HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Herman Brinkman 04-01-2023

Geweldige service bij HelloTV. Goed bereikbaar, vriendelijke medewerkers en in de showroom veel keus in een ruime overzichtelijke opstelling.

smit 04-01-2023

prima aankoop de prijs was in de winkel nog niet aan gepast maar keurig de prijs gekregen van internet en daar overheen nog een extra deal waardoor hij nog voordeliger werd vriendelijke verkoper en keurig bezorgd wel een dag te vroeg ipv woensdag werd stond postnl op dinsdag op de stoep maar dat mag de pret niet drukken de winkel is een aanrader .

kuipers 04-01-2023

We kregen goede uitleg , en ook waren ze erg vriendelijk.
een puntje , ze gaan voor een 10 , maar dan kan je nooit hoger , en je moet tevreden zijn met wat je hebt . vroeger op school heb ik ook nooit een 10 gehad ,ik was al blij met een 7

Rudy Kokke 04-01-2023

Goed geholpen in de winkel. Alles keurig afgehandeld. Ook de thuisservice top!

Dennis Grevelink 03-01-2023

Netjes benaderd en goed voorgelicht. Ook over het aansluiten van randapparatuur zoals Sonos etc. Verkoper was prettig in omgang en niet opdringerig (iets waar ik niet van houdt).

Pay 03-01-2023

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, goede klantenservice en een breed aanbod in tv’s!

Joke 03-01-2023

Wij zijn in Den Bosch geholpen door medewerker xxxx. Heel vriendelijk en een goed advies en gelukkig geen opdringerige verkoper.
Ik zou willen dat er meer van zulke verkopers waren.

Leo 03-01-2023

Op de website gezocht naar 65 inch televisie wat heel duidelijk was. Daarna met een medewerker gechat over eventueel korting en andere opties de volgende dag naar de winkel gegaan en de medewerker die mij hielp was erg vriendelijk en meedenkend. Hij had verstand van zaken en kon mij op de voor en nadelen wijzen.
Het betalen was heel makkelijk en de tv inladen was ook geen probleem goed bereikbaar en de hulp was top

jan boeckx 03-01-2023

er kon een goede prijs voor het gekozen toestel worden bekomen - snelle levering aan huis (in België)

Martin 03-01-2023

Beeldscherm probemen met mijn TV 1,5 jaar oud dus in de garantie.
Via LG bleek dit niet kon worden hersteld.
Zowel door Hello TV als CE Repair zeer goed en snel geholpen.
Afspraken werden zeer goed punctueel en vriendelijk nagekomen.
Resultaat uitzoeken nieuwe vervangende TV.

Kevin 03-01-2023

De reden dat ik bij hellotv een tv heb aangeschaft komt door de scherpe prijzen, klantvriendelijkheid en super snelle reacties. Hellotv heb ik in een korte tijd aanbevolen aan vrienden. De tv werd supersnel geleverd en is zoals omschreven.

Bendji 03-01-2023

Vanmorgen naar HelloTV Groningen geweest om informatie in te winnen over de verschillende soorten tv’s. xxx heeft mij hier super goed mee geholpen met duidelijke uitleg.! Uiteindelijk heb de ik Samsung 55QN93B mee genomen en hij staat en werkt perfect. Bedankt!

Kevin 03-01-2023

Prettige ervaring met de chat functie van de website. Vriendelijk en professioneel dialoog. Samen met een medewerker van HelloTv heb ik een aantal opties doorlopen voor een nieuwe tv. Uiteindelijk zijn we samen gekomen tot de beste prijs kwaliteit verhouding en is de order geplaatst. De dag erop hebben vrienden op mijn aanraden dezelfde tv gekocht bij HelloTV. Beide orders zijn dezelfde dag verzonden en de dag erop geleverd. Een soortgelijke ervaring had ik de week erop toen ik een soundbar en subwoofer bestelde bij HelloTV. Ik ben erg tevreden met de nieuwe tv / sound setup!

Eduard 03-01-2023

Echt een aanrader. Vriendelijk personeel overzichtelijk en duidelijk.
Goede uitleg over het product .

WTJ Pronk 03-01-2023

Wij zijn zeer netjes ontvangen en deskundig te woord gestaan. We hebben dus hier ook de TV gekocht.

Renske 03-01-2023

Via Google op zoek naar een soundbar en eigenlijk heel toevallig bij hellotv uitgekomen. Gelukkig had deze keten ook nog echte winkels (want dat heb ik het liefst, zeker voor audio). Dus op naar Ekkersrijt. In de winkel konden we heel rustig rondkijken en we werden pas geholpen toen we erom vroegen, geen opdringerige verkopers dus! De medewerker nam alle tijd voor ons, terwijl het zeer druk was. Dit was heel fijn. Ik heb de soundbar gevonden die ik zocht (eentje, voor dat merk ook zeer betaalbare, van Denon, die muziek echt heel mooi afspeelt, want dat surround en bioscoop geluid zoek ik juist niet), dankzij de deskundigheid en klantvriendelijkheid van de hellotv medewerker.
De winkel zag er verder ook heel goed uit, een echte aanrader! Mijn ouders zijn zelfs nog dezelfde week naar dezelfde winkel gegaan om hun soundbar te kopen.

