HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Piet 20-12-2020

Deze review is geschreven op basis van het contact met Plattetv.

De tv is net besteld, en ik heb hem dus nog niet ontvangen. Ik twijfelde heel erg over een nieuwe tv en ben tot twee keer toe ontzettend goed geholpen door medewerkers van plattetv. Ik kende de site niet, maar in mijn zoektocht kwam ik hem dikwijls tegen. Dit soort service lijkt een zeldzaam goed te worden, maar is erg fijn aangezien je op een gegeven moment door de bomen het bos niet altijd meer ziet in de zoektocht.

Ik voelde nergens een commerciële verkoopdrang (wellicht op het einde een beetje met extra service of kabels bijverkopen, maar dat is ergens ook wel weer logisch). Of dat het ze allemaal te lang duurde, of dat ik domme vragen stelde. Ik kreeg echt het gevoel dat ze me zo goed mogelijk, en naar eer en geweten probeerden te adviseren. Dit kon ik alleen maar belonen door m'n tv ook hier te bestellen (hij was sowieso ook negens anders goedkoper trouwens).

Kan niet wachten tot ie er is. Hoop dat mijn ervaring met de nieuwe tv net zo goed is. En dat mocht er iets aan gaan mankeren (hoop het niet) de service net zo is zoals ik die de afgelopen 24 uur heb ervaren.

Sara Temme 20-12-2020

Een super goede service verleend! Mijn bestelling kon zo omgezet worden via de telefoon en er werd goede informatie vertelt, erg blij mee!

Marlies 20-12-2020

Wij zijn vanmorgen geholpen door Luke. Omdat onze bestelde tv niet snel leverbaar was heeft hij snel voor ons een andere tv aangeboden met korting. Wij verwachten morgen de tv in huis te hebben en zijn super blij met de snelle service

Birgit Van Dun-Damen 20-12-2020

Heel erg goed geholpen door Richard van Platte tv.nl. Hij geeft goede En Duidelijke informatie en ik heb een mooie deal met hem kunnen sluiten voor een Samsung the frame Tv inclusief servicepakket! Top service!

myllennium 19-12-2020

Ik heb ivm de lockdown via whatsapp contact gehad met een medewerker van platte tv. Helaas was de tv die ik wilde niet op voorraad zoals vermeld op de site maar ik kreeg een grote korting op een nieuwer model aangeboden en tevens korting op het service pakket. Vrijwel meteen antwoord op mijn vragen en snelle afhandeling. Alsof je in de winkel koopt. nu alleen nog wachten op de tv.

Sebas 19-12-2020

Ik had persoonlijk wat moeite om de juiste keuze te maken. Maar ik ben ontzettend goed geadviseerd en geholpen! Ik kom altijd in Naarden en de service is er echt top

Peter 19-12-2020

Via de chat met MB een QLED met cashback aangeschaft. Ondanks het feit dat de cashback periode afgelopen heeft MB ervoor gezorgd dat ik deze toch mocht ontvangen. Goedgewerkt MB, tot mijn volgende aankoop bij platte TV. Deze mannen en vrouwen doen wat ze beloven.

tot in volgende

Ed 19-12-2020

Mooie TV gekocht Samsung 65Q95T
Goed gesprek met Marco gehad, leuk en vlot.
Leuke deal gemaakt , erg scherp.
Alles netjes afgehandeld .
Top zaak wel meer gekocht met mooie deals en altijd netjes te woord gestaan ook in een winkel.
zeker een aanrader

Edwin Huisman 19-12-2020

Door een vriend bij plattetv.nl gekomen en geen spijt van. Via de website / e-mail wordt je snel en vriendelijk geholpen en ik kreeg een goede aanbieding voor de LG OLED65CX en de Marantz SR6015. Ik ben erg tevreden, ga zo door! Ik kom graag weer terug.

Orson 19-12-2020

Ik wist wat ik wilde bestellen en kon een goede deal afspreken via een vriendelijke chat met verkoper Jari. Jari heeft er alles aan gedaan om deze aanschaf succesvol af te ronden.

Gerard 19-12-2020

Perfect geholpen via de chat door Danny. deskundig, vriendelijk en snel!! Ook het aanmaken van de order verliep vlot. Gewoon goed dus.

DJA 19-12-2020

Kort maar krachtig. Meneer hielp me snel en vriendelijk. Goed te weten voor de volgende keer.

Bramsterdam 19-12-2020

Voor de hulp tot het moment dat ik bij de kassa stond had ik graag een 10 gegeven. Echter toen de bon gemaakt ging worden werd ik opeens geconfronteerd met extra kosten voor een pixel verzekering. Het leek echt iets overbodigs zoals het vliegensvlug gebracht werd waardoor ik echt het gevoel had beduveld te worden. Uiterst onaangenaam als je enthousiast een koop wilt sluiten.
Thuis direct opgezocht wat dit te betekenen had en op internet is er inderdaad nogal wat over te vinden. Het advies bleek toch wel op terechte gronden gemotiveerd te kunnen worden al kwam dat zo niet over. Ik verliet door de negatieve ervaring de winkel met een wang gevoel. Daarom slechts een 8!

