HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Philip 24-02-2023

Heel tevreden met de service. Nieuwe tv professioneel aan de muur opgehangen, en de oude gedemonteerd (deze kon ik inruilen voor een groot kortingsbedrag). Alles netjes uitgelegd. Topservice.

Marc 24-02-2023

Snelle levering en service, had wat vragen en kreeg meteen een zeer behulpzame verkoper via chat te spreken, die heeft alles netjes voor me geregeld en ben nu blije eigenaar van een nieuwe TV. Tnx!

Willem 24-02-2023

prima geholpen namen alle tijd om het uit te leggen. en de shop op het netgevonden ook de installatie thuis was prima in orde.

Tom 24-02-2023

Een mooie complete winkel. Vriendelijk personeel met verstand van de producten. We werden erg netjes geholpen door Collin!

Janjegerings 24-02-2023

Kei goede service.en Monteur zeer netjes en vakman hij heeft ons prima geholpen

Anoniem 24-02-2023

Heb een goede deal met HelloTV kunnen maken voor mijn nieuwe TV. Erg vriendelijk en goed geholpen. Ze attendeerde mij ook nog op wat extra opties, zoals pixelgarantie, kabels en schoonmaak spul. Hier sloeg de verkoper naar mijn mening een klein beetje in door.

Peter 24-02-2023

Online in de informatiefase al prima geholpen bij het zoeken naar een Oled tv. In de fysieke winkel in Eindhoven werden de puntjes op de i gezet. Het werd de QD55S95B van Samsung.
Top tv, top prijs, top aftersales

Michael 24-02-2023

Goed geholpen met advies en niet gelijk het duurste van het duurste proberen aan te smeren!

JjmVerhoeven 24-02-2023

Vandaag mijn nieuwe Samsung TV opgehaald, uitstekende service. Dit bericht komt van iemand die bij de Coolblue heeft gewerkt en ik kan je zeggen dat de HelloTV hier niet voor onder doet.

Goed geholpen in Eindhoven en een mooie deal gesloten

Henk 24-02-2023

Ik ben zoals altijd bij jullie perfect geholpen altijd service je kan voor alles bij jullie terecht er komt altijd een hele goede oplossing en daar ben ik super blij mee.

Pluz 24-02-2023

Top geholpen. Prijs gelijk getrokken met Mediamarkt. Die maandag pas kon naleveren (vrijdag). Bij Hellotv de volgende dag.

W van der pas 24-02-2023

Goede verkoper klant vriendelijk en denk met je mee over hoe of wat en geeft goede adviezen

Eric 24-02-2023

Overzichtelijke winkel met ruim aanbod zonder opdringerig personeel. Vriendelijk geholpen met verstand van zaken.

Eric 24-02-2023

Ik geef een dikke 10 vanaf het contact via de mail en de info in winkel en het afleveren van de tv alles perfect geregeld. Enorm blij met onze nieuwe tv.

Anja 24-02-2023

Kreeg een goede uitleg, ook heel erg geduldig, vriendelijk en eerlijk.
Masie, je hebt mij perfect geholpen, bedankt voor alles en de koffie.

Wim Verkaik 24-02-2023

Werd vriendelijk geholpen en een goed advies gehad.Helaas geen korting gehad.Wil ook nog een ttv voor mijn vriendin kopen hoop nu wel een korting te krijgen.

Henk 24-02-2023

Het eerste wat mij opviel in de winkel in den bosch was de fijne sfeer die er heerste. 2 keer geholpen door kim en 1x collin, wat een vriendelijke mensen die ook nog eens hun vak verstaan, niks pushen, niks opdringen maar wel goed naar de klant luisteren en naar hun wensen , en dit allemaal onder het genot van 1 lekker kop koffie. Naar zeer uitgebreide uitleg over verschillende tv's die onze aandacht hadden waren wij overtuigd over de toestellen die we gekocht hebben, wil ik ook nog even kwijt dat de montage thuis net zo top was als het winkelbezoek, al met al een dikke 10.

H.Laan 24-02-2023

Hele mooie overzichtelijke winkel.
Zeer deskundige uitleg en zeer vriendelijk.
Ik zou deze zaak zeer zeker aanbevelen.

B. Lange 24-02-2023

10 jaar geleden al apparatuur gekocht bij toen nog platte tv . En destijds zeer tevreden en nog steeds . Ook andere familieleden en vrienden deze winkel aanbevolen en ook die zijn zeer tevreden. Goede uitleg en service.

Opa Hendrik 24-02-2023

In mijn zoektocht was ik het eerst op zoek naar een klantgerichte winkel, en ben daar zowel door de chatbox als goede voorlichting in de winkel m.i. in geslaagd.
Ook de installateur liet door zijn hulp en kennis voor mij een zeer voorbeeldige indruk achter.

berry en marian van Turnhout 24-02-2023

top geholpen door XXX kwam zeer vertrouwd over en gaf goede informatie over verschillende merken

Dhieraj 24-02-2023

Ik ben vanaf dag 1 zeer tevreden met PlatteTV/HelloTV. Met name de uitleg, advies en vooral de service is uitstekend. Rodrigo heeft ons heel goed geholpen met installeren van tv. Ben super blij met HelloTV.

Hellotv Breda 23-02-2023

Fijn dat er zoveel winkels zijn van HelloTV zodat je kunt zien wat je bestelt voordat je een keuze maakt.
Ook fijn dat je uitleg krijgt over de vele soorten tv's. Ik ben goed geholpen door de medewerker.

Joop 23-02-2023

Vandaag tv opgehaald de samsung oled .
Verder samsung tv ingeruild.
Top geholpen raad het iedereen aan.

E.Boxsem-van Eck 23-02-2023

De keus voor de shop lag in een heel goede aanbieding. Daar aangekomen onmidellijk geholpen, geen hectiek, een zeer beleefde rustige verkoper die op al mijn vragen een antwoord had.

Alles wordt verzorgd, ik word ontzorgd en dat voior een goede prijs. Wie wil dat niet