HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

D.Cornet 25-09-2022

Zeer goed geholpen de scherpe prijs die per mail is opgegeven is gehandhaafd en zeer sterk.

Codi 25-09-2022

Ziet er keurig, netjes te woord gestaan door medewerker en netjes geholpen.

Marieke 25-09-2022

Goede, vriendelijke en behulpzame verkoper. Niet opdringerig en goede kennis van zaken.

Jannick 25-09-2022

Top service en goed advies scherpe prijzen. Mooie winkel met een breed aanbod

Tonnie 25-09-2022

Goed geholpen door man met bril ( wij dachten dat dat Michiel was )
Geduld - prima uitleg - zeer vriendelijk en veel kennis van de TV die wij daar hebben gekocht.
goed geluisterd naar ONZE wensen.
zeer hulpvaardig. !!
en eerlijk

A Verhoef 25-09-2022

Fijn en deskundig geholpen door Leon in de vestiging Den Bosch. Op aanraden van hem hebben we een tv gekocht die het beste past bij onze wensen (tv voor in b & b).

Bie 25-09-2022

Geweldige winkel en heel vriendelijk personeel
Zeer goed geholpen door de verkoper die werkelijk overal verstand van heeft!
Hellotv is een winkel waar ze de tijd voor je nemen ,daar kunnen ander winkels niet aan tippen. Top Service en voor de beste prijs

Emiel 25-09-2022

Een erg uitgebreide keuze aanbod, fijn personeel met kennis van hun producten die tevens eerlijk zijn over de garanties van producten dat hier toch altijd kleine hakken en ogen aan kunnen zitten kortom geen verrassingen achteraf.

CS Steens Zijnen 25-09-2022

Prima en zeer deskundig geholpen door verkoper in Zoeterwoude. Hij nam uitgebreid de tijd en heeft heel goed kunnen meedenken. Wij kunnen deze winkel zeer aanbevelen. Ook ruime keuze in tv’s en audio apparatuur.
Met vriendelijke groeten

M 25-09-2022

Mooie shop en aardig personeel. Goede ligging en goed bereikbaar. Werd goed gehoplen.

Roelf 25-09-2022

Prima geholpen om een tv uit te zoeken voor de slaapkamer. Prima argumenten om voor een andere te kiezen dan ik zelf had uitgezocht.
Tevens was deze goedkoper.
Jammer dat de tv's die ik op de website had uitgezocht niet leverbaar zijn dit geeft geen goed gevoel. Verder prima service en niet de eerste keer dat ik hier aankopen heb gedaan.

Hans 25-09-2022

Producten worden tegen concurrente prijzen aangeboden.
Prima ontvangst in de winkel en inhoudelijk goede voorlichting.

Rob 25-09-2022

IK ben heel profesioneel behandel en de verkoper heeft mij overtuigd met zijn geweldige kennis om de juiste keuze te maken.
Mijn zwager was er ook bij en is ook overtuigd dat hij zijn volgende tv bij Hello gaat kopen.

Tom 25-09-2022

Zeer goed geholpen door de medewerkers van Hello TV. Ze leggen alles zeer duidelijk uit, daarnaast geven ze een eerlijk advies.

R twilt 25-09-2022

Ben vandaag naar de winkel geweest om te kijken en te kopen als het een goede prijs zou zijn nou het is een mooie zaak ruim en je kan goed zitten kijken naar alle merken de bediening en uit leg van de tv was erg goed aardig man erg behulpzaam en rustig ik heb een Philips tv gekocht als u naar een tv zoekt ga naar hello tv ze zitten over het hele land verspreid

. 25-09-2022

Zeer goed geholpen en heel fijn advies plus en ook de min punten werden gezegt dus de eerlijkheid is belangrijk en die was der top gewoon!

Gerard 25-09-2022

Keurig netjes geholpen. Vriendelijke en professionele uitleg, waar bovendien de tijd voor werd genomen.
Nu is het wachten op de levering van mijn nieuwe tv.

Huisman 25-09-2022

Een mooie winkel met een ruime keuze uit verschillende televisies, de mensen die er werken zijn zeer vakbekwaam en nemen ruim de tijd om je te helpen

De bekker 25-09-2022

wij zijn heel goed geholpen en een hele goede uitleg door de man met de bril

o 25-09-2022

PS Ben in de filiaal van Utrecht door een verkoper geholpen. Mochten jullie een tv willen kopen daar, vraag om een goede verkoper!! Hij begeleidt jullie naar de perfecte tv op basis van prijs voorkeur etc..

Ilona van Laarhoven 25-09-2022

De service is super snel.
Je koopt iets nieuws en je kan niet wachten tot je thuis bent. Door de snelle service kan je snel genieten van je nieuwe (tv) of andere gekochte aankopen.

O 25-09-2022

De verkopet is een gewaardeerde medewerker!! Legt alles netjes uit en heeft humor!!

Prins 25-09-2022

Vandaag hebben wij in Amsterdam ons laten adviseren door verkoper. Door zijn hulp hebben wij de knoop kunnen doorhakken mbt het aanschaffen van een nieuwe televisie. Het goede van zijn aanpak was dat het informerend maar absoluut niet sturend was. Iemand die met je meedenkt en je behoed voor het maken van een eventueel oncerstandige keus. Wij liepen met en heel goed gevoel de winkel uit!

HansG 25-09-2022

Uiterst vriendelijk, maar vooral deskundig geadviseerd. Niet opdringerig maar geïnteresseerd gevraagd naar de gebruiksdoeleinden, en waar je verder nog rekening mee kan/moet houden. Top !

Bas 25-09-2022

We zijn uitstekend geholpen door verkoper in Amsterdam. Hij kwam met goede alternatieven en had goede antwoorden waarom we een bepaalde tv wel of niet zouden moeten kopen. We zijn uiteindelijk weggegaan met een tv voor een uitstekende prijs