HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rick 12-03-2023

Wij zijn via kennissen bij deze winkel uitgekomen en hebben hier ook onze televisie gekocht, goed advies en een mooie winkel!
zeker een aanrader

Richard 12-03-2023

Voor een finale vergelijking tussen Samsung QE55S95B en Sony Bravia XR55A84K de winkel van helloTV in Naarden bezocht. Na een prettig adviesgesprek met Thoren gekozen voor de Samsung i.c.m. soundbar. Inmiddels twee weken verder en uitermate tevreden.

Conny van roosmalen 12-03-2023

We zijn uitstekend geholpen. Alle tijd voor ons en niets was teveel. Zeer vriendelijke verkoper, die eerlijk advies geeft. Top

Sander 12-03-2023

Zeer goede service. Verkoper wist na ons verhaal direct welke tv' opties waren. Goede uitleg over alles.

Marga_dD 12-03-2023

Het kopen van een nieuwe tv is niet eenvoudig met de uitgebreide keuze van tegenwoordig. Ik had me vooraf goed ingelezen en min of meer op basis daarvan een keuze gemaakt. Vervolgens ben ik naar Hello tv gegaan en heb mij laten adviseren wat een bijzonder fijne indruk bij mij achterliet. Omdat ik al veel had gelezen merkte ik ook dat ze me geen onzinverhalen vertelden. Uiteraard ben ik ook gaan kijken bij andere tv winkels (lees MM en BCC). Helaas voor hen, die halen het niet qua uitleg, tijd en deskundigheid die ik bij Hello TV wel ondervond.
Vandaag terug geweest bij Hello tv en heb daar een uitgebreide uitleg en advies gekregen van John (filiaal Breda).
Ik heb daar uiteindelijk gekozen voor de Samsung NEO QLED 4k 65QN93B met HW-Q600B Soundbar.
Wat ik het belangrijkste vond was dat ik het gevoel had dat ik uiteindelijk helemaal zelf de keuze kon maken. Er werd me niets opgedrongen. En, niet onbelangrijk, omdat ik aangaf dat e.e.a. eigenlijk net iets boven budget was, deed John er bij de tv nog even €150,- af. Mooie deal.

Nick 12-03-2023

Supermooie winkel in duiven, personeel vriendelijk hebben mij goed geholpen dankzij Shivan.

Marcel Koop 12-03-2023

Hoi ik ben in Utrecht zeer goed geholpen door de dhr Naveen goed advies en uitleg de Sonos Beam gen 2 kunnen beluisteren en goed advies gekregen, hiermee ben ik zeer goed en tevreden geholpen en blij met mijn Sonos beam gen 2 Mvg Marcel Koop

Hj De kruif 12-03-2023

Goed geholpen en een prima prijs gekregen voor de tv en werd zelfs naar de auto gebracht

Hello TV Zoeterwoude 12-03-2023

De heer Rodrigo (bezorger) was een vriendelijke persoon en heel kundig.
Hij nam alle tijd om alles goed en begrijpelijk uit te leggen

Ron 12-03-2023

Goede en overzichtelijke winkel vriendelijk, deskundig en niet opdringerig personeel

Martijn 12-03-2023

Goede service in Utrecht,vriendelijk personeel met veel aanbod van televisies en bbq in een ruim opgezette winkel.je krijgt ook een goede deal met het inleveren van je oude televisie.het is ook niet voor niks dat ik voor de 3 de keer daar een televisie koop… bedankt hello tv Utrecht

Theo 12-03-2023

Via internet kwamen wij uit bij deze winkel. Via de chat ben ik direct geholpen over de vragen die ik had over deze TV, en in de winkel in Breda heeft verkoper Anne ons prima geholpen en een duidelijke uitleg over de verschillen in beeldschermen.

Jan 11-03-2023

Hoewel ik de tv al on-line had gekocht kreeg ik in Groningen van Marco nog eens een extra uitleg over het toestel. Daarna werd ik geholpen bij het inladen. Zowel via de chat en in de winkel positieve aandacht voor de klant. Mooie en eerlijke prijs.

Jos Vermeer 11-03-2023

Prima geholpen goede uitleg
Aardig personeel
Er werd meegedacht voor een probleem wat wij hadden!
Daarbij mochten wij het product terug brengen ! Mocht het niet voldoen

Patrick 11-03-2023

Uitstekende adviezen en toelichting van verkoper. Nam uitgebreid de tijd hiervoor en liet verschillende tv/soundbar opties zien en horen. En dat alles onder het genot van een goede koffie. Na aankoop ook nog even helpen met inladen in de auto. Top service!

m bos 11-03-2023

Vandaag een zeer mooie LG tv gekocht, zeer vriendelijke en behulpzame verkoper.
Verkoper nam alle tijd om alles goed uit te leggen.
Zelfs het kopje koffie ontbrak niet, nieuwe tv nodig Hello tv.

henk brugmans nistelrode 11-03-2023

Ik ben zelf echt een leek. Keurig geholpen door de medewerker.
Prachtig beeld.

Bert 11-03-2023

Prettig geholpen met iemand met verstand van zaken.
Goed advies gegeven.
Kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Sari 11-03-2023

Wij hebben onze tv gekocht in de vestiging in Amsterdam. Wij werden deskundig en vriendelijk geholpen. De tv werd op de afgesproken dag thuis bezorgd

Familie B 11-03-2023

Medewerkers nemen de tijd voor je, zijn vriendelijk als het kan, zakelijk als het moet. Geven ook de indruk ter zake kundig te zijn.
Aanrader!

Menno 11-03-2023

Prima advies en fijne winkel. Scherpe prijzen. Men wil wel allerlei extra’s verkopen die je niet altijd nodig hebt.

Sascha 11-03-2023

Dit is de 2e tv die ik bij Hello Tv heb gekocht en ik kan iedereen aanraden om zijn tv daar te kopen. Vriendelijk personeel, mooie tv's met super korting

Douwe 11-03-2023

Vriendelijk,prettig en deskundig geholpen.
Nemen alle tijd om uit te leggen

J. Laarhoven 11-03-2023

Degene die ons geholpen, was vriendelijk duidelijk en goede kennis van zaken.

Karin 11-03-2023

Hele leuke en zeer professionele verkoper. Gingen alleen kijken maar meteen wat aangeschaft!