HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Flasher 09-10-2022

Je wordt goed te woord gestaan. door de medewerkers.. medewerkers nemen tijd voor je wat je vraag ook is.als klant is dat erg fijn

Eric 09-10-2022

Tijdens de chat wees medewerkster mij op een nog betere en goedkopere aanbieding voor een tv voor mijn 96 jarige schoonmoeder. Top !

Ruud 09-10-2022

Prachtige winkel,zeer goed geholpen en geadviseerd,twijfelde tussen OLED en Qled
Maar na advies was ik er uit.
Prachtige tv perfect beeld en geluid

Mari 09-10-2022

Ben geholpen door verkoper in Breda legt alles goed uit duidelijk en laat de verschillen horen echt tevreden heb mijn tv en mijn overige sonos zoals de arc en de sonos one ook allemaal bij hello tv gekocht en nu de sonos mini sub bedankt hello tv👍

H en M 09-10-2022

Tv gekocht bij Hello tv Eindhoven, geholpen door Nick.
Duidelijk uitleg en het geven van advies door Nick onder het genot van een kopje koffie.
Zeer tevreden, nu gaan genieten van veel kijkplezier.

Brian 09-10-2022

De Sonos Sub Mini wit besteld via de website en keurig de volgende dag geleverd. Bij het uitpakken bleek er een zwarte uitvoering in de doos te zitten. Uiteindelijk maar besloten om naar de vestiging in Zoeterwoude te rijden en daar werd deze zonder problemen omgeruild voor een witte uitvoering. De sub is inmiddels in gebruik en werkt perfect.

Gert 09-10-2022

Vooral het meedenken in alternatieven was perfect en daar kwam er nog betere oplossing uit

Cees 09-10-2022

Levering van product zoals verwacht mag worden. Helaas is het product niet deugdelijk waardoor terugzending noodzakelijk was. Ook dit verloopt conform verwachting.

Geen onvolkomendheden. Alle processen van aankoop tot reparatie verlopen snel con form gemaakte afspraken.

Henk 09-10-2022

Geven duidelijke uitleg over de prijs korting, en wat de mogelijkheden zijn.
Vlotte levering

Mr. v.d. Wel 09-10-2022

Helemaal Top, goed advies, vriendelijk, en alles goed geregeld !
Ook het bezorgen, ging helemaal goed, precies op tijd,.....

Ik kan zeker Hello tv adviseren!

Peter 09-10-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe televisie. Mooi helder, goed geluid en met vierzijdig ambilight echt schitterend.
Het onderhandelen met Mika en uitleg was ook zeer vertrouwd.
Hellotv is zeker een aanrader.
Groet Peter

Henk 09-10-2022

Zeer deskundige verkoper die aan ons leken in duidelijk begrijpelijke taal zonder te pushen ons een prachtige televisie heeft aanbevolen en verkocht

Chris 09-10-2022

Aanbod en prijzen zijn meer dan prima. Na online contact met een medewerker kwam ik op een mooie prijs uit. Adviezen waren gedegen en sneden hout. Betaling, verzending en ontvangst eenvoudig, snel en correct.

Wim 09-10-2022

Afgelopen vrijdag mijn tv opgehaald in de winkel. Online een hele mooie aanbieding gekregen die ik niet kon weigeren. Snelle reactie op de online vraag die ik stelde. In de winkel pret ontvangen vriendelijk met een kopje koffie. Vriendelijke en deskundige medewerker die alles netjes uitlegt over mijn aankoop. Loopt mee naar de auto om ff mee te helpen de tv in de auto te zetten. Toch een grote doos zo’n nieuwe tv. Kortom een hele prettige eerste ervaring met HalloTv voor herhaling vatbaar. Hoewel ik hoop niet al te snel terug te moeten zijn . Moet toch wel een paar jaar mee kunnen. Maar mocht het fout gaan met de TV . Ze hebben een prima garantieregeling.

Mel 09-10-2022

Via mail een leuke deal voor deze Denon receiver.
En een snelle service en duidelijke uitleg

Ruud 09-10-2022

Ben door de verkoper zeer klantvriendelijk geholpen de verkoper had er ook echt verstand van.Dit alles onder het genot van een bakje koffie.

Witalik 09-10-2022

Op zoek naar een tv uiteindelijk terecht gekomen bij hellotv. De button met de ‘korting aanvragen’ lonkt toch altijd.

Nou en dat is niet alleen korting gebleken maar ook een model die 10 stappen hoger is geworden. Heel bijzonder maar ik heb een aanbod gekregen waar ik niet onderuit kon komen.

Deal gesloten, dag erna bezorgd. Ik nog een domme vraag dat niet de juiste is bezorgd. Savonds mail , direct antwoord en gerustgesteld.

Helemaal top!

Ron 09-10-2022

Mooi anbod van tv en audio werden zeer vriendelijk geholpen om voor ons de juiste keus te maken onder het genot van een kopkoffie werd alles goed uitgelegd in de winkel in Amsterdam.

Mitchel 09-10-2022

Een mooie fijne winkel en heel overzichtelijk.
Zeer vriendelijk en meedenkend personeel.
Qua kwaliteit prijs verhouding de beste.

Hans Schouten 08-10-2022

De medewerkers zijn professioneel, hebben kennis van zaken. Zij hoeven niet op de website te kijken om je van advies te dienen. Prima. Ook werd er aandacht en tijd aan mijn vragen (amaturistische) besteed. De zware TV werd door de medewerker in mijn auto gezet...zo hoort dat :-)

M Y Imtiaz 08-10-2022

This was my first purchase from HelloTV and extremely pleased. I'm still new in the Netherlands and usually rely on office colleagues for advice on where to buy different items, mainly electronics. They generally recommend stores which are known for customer service but their prices are so ridiculously high. With HelloTV, I have now found a store which has amazing sales advisory team, such discounted prices and great customer service. I was so impressed by the response time. I ask for advise on few features and also asked for a discount. In just a matter of minutes, I got a reply with an offer I simply couldn't miss and so better than all the other big stores. I kept asking questions on email back and forth and literally received replies from my advisor, Tim, in just few minutes. When finally satisfied, received a unique link and used it to place the order online which was very simple. As a mentioned above, with HelloTV, I get great and super fast advise, big discounts, and fast customer service, so I don't have to go anywhere else again. They have made me a customer for life. looking forward to more shopping during Black Friday and Xmas periods.

van Spijk 08-10-2022

Klantvriendelijk en deskundig advies. Denkt mee met de klant . Goede service

F t W 08-10-2022

Goede en vakkundige service. We hadden nogal wat behoorlijke specificaties op ons lijstje. Het personeel die ons heeft geholpen had er veel verstand van en heeft ons geweldig geholpen. Prima aankoop en erg tevreden.

Casper 08-10-2022

Tv gezien online, berichtje gestuurd, smiddags opgehaald. Prijs goed, prima advies, mooie showroom, parkeren naast de deur. Helemaal top! Ga zo door.

Bas 08-10-2022

Menno heeft ons prima begeleid naar de juiste TV voor onze kijkwensen en budget. Eigenlijk kwamen we om ons te oriënteren in de mooie winkel. Toch ter plaatse de knoop doorgehakt en onze stroomvretende plasma TV ingeruild voor de nieuwste smart LED met een goede prijs. De winkelervaring is goed, bij drukte wordt je even opgevangen. De verkopers nemen de tijd voor je en laten je met rust als je even tijd nodig hebt voor een besluit. Het advies is kundig en eerlijk. Een aanrader als je een nieuwe TV wil, zonder uitgebreid zoeken naar specs en reviews op internet!