Rob 19-12-2020

Deal zeer snel gemaakt met N uit filiaal Naarden.
Betrouwbaar en deskundig advies,wij kopen zeker weer bij Platte tv.

Natasja de G. 19-12-2020

Geen verstand van tv’s maar 1 dag later hangt er wel eentje aan de muur die helemaal goed is! (verassing voor mijn man) R. uit Nijmegen was heel vriendelijk en heeft me dus goed geholpen! Dank daarvoor!
Groet
Natasja

PMP. Doorn 19-12-2020

Misleidende tekst op de website: "Vandaag voor 18:00 uur besteld, morgen in huis." Dan bestel je iets op zaterdag, maar kunnen ze zondag niet leveren! Vorige bestelling verliep ook niet soepel, maar toen werd er wel op zondag geleverd. Jammer dit! Misschien een idee om de tekst op de website aan te passen, zodat misverstanden in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Paul den Hollander 19-12-2020

Zojuist weer een TV besteld bij Plattetv.nl. Online in de Chat, zeer goed, geholpen door adviseur RK .
Wij blijven terug komen, altijd goede service bij Plattetv

rob 19-12-2020

op dit moment een fijne site en de chat functie (waar danny mij geholpen heeft) is zeer fijn in de aankoop of i.i.g. de hulp bij de aankoop van een tv.
zelf zie je door het bomen het bos niet meer en om even met iemand te sparren is wel fijn. Ook wordt er niet gelijk verwezen naar duurdere producten, maar kijken zij echt naar kwaliteit.
nu nog wachten op het product en of die ook naar tevredenheid is. dus ik hoop niet dat ik mijn review later moet aanpassen.
op goede hoop!

Olga 19-12-2020

Goed gesprek gehad mooie deal. Voelde natuurlijk, ipv ‘verkoperig’ om je maar wat aan te smeren zoals weleens vaker meegemaakt. Goeie gast. Mooie prijsvergelijking gekregen ook tussen diverse producten.

Mark 19-12-2020

retour zending gehad vanuit PlatteTV. verstuurde maar de helft van de surroundset. Na klagen hierover werdt mij verteld dat de andere helft dezelfde tijd verstuurd was en dat het door postnl kwam. Dit zijn echter keiharde leugens. Kreeg prompt een popup van postnl een uur later dat er een zending was aangemeld maar niet ontvangen. wat zal dat toch zijn? maar 2 dagen later is deze zending nog niet verstuurd door PlatteTV! wat heb ik een spijt dat ik in zee ben gegaan met dit bedrijf

Frans van der Scheer 18-12-2020

TV gekocht op 21 November zodat nog meegedaan kon worden met de cashback aktie van Phillips. Helaas kregen we de TV pas 4 december geleverd door overbelasting van alle pakket diensten door Black Friday. Was daardoor te laat om nog met de cashback aktie mee te kunnen doen. PlatteTV benaderd en bedrag van de cashback werd door hen terugbetaald. Keurig aktie, netjes opgelost en we zijn er blij om. TV is overigens prima, werkt allemaal zoals je ook mag verwachten.

Joris 18-12-2020

Keurig geholpen met aandacht voor de klant en zijn aanvullende wensen. Tijdens gesprek zodanig geholpen dat er een nieuw statief met korting kon worden aangeboden. Huidig statief bleek niet compatibel en daarom werd nieuw statief tegen inkoopprijs aangeboden. Super geholpen! Mijn tweede televisie via Plattetv.nl

Andy Gennesse 18-12-2020

Ik ging altijd naar de mediamarkt en dacht dat ik daar goed geholpen werd maar na mijn bezoek aan platte tv in Breda wist ik dat dit de zaak word waar ik al mijn volgende aankopen ga doen.
De monteur heeft vandaag mijn tv opgehangen en was supervriendelijk, erg behulpzaam en niets was teveel om te vragen.
Dacht mee over de aanschaf van nieuwe kabels en zijn advies was erg duidelijk wat mij een nog groter vertrouwen gaf in de kennis van de monteur en van platte tv.

Ger. 18-12-2020

Ik heb zojuist een heel prettig gesprek gehad met Youri die mij ook geholpen heeft een juiste keuze te maken voor een oled tv en voor een goede prijs, ben er zeer tevreden mee.

Wil 18-12-2020

Voor de 2e keer in korte tijd via de chat een bestelling geplaatst. Onderhandelen over de prijs, en je komt er samen wel uit. Prettig online winkelen op deze manier.