HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5189 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

13-05-2022

Super vriendelijk en netjes geholpen. Service bij ophangen en installatie perfect.

Lucien Brouns 13-05-2022

Bij mijn review vanmiddag vergat ik te vermelden dat ik in de winkel in Eindhoven was.

Jacco Hornes 13-05-2022

Afgelopen zaterdag meerdere TV's en audio gekocht bij PlatteTV te Utrecht. Zeer goed geholpen en geadviseerd door N. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons, zodat we de juiste keuze konden maken. we hebben een heerlijke zaterdagmiddag gehad in de showroom.

Ad 13-05-2022

Prima service en advies over de aankoop. Je krijgt meer uitleg in de winkel dan je het online zou kopen.

Raanan Nir 13-05-2022

Ik kwam de winkel in zonder veel van de recente TV ontwikkelingen en zonder te weten wat ik over TV's moet weten.
Ik werd geadviseerd en bijgepraat en krijg het gevoel dat ik dan wel een beslissing kan nemen om de TV aan te schaffen.
Fantastische service !

FB 13-05-2022

Vakkundige begeleiding bij de keuze van de juiste tv. Duidelijke uitleg van de verschillen tussen verschillende merken.

Yvonne Hoff 13-05-2022

Via de buren, die naar tevredenheid zijn geholpen bij de aanschaf van de tv, ben ik in contact gekomen met plattetv.nl. Mooie zaak aan de Hollantlaan in Utrecht. Dax heeft alles rustig, correct en duidelijk uitgelegd. Nette bediening. Goed gevoel bij. Nu de bezorging en installatie nog.

Lucien Brouns 13-05-2022

Grote en nette winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige omgeving zonder lawaai op de achtergrond en diverse zitjes om rustig je keuze te bepalen. Er word je niets opgedrongen maar met motief geadviseerd.

Joyce 13-05-2022

Hele fijne adviseurs, die niets opdringen, Wij komen steeds graag terug, omdat zij enorm veel kennis van zaken hebben en altijd netjes helpen. Wij zijn weer zeer tevreden met onze laatste aankoop.
Officiële reactie van HelloTV 13-05-2022

Beste Joyce,

Wat fijn om te lezen dat u steeds de weg naar ons weer weet te vinden, dat waarderen we enorm! Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en graag tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

M Everts 13-05-2022

Goede voorlichting. Goede deal te sluiten bij aankoop van 2 televisies. Er was even verwarring over de beugels die besteld waren. Nadat de verkoper telefonisch contact had opgenomen met de verkoper die ons in eerste instantie geholpen had. Was de verwarring opgelost en de beugel in het magazijn gevonden. Een tv was een buitenkansje. Hier was geen doos meer van. Men bood aan om de tv thuis te bezorgen of ze konden deze inpakken in bubbeltjes plastic en in de auto op de tv leggen die wel in een doos zat. Dit laatste ging prima. Er is ook heel duidelijk uitgelegd wat de extra verzekering inhield. Deze is vooral nodig omdat een tv heel veel pixels heeft. Uit ervaring weten we dat het heel storend is als er zo'n pixel kapot gaat. Je krijgt b.v. een lichte streep op je scherm van boven naar beneden. Met verzekering afsluiten is dus aan te raden. We zijn heel tevreden over de aankopen!

Hoffmann 13-05-2022

..... heeft mij in Naarden precies de tv verkocht die aan mijn eisen en meer voldoet.
Dikke prima

Roy 13-05-2022

Ik werd snel geholpen door XXX in de winkel in rotterdam. Er werd mij meteen dingen geadviseerd wat het beste is voor mij. Ik kreeg een leuke korting op een nieuw tv van dit jaar.

Patrick Csanyi 13-05-2022

Mijn eerste ervaring met PlatteTV.nl. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Er werd vanaf het begin meegedacht en al snel stond de nieuwe tv in huis, welke uitstekend werkt. Jongeman bij afleveren was keurig en attent!

Top winkel mooi assortiment 13-05-2022

Keurig vakkundig geholpen, pluim voor de verkoper, vertelde mij de minnen en plussen,heeft verstand van zaken

Henk 13-05-2022

Verkoper neemt alle tijd om te adviseren, en laat diverse mogelijkheden zien en horen, en laat blijken mijn wensen goed te hebben begrepen. Nadat wij onze keus hadden gemaakt gaf de verkoper de mogelijkheid aan om bij teleurstelling het artikel om te kunnen ruilen. Tot slot een goede uitleg over aanvullende verzekeringsmogelijkheden en de levering. Kortom een prima winkel.

A. van Wijk 13-05-2022

We zijn uitstekend geholpen in de winkel hebben goed advies gehad over welke televisie wij het beste konden nemen.

Rob 13-05-2022

Ik ben erg goed geholpen met het uitkiezen van een TV door XXX. Alle voordelen en nadelen zijn benoemd van verschillende tv merken. Ik heb een prachtige Tv gekocht de SAMSUNG Neo QLED 4K 85QN95A.

Jordi 12-05-2022

In eerste instantie was het mijn bedoeling om even samen met mijn vriendin binnen te lopen om te inventariseren wat de mogelijkheden zijn tegenwoordig voor een nieuwe TV en of onze smaken erg verschillen. Kijken, niet kopen. Zij is een beetje een digibeet, mijn ogen zijn over het algemeen groter dan mijn bankrekening. We zijn warm ontvangen en zijn zó enthousiast geholpen dat we (nouja, mijn vriendin dus) besloten hebben om direct een nieuwe tv met Sonos set erbij te kopen. Zegt voor mij genoeg over onze winkel ervaring, top!

Jan 12-05-2022

Prima geholpen en er wordt goede uitleg gegeven. Snelle levering/ophaalservice

Inge Peelen 12-05-2022

Vandaag in vestiging Breda geweest. Mooie showroom met allerlei merkdnen modellen in allerlei prijsklasses. Bij sommige tv's staat een bank zodat je er letterlijk goed voor kunt gaan zitten.

Personeel was vriendelijk, nam de tijd en gaf goede en duidelijke voorlichting.

Onze verkoper, XXX, was uitermate vriendelijk en heeft ons goed geholpen.

MichielK 12-05-2022

Zeer bekwame verkoper, nam de tijd en luisterde naar wat de situatie was en wat ik zocht. Uiteindelijk zeer mooie tv voor een goede prijs gekocht. Fysiek bezoek aan de winkel zeer aan te raden voor de uitleg over alle aspecten van een tv voor wie wat meer wil weten hoe tv's werken en waar je op moet letten.

Zoë 12-05-2022

Fijn geholpen in de winkel in Groningen. Goede uitleg en een snelle deal gesloten. Wij zijn super tevreden met onze nieuwe televisie.

John 12-05-2022

Goede en snelle klantenservice. Betrouwbaar en professioneel! Geen moment spijt gehad van mijn bestelling. Ga zo door!

Timmie3 12-05-2022

Goed en snel geholpen met de juiste adviezen en aanbevelingen.
Tevens was bij de aflevering duidelijk geworden dat er een barst in de tv scherm zat. Dit is super netjes opgepakt en afgehandeld en de tv is vandaag omgewisseld.

Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen.

Harry 12-05-2022

Ik ben zeer tevreden over de service van deze winkel. Zowel de persoon die ik telefonisch gesproken heb bij mijn aankoop als de installateur
Top service geleverd en alles goed uitgelegd , en aangesloten.
Dus kom hier zeker terug.
Vandaar de 10 !!!!