid tot korting uit te zoeken.
De korting bleek behoorlijk, waarmee er niet zo heel veel verschil meer was met het model uit 2018. Dus uiteindelijk heb ik nu het nieuwste model besteld voor een bijna 2018 prijs.
Vriendelijke geholpen op een makkelijke manier. Top!

Spaans 12-03-2021

Vriendelijk personeel die weten waarover ze het hebben en kunnen je goed adviseren waarvoor je iets wilt gaan gebruiken en jouw wensen invullen. Geven een persoonlijke advies ook uit ervaringen die ze weten van reviews. Eerst wat voorwerk gedaan op de site die er ook top en gebruiksvriendelijk uitziet. Afspraak gemaakt waar gelijk op wordt gereageerd. Vond het alleen jammer voor het personeel dat ze maar 2 klanten per keer binnen mochten laten terwijl ze er zo veel zin in hebben om veel mensen te helpen ook al kwam je niets kopen. En dan hebben we het nog niet eens over de scherp geprijsde prijzen gehad. Je hoeft er niet te onderhandelen ze hebben zelf al de juiste prijs voor jouw Tv.

Hans Nouwens 12-03-2021

Een televisie kopen kun je overal, maar wat belangrijk is de service van het bedrijf. Hier kan ik erg tevreden over zijn, zeer correct en wordt snel gereageerd.
Kortom zeer tevreden over Platte tv en zeer goed geholpen door xxx, dank hiervoor

Ronald 12-03-2021

Vandaag in de winkel geweest in Naarden werd ontvangen door vriendelijke medewerkers en onder het genot van een kopje koffie heeft max mij alles verteld over de ins en outs betreffende een Q led van samsung waar ik in geïnteresseerd was nadat ik door hem volledig op de hoogte gesteld was heb ik besloten om dit product te kopen nu afwachten wanneer hij geplaatst word vooralsnog ben ik blij met de aankoop en toebehoren

Marcel 12-03-2021

Zeer professioneel en klantvriendelijk geadviseerd bij de aankoop van een reciever. Deze zaak tilt het online shoppen naar een andere dimensie. Ze denken echt pro -actief met je mee en dat is heel verfrissend.
Verstand van zaken, integer en concurrerende prijzen. Een absolute aanrader!

Ilyass 12-03-2021

Ik vind de winkel een aanrader omdat de medewerkers vriendelijk zijn, duidelijk, ze geven je alle aandacht en tijd, ze denken mee met de klant en ze helpen inladen of het nou regent of niet. Kortom een top bedrijf en zeker een dikke 10 waard.
Officiële reactie van HelloTV 12-03-2021

Beste Ilyass,

Bedankt voor de 10! We laten ons inderdaad niet tegenhouden door een beetje regen om onze klanten van begin tot eind te helpen, fijn dat het gewaardeerd wordt. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

N.Lebens 12-03-2021

heb vandaag mijn nieuwe Philips 55Oled935 gekregen en die Heeft XXX prima afgeleverd uit de winkel in Eindhoven goeie gast heeft de leen tv mee terug genomen dat is ook een goede service van Platte tv dus ga naar Platte tv voor uw aankoop

Ap 11-03-2021

Verkoper was professioneel, geduldig en legde alles supergoed uit. Op en top service. Dank!

D.Beekhuizen. 11-03-2021

Alles is perfect verlopen, een bijzondere vermelding is de man die hem heeft geïnstalleerd, geweldige inzet, beleefdheid, technisch, kom je niet veel meer tegen. De klant👍

Gerd Kuper 11-03-2021

Een mooi bedrijf, komt afspraken na. Zeer vriendelijk personeel, zowel in de winkel alsook via de chat.
Ik heb het hier over het filiaal in Groningen. Nu alweer een te klein filiaal, maar ze zijn bezig met de verhuizing, dus binnenkort ruimte genoeg.
Een zeer tevreden klant.

Robert 11-03-2021

Veel keus, heldere uitleg, mooie winkel. Timothy is uitstekend op de hoogte van alle verschillen tussen de toestellen. Daardoor werd de keuze een stuk makkelijker gemaakt. De geadviseerde platte opgangbeugel is ook super.

