HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Gerardo 23-01-2022

Zeer deskundig advies geen onzin verhalen
Van huis uit ben ik aardig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op audio en TV gebied kwaliteit en prijsverhouding prima ik heb samen met mijn partner in alle rust een keuze kunnen maken goed overzichtelijke winkel inrichting per merk zodat echt de verschillen zeer gauw merkbaar worden geen platte maar prima service 👍

Oeht 23-01-2022

Shop goed, uitleg duidelijk. Geen 10 omdat iets teveel gepusht werd om extra verzekering af te sluiten.

KeMo 23-01-2022

Deze keer eigenlijk alleen de TV maar opgehaald. Via email een inruilvoorstel gevraagd voor onze huidige TV (ook bij platteTV gekocht) op een bepaald type. Inruil op gevraagde type was niet interessant en platteTV kwam met een ander voorstel, inruilen op een duurder type. Dit was zo interessant dat we dat gedaan hebben. Communicatie via email was prettig. Afhandeling in de winkel was correct en vriendelijk.

Ron K 23-01-2022

Ik heb aan gegeven wat ik wilde en dan wordt er gezamenlijk naaar gekeken wat het beste is. Erg vriendelijk

Vinay 23-01-2022

verkoper heeft mij heel goed geholpen en ook goede info. Top gedaan. Hij is ook heel vriendelijk en hulpzaam.

L. van der Kolk 23-01-2022

Fijne en overzichtelijke winkel in Rotterdam. We werden goed geholpen en kregen een duidelijke uitleg van de verschillende tv’s. Na onze keuze konden we onze Sony tv direct meenemen. Ze zetten hem zelfs nog in de auto.
Echt zeer te spreken over deze zaak en is zeker een aanrader.

Michiel 23-01-2022

Gisteren een TV gekocht bij Platte TV in Utrecht. Prima voorgelicht door Dax. Natuurlijk had hij zijn verkooppraatje keurig voor elkaar, zeker wat betreft het afsluiten van aanvullende garantie en de aanschaf van een HDMI-kabel, maar niks opdringends en uiteindelijk bepaal je zelf of jet het afneemt of niet. Kortom; voor goed advies en een goede prijs, is Platte TV Utrecht een aanrader.

Ingmar Wassenaar 23-01-2022

Vriendelijk, eerlijk en to the point advies. verkoper deed er alles aan om de tv op het gewenste tijdstip te laten leveren.

Johan van gelder 23-01-2022

Mooie en overzichtelijke winkel. Geen opdringerige verkoper met gladde praatjes. Eerst op het gemak rond gekeken en toen de verkoper aangesproken en deze adviseerde ons netjes en duidelijk bij het kiezen van de nieuwe tv.

Tom 23-01-2022

Goed geholpen met duidelijk en begrijpelijk advies. Ook wat het beste bij ons past

Jos Overgoor 23-01-2022

Prima geholpen door goed onderlegd personeel.
Ging voor een Soundbar, na goed advies uiteindelijk gelijk de Samsung HW-Q950A gekocht!

Wil 23-01-2022

Wij zijn uitstekend geadviseerd, met name de aanvullende voorwaarden, werden helder uitgelegd. Daarom hebben wij naast de aankoop van de tv ook de opties er bij gekocht.

Niels 23-01-2022

Ruim opgezet, heel veel modellen en dus ook keuze, je kan ze gelijk bekijken in een "huiselijke" sfeer wat zeker een goed beeld geeft.

Leo 23-01-2022

Via Chat informatie gevraagd over soundbar, meteen goed geholpen en uiteindelijk een goede aanbieding gekregen die lager was dan op website staat. Middels mail meteen bestelling en betaling gedaan. Sneller en beter kan niet

Willie Sleegers 23-01-2022

goede service heb er 2 dagen achter elkaar iets gekocht eerste keer had ik het daags daarna in huis de tweede keer kom ik het me mee nemen alles op voorraad super

s de munck 23-01-2022

Via webchat vraag gesteld of bepaald type soundbar in winkel te beluisteren was, tevens had in interesse in het nieuwste model philips ambilight tv.
Supergoed geholpen door Naveem van de winkel in Utrecht. Hij nam de tijd, beantwoorde mijn vragen. en heeft een hele mooie deal kunnen maken. Klipsch 1200 soundbar direct meegenomen. tv laten bezorgen, die werd de volgende dag netjes bezorgd. Top service !

Danny 23-01-2022

de site werk erg prettig om alles te vergelijken en uit te zoeken
en tot slot
keurig geholpen en voorgelicht met de aankoop van de tv in de winkel

Scheidsbach 23-01-2022

Een prima winkel met veel keus en goede uitleg. En goed personeel wat goed weet wat de klant wil en daar een heel goed advies bij geeft.

Rene t Horst. 23-01-2022

We Zijn super vriendelijk geholpen. Kreeg een lekker bakje koffie! Zo dat hun het een en
ander voor ons konden zoeken om dat ik twee tv's tegelijk kocht voor mij en mijn
zwager. dit is super gelukt we zijn heel blij met de tv's.
komen zeker terug als we weer wat nodig hebben op dit gebied.

Fred 23-01-2022

Bij platte tv Nijmegen ben ik goed geadviseerd , ze waren zeer klant vriendelijk. We zijn heel blij met de keuze. Een aanrader

Reinier 23-01-2022

Zeer prettig contact gehad met Tim. Buitengewoon goed geholpen, en een zeer goede deal gekregen. Nergens goedkoper. Ja Bol.com kwam in de buurt, maar die staken de 150 euro cashback van Samsung mooi in hun zak. Volgende dag TV netjes geleverd. Zeer tevreden.

Mike 23-01-2022

Heel goed geholpen. De verschillen tussen diverse tv’s duidelijk uitgelegd en tot een hele mooie deal gekomen.

Eric van Driel 23-01-2022

Vriendelijke en bekwame on line “verkoper” en “Duncan” die een televisie bij de achterburen kwam installeren en ons eventjes snel advies heeft gegeven.

Ron Gerritsen 22-01-2022

Het was erg druk in de winkel in Utrecht en we moesten even wachten, maar verkoper Dax kwam met spoed aangerend om ons vakkundig en met veel enthousiasme te helpen. Hebben een duidelijke en vakkundige uitleg gehad en goed kunnen luisteren naar de Sonos mogelijkheden. Mede door de vriendelijke en enthousiaste verkoper Dax overgegaan tot koop van een Sonos Arc. En bij thuiskomst zeer tevreden met mijn aankoop. Platte TV en Dax bedankt.

Diet 22-01-2022

Ik ben al geruime tijd klant van platte tv en dat komt door het volgende . Zij hebben een ruim aanbod echt voor ieder wat wils. De service van platte tv is ook tip top in orde. Dit is dan ook echt vanaf het begin van het bestellen tot en met de levering. De klantenservice is altijd bereikbaar en je word dan ook echt geholpen met je vraag. De installateur die ik vandaag weer heb mogen verwelkomen was ook zoals Gewend van platte tv zeer vriendelijk en technisch vaardig. Hij heeft netjes de soundbar werkend achter gelaten. Ik kan iedereen aanraden om hier zijn of haar aankoop te doen. Dit is nog 1 van weinige winkels waar je behoorlijk en eerlijk word behandeld. Ook als je al betaald hebt blijf jij belangrijk voor platte tv.