HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

paul 23-12-2023

goede service en uitleg. overzichtelijke winkel . klantvriendelijke en zeer deskundige installateur.

Neel 23-12-2023

Meer dan een week geleden op vrijdag overgegaan tot aankoop van een samsung soundbar via hellotv.nl
Maandag van hun de bevestiging gehad dat het pakket is meegegeven met postnl. Pakket is nog steeds niet aangekomen (5 dagen na verzending en 8 dagen na bestelling). Elke dag gechat met een medewerker. Deze waren makkelijk bereikbaar en steeds vriendelijk )daarom ook toch nog 3 punten ondanks dat ik zelfs mijn product nog niet heb), maar nooit echt met een oplossing over de brug gekomen. Het verste dat ik ben geraakt is te horen krijgen dat ze contact hebben opgenomen met postNL (48 uur geleden) maar dat het daar heel druk is. Dat kan allemaal wel, maar meer dan een week wachten met elke dag de belofte dat het morgen komt is super vervelend en energievretend. Ik heb dan zelf voorgesteld om het pakket al te laten retourneren naar hun, zodat ik dan het geld zou terugkrijgen en zelf in de winkel kan aankopen. Maar dat is ook geen optie aangezien ze pas zouden terugbetalen als het pakket bij hun is. Maar mij lijkt het dat postNL dit heeft verloren.

Fred 23-12-2023

We waren op zoek naar een kleine TV voor op de logeerkamer.
Op Marktplaats stond dat er in het filiaal in Den Bosch een Philips apparaat stond.
Bij aankomst werden we geholpen door medewerker.
Hij liet ons de TV zien plus nog wat vergelijkbare modellen.
Uiteindelijk de Philips gekocht. Hij heeft de TV ingepakt, naar de auto gebracht en ervoor gezorgd dat de TV goed kon worden vervoerd.
Leuke verkoper, heel behulpzaam.

Thomas 23-12-2023

Medewerker heeft me op een fijne heldere manier voorzien van alle informatie. Hij was reëel, meedenkend en totaal niet opdringerig. Al met al een prettige koop gedaan bij HelloTV

J.Mensink 22-12-2023

We werden zeer vriendelijk geholpen door Kim. Niets was teveel. Alles werd keurig en geduldig afgehandeld.Het was de winkel in Den Bosch

Rob 22-12-2023

Ik ben bij Hello TV in Den Bosch erg goed en vriendelijk geholpen door Kim. Zeker een aanrader.

Ad 22-12-2023

Netjes geholpen met professioneel advies. Nu heb ik het perfecte product voor mij in huis. Dit was me met alleen online zoeken nooit gelukt.

Gerben 22-12-2023

Goede service en goede begeleiding door de verkoper. En zeer bedreven monteurs

Marco 22-12-2023

Goed geholpen, ervaren personeel, realistische prijzen, veel op voorraad en deskundig advies, Nederland product, extra garantie zonder kleine letters.

Marin 22-12-2023

Veel keuze in verschillende prijsklassen
Snelle en goede service
Heb een goede deal kunnen maken
Was snel geregeld
Tv goed ingepakt en in auto gelegd
Alain bedankt
Martin

Jan V 22-12-2023

Ik ben prima geholpen en geïnformeerd. De verkoper in de winkel was ook erg vriendelijk.

Tjeerdt 22-12-2023

Hello TV Naarden. Ik ben door ..... geholpen. Na flink zoeken heeft hij mijn keuze kunnen vinden. Super service en ook nog 3 maanden garantie voor een 2de hands bluerayspeler.

Ron 22-12-2023

Kort maar krachtig, een relaxte sfeer, kennis van zaken en een goede aftersale fijne dagen

Dre 22-12-2023

Super fijn geholpen. Via de chat een leuke deal kunnen sluiten en mijn oude apparatuur in kunnen ruilen. Daarin is HelloTV uniek. In de winkel ook fijn geholpen bij het afhalen.

