HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johnny 25-05-2021

Prima uitleg verstand van zaken luister ruimte voor luidsprekers is ook uitstekend top zaak

Wim 25-05-2021

Ik heb een hele goede deal kunnen maken en fantastisch geholpen door .......van de winkel in Eindhoven.
Platte TV is zeer aanbevelingswaardig.

Hennie westerman 25-05-2021

We zijn heel vriendelijk geholpen door .... de sonos Arc gekocht goede uit leg hoop nog veel plezier luisteren naar films en muziek

I. Dieleman 25-05-2021

In de winkel geholpen door ........... Het was een zeer vriendelijke medewerker en ik ben fijn en netjes geholpen. De tv die ik wilde was helaas niet op voorraad in betreffende winkel, maar dit is gelijk goed verholpen en medewerker heeft het product gelijk voor mij besteld en zal ik morgen thuis ontvangen . Prima service !

Karel 25-05-2021

Een goede overzichtelijke shop met scherpe prijzen en deskundig advies, alles is bespreekbaar, men neemt de tijd om goede en duidelijke adviezen en antwoorden te geven, een ruime assortimentskeuze. Topwinkel!

e.s. haarmans 25-05-2021

Prima door ...... van winkel Nijmegen geholpen. Mijn oude TV was buiten de garantie defect en kon niet meer gerepareerd worden. Voor een kleine aanbetaling heb ik een nieuwe TV mogen aanschaffen.

jaap 25-05-2021

goede uitleg door ....... in Amsterdam over de diverse producten en tevens waardevolle advies gekregen. uiteindelijk voor mooie prijs een oled tv en soundbar gekocht.

Gerda Schavemaker 25-05-2021

Wilde graag een platte tv en er was heel veel te zien zijn enorm leuk en deskundig geholpen door .........

Reggy 25-05-2021

Prima geholpen. Snelle service en heel vriendelijk personeel. Ik heb een mooie middenklasse TV gekocht voor een mooie prijs.

Thijs 25-05-2021

Goede duidelijke uitleg, verschillen aangeven vwb prijs ,kwaliteit verhouding mbt techniek, verschillen in systemen,Qled,Oled,nano
Goede zakelijke verkoper met kennis van zaken

Rachiem 25-05-2021

1e pinksterdag was ik op zoek naar een Sonos SUB (Gen 3). Al zoekende kwam ik uit bij plattetv. Ben hier online erg goed geholpen. Er is veel tijd voor mij vrij gemaakt om mij een pricematch te geven voor de SONOS Sub! Deze werd direct per mail bevestigd. Ik ben direct naar de mooie winkel rijden in Zoeterwoude gereden. Hier ben ik zeer goed geholpen.

Mooie prijs, goed service. Heel erg bedankt!!!
Officiële reactie van HelloTV 25-05-2021

Beste Rachiem,

Bedankt voor de 10! Ontzettend leuk om te lezen dat zowel uw ervaring online als in onze winkel in Zoeterwoude zo prettig was. Heel veel plezier gewenst van uw Sonos Sub en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Wilma Kersten 25-05-2021

Wat een geweldige winkel en wat een geweldig professioneel personeel, die weten waar ze over praten!
Wij zijn door (*) geholpen, zeer ervaren jongen met al 17 jaar ervaring, hij nam alle tijd voor ons om het in Jip en Janneke taal uit te leggen (we zijn niet zo technisch aangelegd) waar wij erg blij mee waren.
We kwamen voor een bepaald merk maar hij had ons overtuigd om een vele betere in dezelfde prijscategorie te nemen, dat heeft hij keurig onderbouwd!!
Bij bv een Mediamarkt of een BCC komt een jonge jongen of meisje je helpen om het kaartje wat er op hangt voor te lezen (wat je zelf dus ook kunt lezen) dat is de kennis wat ze hebben, daar heb je dus helemaal niks aan, en voor de prijs hoef je het ook niet te doen, want bij Platte TV is niet alleen de service, kennis en ervaring beter maar ook de prijs is beter!
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar het is echt zo!!
Ik zou zeggen, ga kijken en beleven, dat kost niks, je kunt er alleen maar beter van worden!

Stef 25-05-2021

Super and very friendly service and employees. Highly recommended shop! I look forward to my my next TV there

Tassie76 25-05-2021

We zijn heel goed geholpen door (*) in Zoeterwoude. Goede uitleg gekregen en deal snel gesloten. Ik kan iedereen deze winkel aanraden!

Bas Weijman 25-05-2021

Goed geholpen en nemen de tijd voor je. Blij met me aankoop is al de tweede tv die ik daar gekocht heb.

