HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Gerard 27-09-2022

Heel aardig personeel
En kundig prachtige winkel zeer goede service
Zeker aan te bevelen
Dikke 10

Frans Lakerveld 27-09-2022

Bij keuze maken tussen verscheidene tv s perfect geholpen om een keuze te maken voor een 8k tv.
Goede uitleg en binnen 2 dagen geleverd en perfect geïnstalleerd .

Marc 27-09-2022

HelloTV is een fijne winkel, goede sfeer en de producten zijn overzichtelijk gepresenteerd.
Ik heb mijn nieuwe tv gekocht mede en dankzij het vakkundige advies van zowel (*), vestiging Eindhoven/Den Bosch als (#), vestiging Breda.
Zij namen alle tijd om mij goed te informeren.

Atjen 27-09-2022

We zijn goed geholpen door vriendelijke niet opdringerige medewerkers. Onze vragen werden goed beantwoord, een prettig advies en werd een goede prijs afgegeven.

Fred 27-09-2022

Winkel goed bereikbaar, ruime aparte opstelling tv van diverse bekende merken!
Prettig om te zien en keuze maken!
Verkoper was deskundig en vriendelijk!

H.Schellekens 27-09-2022

Ik ben al bekend met Hello TV en daarom wederom een bezoek gebracht aan de winkel. Zoals ik gewend ben zeer vriendelijk en helpend personeel die graag je vragen beantwoorden. Ik heb de winkel al aan meerdere mensen aanbevolen. Zal zeker bij mijn volgende aankoop van een TV de winkel weer bezoeken.

Cees 27-09-2022

Keurig en 100% fijne uitleg gehad , echt aan te bevelen
Ik ben geholpen door (*).
Mijn sound bar is geïnstalleerd en is kwaliteit.

Geert 27-09-2022

Na 12 jaar eindelijk een nieuwe televisie gekocht, met al die nieuwe technologieën wilde ik daarom in een winkel de tv kopen. Na wat vooronderzoek naar HelloTV gegaan in Amsterdam en daar goed geholpen door adviseur (*). Duidelijke uitleg over de verschillen tussen de merken en soorten televisies van dit moment. Uiteindelijk daardoor toch bij een ander model terecht gekomen dan ik vooraf zelf had uitgezocht. Tenslotte ook heel fijn dat ze de producten die ik wilde op voorraad hadden liggen en ik daardoor dezelfde dag nog een nieuwe tv thuis kon installeren!

johan buiter 27-09-2022

Prima geholpen en tv is ook prima alles is zeer soepel verlopen en we zijn goed en vriendelijk geïnformeerd. afhandeling ook prima

Wim Perdok 27-09-2022

De winkel zag er ruim en mooi ingericht uit, het personeel waren netjes en konden de vragen die ik had goed toelichten. Wat ook een voordeel is in Rotterdam dat er genoeg parkeerplaatsen zijn

Patrick 27-09-2022

Kwam voor een ander type die ik op internet gevonden had. Hij adviseerde me voor een paar euro meer een betere tv aan. Ben er heel tevreden mee voor de andere keuze.

Rob 27-09-2022

Duidelijke uitleg. Makkelijk vergelijken van beeldkwaliteit doordat de tv's naast elkaar hangen en dezelfde demo afgespeeld wordt. Enige minpuntje vond ik de "speciaal voor u aanbiedingen" van randartikelen zoals kabels, onderhoudscontracten etc. Liever gewoon zeggen wat de kosten zijn ipv voorkomen dat je een megakorting krijgt.

Bilal 27-09-2022

Zeer snel en deskundig geholpen en uiteindelijk een mooie deal kunnen maken. Er wordt zeer goed met je meegedacht. Is er bijvoorbeeld een bepaalde televisie niet beschikbaar of kan deze niet voor aantrekkelijkere prijs aangeboden worden, dan weten ze wel een gelijkwaardige alternatief aan te bieden voor een aantrekkelijkere prijs.

Yannick Rookhuijzen 27-09-2022

Ik werd goed en zeer klantvriendelijk geholpen. Personeel had verstand van de producten. En vond het een goede service. Werd zelfs geholpen met het inladen van het product!

visser 27-09-2022

Heel vriendelijk en deskundig geholpen.Winkel via reclame op internet gevonden. Winkel zit achter een slagboom wat toch mensen weerhoud om er door te gaan. Blijkt dat je 1 uur vrij mag parkeren. Voor de rest een prima winkel.

Overdijk 27-09-2022

Wij hebben een Samsung oled
65s95b gekocht .
De tv voldoet prima , de prijs is goedkoper als elders en de tv werd snel bezorgd.

Peter 27-09-2022

Prima geholpen en veel kennis van zaken en goede tips als advies!
Daarbij was de extra korting ook erg prettig natuurlijk ;-)

Ivar 26-09-2022

Hele goede service van vestiging Amsterdam . Wist mijn wensen goed te beoordelen en schakelde snel. Daarnaast zijn we ook blij met de nieuwe TV

egeltje68 26-09-2022

Heb zeer goed en zorgvuldig rondgekeken voor het model Tv wat ik wilde.
Kwam uit op Hello Tv.... Omdat het makkelijk is om te comuniseren en er wordt een zeer voordelige prijs voorgesteld.
Als de zending dan al één dag later binnen is.... En ik zie dat de Tv ook netjes nog in de doos zit zonder dat de doos open is geweest.... Ben ik meer dan zeer tevreden!!
Gloednieuw en de voordeligste webshop.... Wat wil je dan nog meer?
Via email of chat is er ten allen tijde snel contact gelegd mochten er vragen zijn.
Tot nu toe kan ik zeggen dat deze winkel/webshop zeer is aan te bevelen!!

Arno 26-09-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege een eerdere goede ervaring bij de aankoop van een flatscreen tv. Deskundige medewerkers die er de tijd voor nemen om je goed te informeren over de nieuwe aankoop. Ook de installatie thuis door *** verliep geheel naar wens.

PieterTheo 26-09-2022

Winkel is netjes en verzorgd, klantvriendelijk en technisch geholpen.. Wordt meegedacht en oplossingen aangedragen. Kan niet anders zeggen, de verkoper heeft ons netjes en correct geholpen en straalde rust uit, Lof. Door de uitleg van verkoper tot aankoop overgegaan, was niet de bedoeling. Bedankt.

Joop 26-09-2022

Bij inruil van de oude TV bleken nogal wat dode pixels aanwezig te zijn.
Na een belletje met een collega kreeg ik toch het afgesproken bedrag.
Top geregeld.

Michiel 26-09-2022

Ik ben fantastisch geholpen door *** in Amsterdam van Hello TV. Ik wilde slechts kijken naar een Samsung The Frame 65" en de bijpassende Samsung sound-bar en informeren naar de features en prijs. Uiteindelijk beide gekocht! Winkel is een ervaring. Zoveel mooie tv's. Ik ben goed geholpen en *** had diepgaande kennis over alles (bijv. PS5 en The Frame welke HDMI kabel om 120Hz te krijgen). Ik ga daar zeker weer heen voor mijn volgende tv!

RBO 26-09-2022

Kundig advies. Alle topmodellen in de winkel aanwezig. Goed en duidelijk geholpen en ene goede prijs.
Deze winkel kan ik iedereen aanraden die een TV zoekt

Mieke 26-09-2022

Ik ben geholpen door een zeer vriendelijke jongeman. Ik had een vraag of een paar achterspeakers en ik ben met een nieuwe Sonos Beam en one de deur uitgegaan. Hij had erg veel geduld en zonder druk heeft hij mij advies gegeven. Een echte aanrader!