HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Felice 02-11-2020

Heel goed geholpen en erg vriendelijk Ik ben heel blij mee met nieuwe tv. Echt aanraden om daar te kopen. Mooi winkel.

Mr.Mansvelt 02-11-2020

Goede ondersteuning en uitleg, ben tot nu toe super tevreden. Xxx heeft het toestel juist geïnstalleerd en geholpen. Zeer tevreden!!!!

Marc 02-11-2020

We zijn prima geholpen, er loopt voldoende personeel rond, dus we hoefden niet lang te wachten om advies in te winnen. De verkoper kon prima uiteen zetten wat de verschillen waren tussen de verschillende tv’s. Heeft ook goed geluisterd naar onze wensen en budget dat we hadden. Uiteindelijk een goede deal kunnen maken en met een tevreden gevoel naar huis gereden met een mooie 65” platte tv op de achterbank.

Han 02-11-2020

Een tien voor de nieuwe medewerkster in filiaal Nijmegen! En met de hulp van de brillenman een 10+!
Fijne uitleg, goed geholpen door heel vriendelijk en kundig personeel. Vooral voor mij die er weinig van af weet.
Bedankt

Bert 02-11-2020

klantvriendelijk ontvangst met koffie en een duidelijke uitleg.
hulp bij het naar de auto brengen van de gekochte toestellen.
scherpe prijs maar geen dozenschuiver maar klant vriendelijk verkoper.

James 02-11-2020

Ik ben uitstekend geholpen door xxx. De voorlichting, Service en voorwaarden zijn zeer goed (ik heb gebruik gemaakt van zichtgarantie). Ook de prijs was zeer scherp vergeleken met andere electronica leveranciers. Belangrijk is ook dat een NL model geleverd wordt i.p.v. een Europees model (i.v.m. garantie). Daarnaast is het mogelijk om extra garantie (totaal 5 jaar) erbij te kopen tegen ook een scherp bedrag, wat fijn is mocht er bijv. in het 3e jaar een pixelprobleem (bij pixelgarantie eventueel vervangen tv) zich voordoen of een ander probleem, dan komt er iemand aan huis wat handig is in geval van een groot beeldformaat (in mijn geval Sony KD65A8). Ik koop meestal bij Coolblue maar ik raad iedereen aan in geval van aankoop van een tv, soundbar e.d. hier te kopen doordat het bedrijf betrouwbaar is (net als Coolblue) en de prijs veel scherper is, de service prima en de afhandeling zeer prettig/uitstekend was (door Danny ; -) Bijkomend ander voordeel is dat er een ruime zeer overzichtelijke showroom is. Kortom gewoon uitstekend!

Jos 02-11-2020

We zijn geholpen door R uit Nijmegen en hij gaf duidelijke en vlotte informatie over de door ons gekochte subwoofer en muziek-box-standaards.
De producten die we gekocht hebben konden we makkelijk via de achteringang op gaan halen met de auto zodat we niet met de zware dozen door Nijmegen moesten sjouwen.

A.G. 02-11-2020

Fijne verkoper met een “niet push“ gehalte, wat mij persoonlijk erg aanspreekt. Goede uitleg en aanprijzing van het gekozen product met daarnaast ook nog tijd voor demonstreren. Dik tevreden aankoop gedaan.

Theo 02-11-2020

Voor de 2x dit jaar bij "Platte TV" Eindhoven geweest en ook voor de 2x geholpen door xxx. Een fijne transparante winkel waar vanaf binnenkomst tot vertrek alles keurig geregeld is. Bakje koffie, praatje over de nieuwste TV en technieken en dat alles met een zeer goed advies. En ook meedenken in belang van mij als klant. Kortom "TOP".
Mijn advies aan dit bedrijf is "Blijf vooral op deze weg doorgaan en de klant centraal stellen ook als die met technische problemen komt"
Succes aan TEAM Platte TV

Bart Doornbusch 02-11-2020

Wij zijn op een deskundige en prettige manier geholpen Op vragen werd alert gereageerd en op een begrijpelijke wijze gecommuniceerd. Kortom meer dan goed!
Als het leveringstraject op dezelfde wijze wordt afgewerkt als de verkooptransactie dan kan het niet beter.

Maarten 02-11-2020

Een collega had mij vorig jaar enthousiast verteld over de goede ervaring die hij met de winkel 'platte TV' had opgedaan. Dit deed mij besluiten om de Sony oled tv voor onze filmkamer bij deze winkel aan te schaffen. De jonge verkoper was beleefd, niet opdringerig en had kennis van de mogelijkheden die de TV in huis heeft. Dat maakt dat hij je op maat kan adviseren en mijn verkoper was daar eerlijk in. We konden vanaf een bank in de winkel de uitmuntende beeldkwaliteit en de grootte van de TV live testen. Dat is bij een grote TV van belang omdat een 75 inch het gevoel kan geven dat je op de eerste rij van de bioscoop zit. Je krijgt dan maar een deel van de film mee omdat je niet het overzicht hebt en dat wil je (in ieder geval ik) absoluut niet. Daarom heb ik toch maar voor een 65 inch gekozen.
Het was een leuke meevaller dat we de TV in de kortingsweken kochten. Dat scheelde toch weer € 100,-
Wat wel een punt van aandacht is voor de communicatie tussen koper en verkoper, is dat je de (oude) TV die je wil inruilen (je krijgt dan inruilkorting op het aankoopbedrag) zelf naar de winkel moet brengen en niet kunt meegeven met de bezorgservice. Dat hoorde ik pas achteraf. Vergeet dus niet je oude TV (mocht je overwegen om die in te ruilen) mee te nemen naar de winkel. In ons geval leverde dat uiteindelijk geen gedoe op.