Ageeth 25-05-2021

Op aanraden van een kennis ben ik langs gegaan bij PlatteTV in Amsterdam voor de aankoop van een nieuwe televisie.
Na een heel vriendelijk welkom met een kop koffie werd ik goed geholpen door het hele Team Amsterdam.
Er werd geluisterd naar mijn wensen en ik kreeg een heldere uitleg over de technische kenmerken van de opties binnen mijn wensen en budget, maar ook over draadloos tv kijken, de verzekering en andere overwegingen.
Het werd daardoor makkelijk kiezen. De televisie was op voorraad en kon direct de volgende dag worden geleverd (ik was op de fiets gekomen), alleen kwam mij dat niet goed uit.
Het regende inmiddels pijpenstelen en zag ik op tegen het ritje terug. Wat denk je? Thuis gebracht met de bus met fiets achterin en mijn nieuwe televisie, en dat op eerste Pinksterdag! Dat is top service.
Bedankt PlatteTV Amsterdam.

Luuk de Jong 25-05-2021

Tv gebracht , opgehangen en geïnstalleerd helemaal perfect op de installatie aangesloten die nu helemaal synchroon loopt “ tv aan installatie aan “ helemaal goed
dus gelijk goed geluid over de boxen bij het aanzetten van de tv
(*) heeft het bij ons gedaan nam de tijd geen haastwerk aardige jongen alles goed uitgelegd en wij zijn helemaal tevreden een dikke 10 voor platte tv

A Wolvers 25-05-2021

Zeer nette shop met vakkundig personeel die je vriendelijk helpen en goed en netjes te woord staan. Bij binnenkomst vriendelijk dame die je voorziet van een drankje .je voelt je thuis en gemakkelijk .
Was eerst naar "concurrent" geweest maar je word daar niet zo vrolijk van. Ben zeer tevreden over deze winkel.
Echt top

Ronald Martens (ICU1) 24-05-2021

TV’s per merk in de winkel aangeboden wat erg makkelijk is om te vergelijken.
Verkoper heeft ons vakkundig geholpen en wij zijn op zijn advies naar een andere tv uitgekomen. Vesting utrecht

Robbert H. 24-05-2021

Top winkel, goed geholpen. Hem wel van zijn andere werk afgehouden door mijn getwijfel ;). Maar heel tevreden met de deal en product.

Henk Bakker 24-05-2021

Vandaag nieuwe tv gekocht in bij de Platte tv winkel in Utrecht daar ondanks drukte heel goed geholpen. Verkoper nam alle tijd en na een goed advies heb ik een mooie nieuwe tv gekocht.

Monique 24-05-2021

Fijne communicatie en duidelijke afspraken. Meteen televisie meegenomen. We zijn tot nu toe tevreden.

Jacobs 24-05-2021

Medewerker van het Plattetv filiaal in Doetinchem heeft mij geholpen bij de keuze voor onze nieuwe tv. Een Sony XR-55 van 2021. Hij luisterde goed naar de vragen die ik stelde en kwam met een reactie die daar op aan sloot. Vroeg ik naar het geluid, dat zorgde hij voor een demo en de uitleg van de opstelling van de luidsprekers, vroeg ik naar de het type processor, dan reageerde hij met een uitleg daarover. Bijvoorbeeld een vergelijking met de verbetering van die van het vorige type tv. Na wat aandringen van beide kanten en de gebruikelijke humor kwamen we over de prijs tot een overeenkomst. Het viel mij op dat Hij ongeveer 13% van de prijs afdeed en er door Sony daarbovenop een cashback van €150,- terug te vragen is via de site. De aanvullende verzekering voor de garantie op de pixels hebben we in goed overleg uitgebreid, hoewel ik dit in de eerste instantie niet nodig vond en zeker niet voor €150,- wilde afsluiten ben ik bij een prijs van €60,- overstag gegaan. Op de muurbeugel van Vogel's kreeg ik ook een paar euro korting.
Kortom, een goede prijs, bruikbaar advies en gelijk mee naar huis kunnen nemen.

Rene van Lieshout 24-05-2021

Shop ziet er professioneel uit en ik ben geweldig geholpen. Op elke vraag ging hij voor me een antwoord zoeken of als hij het niet wist vroeg hij het aan een ander. Ik ben in Eindhoven geholpen.
ik heb een soundbar Sonos met een Samsung 50" tv gekocht. Over deze artikelen kan ik nog niets zeggen over de kwaliteit

Judith 24-05-2021

We zijn goed en eerlijk geholpen in de winkel in Breda. Goed advies en goed met ons meegedacht. Uiteindelijk heel tevreden naar huis gegaan met een tv en een soundbar.