Francina 03-01-2023

Site is overzichtelijk en bestelproces ging vrij vlot. Wat HelloTV onderscheidt van anderen is dat ze je een scherpe aanbieding kunnen doen naast de gunstige prijzen die er al zijn. Zo heb ik voor een mooi bedrag een toffe soundbar met subwoofer gekocht.

Aries 03-01-2023

De mannen van Hello tv hebben mij uitstekend geholpen. Was op zoek naar een nieuwe tv met een 65 inch OLED scherm. Als alternatief voor de LG en SONY OLED tv werd ik via de online chat door een van de adviseurs (Justin) - dit ging snel - naar een Samsung QD-OLED tv verwezen. Ik een goede korting met daar boven op nog een Cashback van 200 euro. Ik ben die middag dan ook naar de Hello tv winkel in Duiven gereden om deze toestellen te vergelijken. Daar werd ik uitstekend geholpen. De LG OLED Evo die ik eerst in gedachten had viel eigenlijk al snel af vanwege het toch iets spiegelende scherm wanneer er daglicht op schijnt. De Samsung QD-OLED viel meteen op vanwege het prachtige gedetailleerde beeld en mooie kleuren en het bijna niet spiegelende scherm. De Sony OLED - Master Series was nog een stukje mooier, maar ook veel duurder bijna 2x. Daar kon ik bijna 2 Sony QD-OLED tv toestellen voor kopen. Daar kwam nog wel - op advies van de verkoper - een originele Samsung muurbeugel bij om het vlak op de muur te kunnen monteren - De doos paste precies in mijn auto en vanavond maar eens monteren en bewonderen;-)

vincent sr 03-01-2023

Een klantvriendelijke winkel.
De verkoper was erg behulpzaam en duidelijk in uitleg.
Er was ook veel keuze

B.Bleiji 03-01-2023

Een 10 voor de medewerker. Perfect geholpen, man met kennis en gaf prima voorlichting. Parkeren een drama. Toevallig in Utrecht wegens vakantie.

Kees visser 03-01-2023

Vandaag is ...... de installateur bij ons geweest om de soundbar juist in te stellen hij was heel vriendelijk heeft ons heel goed geholpen ben heel blij met de goeie service van hello tv voor mij echt een verdiende 10 is zeker een aanrader groeten kees

Fred Cappel 03-01-2023

Na 2 x een Philps televisie (50 inch LCD en 55 inch OLED) en 1 x een soundbar via de site te hebben besteld, op 13 december 2022 naar het filiaal van Hello TV in Naarden geweest ivm. aanschaf grotere tv. We gingen kijken voor een Philips 65 inch OLED maar uiteindelijk werd het, na opmeten van de voet van de Philips ivm, beschikbare ruimte op tv-kast en door het advies van de verkoper Stephano, een Samsung 65 inch S95B QD Oled. .... legde uit dat deze tv qua geluidsweergave beter zou passen bij de ons eerder aangeschafte Samsung HW-Q990B soundbar. Bij onze kleinere Philips OLED, viel geluid van de soundbar namelijk geregeld tijdens tv kijken 20 tot 30 seconden uit. Overtuigd van het door hem gegeven advies en na het zien van het beeld van de Samsung deze besteld. Die werd 29 december bezorgd en met behulp van medewerker Hello TV op tv kast geplaatst. Soundbar paste er perfect onder. Geen moment spijt van gehad, Beeld perfect en geluid nu ook, zonder enkele onderbreking tot nu toe. Met of zonder ingeschakelde Q-symphony kamervullend en zeer realistisch(film) geluid via streamen (Netflix/HBO/Canal Digitaal/NPO-plus etc. maar ook DVD's en Blurays via mijn oudere Sony Bluray speler. Kortom, 2 zeer tevreden klanten nadat ook mijn vrouw gewend was geraakt aan het grotere scherm.

André 03-01-2023

Gebruiksvriendelijke site, goed toegankelijke fysieke winkel prettige medewerkers

Della 03-01-2023

Reactie op elke vraag was snel en accuraat. Heb een mooie deal kunnen maken en de spullen eveneens dezelfde dag nog kunnen ophalen bij een vestiging. De sales dame in de vestiging was ook zeer kundig en de tv en spullen werden zelfs in de auto geladen, kortom alles tip top in order!

Jurgen 03-01-2023

Fijne shop waar je goed te woord word gestaan.
Deals kun je netjes maken met de medewerkers, gevraagd of ik nog naar winkel mocht komen om te luisteren. Geen probleem en nemen alle tijd voor je.