harry 02-11-2020

Wij hadden onze tv hier gekocht . En prima geholpen nu wilde we ook een Audio pakket erbij. Dus weer naar de winkel in Zoeterwoude Rijndijk.
En weer zijn we prima geholpen nu door xxx. We hadden ook nog wat vragen over de tv hij nam ook echt de tijd voor ons! Ja, Platte TV is echt een aanrader

Mehmet 02-11-2020

Geweldige winkel met een vriendelijke personeel die weet waar hij het over heeft. Super goede uitleg en snelle handeling waardoor ik snel wist wat ik nodig had. Voor ieder budget wat. absolute aanrader.

Yvonne Silvius 02-11-2020

Deskundig, geduldig, gezellig en veel humor.
Heel prettig geholpen en ja kom zeker weer terug!

George 02-11-2020

Alles klopte gewoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Professioneel advies gekregen , passend gemaakt voor onze wensen en budget. De medewerker had verstand van zaken.

Ron 02-11-2020

Gekozen voor Platte TV vanwege de scherpe prijzen. In Zoeterwoude geholpen door verkoper B. Hij kwam voor mijn gevoel heel eerlijk over en had goede tips. Door hem uiteindelijk gekozen voor de Qled 4K 55Q95T. De TV werd op de afgesproken datum door monteur M. geïnstalleerd en aangesloten. Alles keurig geregeld. Niets dan lof. Een aanrader dit bedrijf.

Angelique Smeele 02-11-2020

Het feit is dat wij een tv hadden gekozen en door toedoen van jullie een aanbieding hadden gekregen om voor een klein bedrag bij te betalen, een duurder en nieuwer model te krijgen. Chapeau

Jasper 02-11-2020

Ik ben super goed geholpen door de heren uit Breda. Ik heb 2 televisies al gekocht hier. Als je een tv nodig hebt moet je hier wezen. Alle lof voor het vriendelijke personeel. Jm& Rk uit Breda super bedankt!!!!

Top geholpen!! 02-11-2020

Bestellen ging heel makkelijk, maar wat mij echt positief verraste was het telefoontje een paar uur na het bestellen. Of ik geen interesse had in een nieuwer model uitgelegd dat die boven butget was de vriendelijke dame vroeg of er gerekend mag worden ik jazeker.
Na heel even overleg met mijn vrouw hebben we toen besloten dat we toch voor het nieuwere model gaan uiteraard met een acceptabele bijbetaling.
De dame was niet opdringerig en liet echt ons de keuze.
Top.
Bedankt👍🏻👍🏻

Frank 02-11-2020

Personeel dat weet waar ze het over hebben. Deskundig advies en een goede prijs voor je oude tv.

Olle 02-11-2020

Goede informatie in de chat en aantrekkelijke persoonlijke aanbieding. De levering is erg snel. Het aanprijzen van het extra verzekeringspakket was een beetje overbodig.

Eugie 02-11-2020

Omdat door de geometrie van de kamer het geluid van de bij PlatteTV aangeschafte QLED55Q74T niet geheel optimaal was heb ik wederom de winkel in Breda bezocht om hiervoor een oplossing te vinden. Ben ook nu weer en goed geholpen cq voorgelicht. Ook nu weer was er een omstandigheid waardoor de gekozen soundbar 2.1 gunstiger geprijsd werd.
Kortom, snel en vakkundig geholpen.

Frans 01-11-2020

Wij zijn in de winkel in Groningen geweest.
Na een fijn en informatief gesprek een weloverwogen keuze gemaakt.
Daarna een mooie deal overeengekomen.

Koen32 01-11-2020

Door een actie ben ik in contact gekomen met platte tv
Op dat moment was ik op zoek naar twee tv’s. De verkoper die me te woord stond had passie voor tv’s en wist precies waar hij het over had. Omdat ik twee tv’s nodig had was er redelijk onderhandelingsruimte. Voor de prijs van een 43 “ kreeg ik een 49” mee. Achteraf was deze te groot en zonder moeite toch een 43” gehaald. De verkopers zijn erg vriendelijk. Weten waar ze
Over praten

Robert 01-11-2020

Uitermate vriendelijk personeel. Het gewenste model was niet meer op voorraad maar wel een passende oplossing met een nieuwer model. Jullie snappen het wel.