Sharon 11-03-2021

Geweldig bedrijf! Goede voorwaarden en scherpe prijzen! Zowel de verkopers op de livechat, als de monteurs: ontzettend kundig en vriendelijk.
Ik had een mooie deal gesloten voor een TV. Deze is netjes en snel geleverd en gemonteerd. Na een paar dagen kreeg ik spijt van mijn aankoop, ik vond de 65 inch veel te groot. 1 telefoontje met PlatteTV en de TV kon zonder problemen opgehaald en omgeruild worden. Een paar dagen later stond de vriendelijke monteur weer op de stoep met kleiner formaat TV en nam de grote weer mee.
Nieuwe TV netjes opgehangen en ingesteld. Uitgebreide uitleg hoe alles werkt.
Al met al prima geregeld! Goede voorwaarden en de scherpste prijzen die je kan vinden op internet.
Tip is wel om een servicepakket aan te schaffen, bij aankoop van een TV. (Denk aan verlengde garantie, vervanging van TV bij pixelverlies en eventueel leentoestel tijdens vervanging)
Ik kan iedereen aanraden om eens op PlatteTV.nl te kijken!

Frits 11-03-2021

Goed behandeld en keurige reactie's op vragen van mijn kant.
De levering ging zoals afgesproken en ook dat was een aardige man.

Peter 11-03-2021

In eerste instantie gingen wij kijken hoe witte standaards eruit zien ipv zwarte. Wij hadden een sonos set besteld en de zwarte standaards waren niet voorradig.
Na lang zoeken vonden ze toch nog zwarte standaards en mochten wij de hele set meenemen.
Mijn jarige man was super blij, nu aangesloten en een fantastisch geluid.
Dank jullie wel voor de super geweldige bediening.
Peter en Karina Roovers

Jan 11-03-2021

Ik ben duidelijk en zonder aandringen van de verkoper geholpen en ben daardoor tot mijn besluit gekomen. M.b.t. de aflevering ben ik ook zeer tevreden over de service en de kennis van zaken van de monteur in kwestie.

Arjan 11-03-2021

Ik ben vanmorgen in Groningen zeer deskundig geholpen door André bij de aanschaf van een nieuwe LG 55NANO866.
Er werd veel tijd genomen voor de uitleg over het toestel.
Ook bij het aanschaffen van een extra garantie, werd ik goed geïnformeerd en is het absoluut niet opgedrongen.
Ook ben ik met een zeer tevreden gevoel de winkel uitgegaan.

Nu wachten tot het toestel bezorgd word.
Officiële reactie van HelloTV 11-03-2021

Beste Arjan,

Bedankt voor uw bezoek aan onze winkel in Groningen. Het is fijn om uw goede ervaring in onze winkel en in het bijzonder met onze collega André terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe LG TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Laurens 11-03-2021

Super geholpen, via de chat vragen gesteld en netjes antwoord gehad en suggesties gekregen welke beste zou passen in onze situatie. Netjes uitleg gekregen dat een deel in bestelling staat en deel op kon halen in de winkel. Later denk twee weken werd ik gebeld dat andere deel ook binnen was. Hier naar heeft de winkel gebeld om een afspraak te maken om het op te halen. Echter was de Sonos one nog niet op voorraad maar wel de one SL of die ook zou voldoen ( netjes uitgelegd wat verschil was tussen de twee ).
Al me al super goeie service en meedenkend echt een aanrader om hier wat te halen.

Brian 11-03-2021

Fijne winkel, lekker overzichtelijk.
Georganiseerd en ingericht per merk.
Ik kon snel een beslissing nemen door het goed gekregen advies.
We hadden best wel wat voorkeuren en Tom wist snel al welke tv voor ons het beste was.
Geen spijt van en de tv is geweldig.

Frank Schiks 11-03-2021

Keurig ontvangen door Timothy. Hij is zeer goed op de hoogte van de producten en heeft echt vakkennis. Legt het allemaal rustig en duidelijk uit, geen vraag is hem teveel. Zeer fijn om zo geholpen te worden.

M. Parlak 10-03-2021

ik ben door vriendelijke medewerker van Platte tv zeer goed geholpen. Goede communicatie, kennis en vakkundig.

Reinier 10-03-2021

Was nog nooit in deze winkel geweest (locatie utrecht) en het was een mooie zaak ziet er goed verzorgd uit aardig personeel die me ook even hielp de tv in de auto te tillen, top service zal ze zeker aanbevelen in mijn vriendenkring.

Carla 10-03-2021

Snelle reactie op de mail. Zeer vriendelijke medewerker.

Deze winkel is het best bereikbaar voor mij qua afstand

Meijering 10-03-2021

De shop zag er ondanks de aanstaande verhuizing netjes uit, ik ben via internet hier terecht gekomen. De verkoper heeft goede kennis van zaken duidelijk en helder wij zijn 100%tevreden

Pascal 10-03-2021

Alles was prima, duidelijke winkel pagina,
Makkelijk bestellen, snelle en goede service en levering!

Erkan 10-03-2021

Tv laten omruilen
Zeer goeie gesprek met de verkoper
En een goede service onwijs bedankt!