Peter 21-12-2023

Eerst op de internetsite een keuze gemaakt voor de tv, toen naar de winkel en daar prima geholpen. Tv die ik had uitgezocht hing ook in de winkel en de verkoper nam ook de tijd om de tv te bekijken.
Ook nog netjes op de aanvullende garantie gewezen die we erbij gekocht hebben, ook nog andere goede tips gehad.
Na het afrekenen heeft de verkoper zobder te vragen de tv netjes in de auto gezet.

Kees 21-12-2023

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit prijsverhouding van mijn aankoop en de service van hello tv. Ik had de artikelen gevonden op de site van kieskeurig.nl. Hello tv heeft me een mooi aanbod gedaan via de e-mail. Ik heb de artikelen zelf opgehaald in de winkel en werd daar zeer prettig en professioneel geholpen.

jwa van Harskamp 21-12-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze goedkoop zijn ,ik heb een Beam gen 2 gekocht en 2 Era boxen, maar omdat de levering 3 dagen ging duren heb ik af gezegd s'middags werd ik gebeld dat ze alsnog zouden zorgen dat ze probeerde vandaag te leveren anders zou ik alsnog de bestelling afzeggen .
En toch netjes vandaag een mail dat mijn bestelling in zoeterwoude afgehaald kon worden bedankt daarvoor

Rob 21-12-2023

Goede hulp bij de aanschaf van een Samsung tv. De verkoper legde uit dat we vanwege de lichtval in onze huiskamer een andere tv moesten nemen

Henk 21-12-2023

Ben zeer te vrede over de behandeling en over de aankoop van mijn TV Zou het een ieder aan rade om daar zeker te gaan kijken

Nicolien 21-12-2023

Tijdens de online bestelling zijn we super professioneel geholpen door de medewerker via de chatbox, hij heeft ons voorzien van tips en heeft een mooie aanbieding gedaan. Vandaag is de installateur geweest, deze heeft ook alles keurig uitgelegd, netjes geïnstalleerd inclusief muurbeugel. Wij zijn heel erg tevreden in alle opzichten!!

Arnold Heemskerk 21-12-2023

Al meerdere malen een TV aangeschaft bij eerst Platte TV en wat nu Hello TV is.
Alle aankopen in de vestiging Utrecht gedaan.
Vandaag, 21-12-2023 een 65 inch Sony tv aangeschaft.
Geholpen door Naveem en mede door zijn deskundig advies voor de Sony gekozen.

Coos 21-12-2023

Prettige/correcte uitgebreide voorlichting omtrent toestel en extra garantie mogelijkheden. TOP.

Ga zo door… 21-12-2023

Altijd de beste deal en de laagst er prijs bij dit bedrijf. Uitstekend dus!!!

hulst 21-12-2023

Prima winkel, fijn dat je een goede uitleg krijgt en dat de demo kan zonder afspraak te maken. Wijze waarop het hele proces van advies tot aanschaf gaat is uitstekend.

Monica 21-12-2023

Het was de laatste dag van de black friday actie, de winkel was druk, maar om dit op te lossen hebben ze een lijst waar je, je kon inschrijven en waarvoor je komt aangeven, zodat je een verkoper zou krijgen die daarin gespecialiseerd is en ook ging het dan eerlijker wanneer je geholpen kon worden. Onder genot van lekkere koffie hebben we niet lang gewacht en kregen we een verkoper die ons goed geholpen heeft, alleen bij de kassa lag er schoonmaakmiddel en doekje voor het reinigen van onze nw lgqned tv, maar de uitleg was helaas niet goed, want toen de tv werd bezorgd heeft onze bezorger goed uitleg gegeven hoe we de nw tv met de speciaal gekochte reiniger kon schoonmaken. We zijn heel blij want bij fout gebruik kan je nw tv beschadigen. Heel jammer dat dit niet uitgelegd is bij het kopen van het product in de winkel wel zijn we heel tevreden met het installeren en bezorgen. Mitchel is een top medewerker voor het bezorgen en installerem. Heel professioneel en kundig geinstalleerd door Mitchel.