HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Siebe. 13-06-2021

Had al eerder willen kijken in deze zaak en heb het afgelopen week toch gedaan en ik ben zeer goed geholpen en hele goede advies
ontvangen alles goed op papier gezet en netjes afgehandeld.
Ben zeer tevreden.

Johan 13-06-2021

Was vanmiddag in de winkel Naarden om eens te kijken naar een tv voor slaapkamer. Waarbij ik werd geholpen door xxx die niet alleen de modellen in de showroom laat zien maar ook snel wat er nog op afzienbare tijd binnenkomt aan modellen. Slim en natuurlijk geslaagd! Komen snel installeren 👍👍

K van raaij 13-06-2021

Ook later na de aankoop geeft het filiaal Utrecht de perfecte service. Voornamelijk D geeft zijn hele en hebben om mij perfect te helpen en op te lossen. Echt geloof me platte tv is een aanrader wil je als koning of koningin worden geholpen vraag dan naar xxx.

B.Lemmens 13-06-2021

Wij zijn erg prettig en zéér beleeft geholpen bij platte TV Amsterdam
Goede uitleg en niets is teveel,
xxx dankjewel.

Bernie 13-06-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik daadkrachtig geholpen werd. Een hoop zoekwerk werd mij uit handen genomen en het werd geregeld zodat ik snel mijn Sonos speakers kon ophalen

Hans Sondagh 13-06-2021

Zeer overzichtelijk ingedeeld.
Bij binnenkomst meteen zicht op de centrale desk met personeel aanwezig.
Ook meteen beleefd vragen waar ik voor kom, waar ik naar opzoek ben.
Ik had de dag van te voren een tv toestel gereserveerd.
Het personeelslid vroeg of ik een ordernr had. Ik moest die opzoeken in mij mail; ik vroeg kan je op naam zoeken, mijn naam komt niet zo heel vaak voor, het personeelslid zei dat hij het zal proberen.
Zo gezegd zo gedaan.
Zonder twijfel ging de man het toestel halen en bood mij een 3 jarig verzekering aan. Goede service.
Maw ik ging als een tevreden klant de deur uit.

Maurice 13-06-2021

Het personeel in de winkel (Naarden) heeft me keurig geholpen. Wat ik wel jammer vind is dat op de site staat dat het artikel op voorraad is en dat dat in de winkel niet zo blijkt te zijn.

Tina en Peter Kauwen 13-06-2021

Geweldige winkel met deskundigen op elk gebied.
Heerlijk kopje koffie en ja de tv van onze dromen gevonden

Wim Victoor 13-06-2021

Afspraken worden nagekomen. Aflevering en plaatsing super gedaan. Toestel is topkwaliteit. Helaas is telefonisch contact niet mogelijk. Alleen per mail.

Maarten Smit 13-06-2021

Vriendelijke en vakkundigemedewerker. Neemt alle tijd voor uitleg en om te luisteren naar geluid en kijken naar beeld.

Sjoerd Brugman 13-06-2021

Super goed geholpen.
Niet opdringerig.
Gaf ons rustig de tijd om te kijken en hij had alle tijd om alles uit te leggen.
Zelf nadat we de keuze hadden gemaakt en nog wat vragen met betrekking op oude modellen.

Raymen 13-06-2021

De medewerker die luisterde echt naar mijn wensen en gaf een eerlijk en oprecht advies. Er werd op een prettige manier gekeken naar de mogelijkheden wat maakte dat ik me prettig voelde in de winkel. Er is een ruim assortiment aan wezig waardoor je goed kan kiezen. Ik heb aan geboden om de wc te poetsen voor extra korting boven de mooie prijs die er al was. Voor de 250 euro die je kan winnen kom ik dit graag alsnog doen!

De Heus - van Heusden 13-06-2021

Als wij een andere tv willen komen wij altijd weer graag naar deze zaak. Platte TV uit Naarden.
Afgelopen vrijdag kwamen wij voor een tv voor ouders / opa en oma die 50 jaar getrouwd zijn.
Ook weer super goed geholpen door Ajay die gewoon elke dag uit Groningen rijd in in Naarden te werken.
Een praatje, maar ook t juiste advies wordt gegeven.
Gelijk ook een tv meegenomen voor onze jongste zoon zijn verjaardag.

Wij raden iedereen aan om naar Platte Tv te gaan!

rob p. van wely 13-06-2021

Hele goede en duidelijke inhoudelijke informatie van een aangename verkoper welke voors-en-tegens heel begrijpelijk uitlegt.

TOM 13-06-2021

Vrijdag de tv besteld via de chat met een medewerker die erg goed geholpen heeft en ook mee ging met de prijs van de concurrent deze service was zeker een 10 waard.Op zaterdag kon ik deze tv ophalen in de winkel maar hier duurde het erg lang allemaal en 40min in de rij gestaan voor de kassa omdat er maar 1 iemand stond de rest was meer bezig met verkopen en lopen in de winkel dit zou een stuk beter kunnen en misschien ook wel beter om dit te gaan scheiden

Henny Jeukens 12-06-2021

Mooie tv gekocht Sony oled goede en leuke verkoper in Nijmegen goed onderhandeld echte aanrader

De Vries 12-06-2021

Gekozen voor platte tv vanwege de grote keus. Erg vriendelijk geholpen, koffie gekregen en gebruik mogen maken van het toilet. Fijn winkelbezoek!

Carel 12-06-2021

Zeer tevreden over de behandeling als klant, verstand van zaken, leuk met de aanbiedingen. De uiteindelijke prijs is toch nog hoger als de prijs Incl. Kortingen, maar dat is normaal wij zijn er erg tevreden mee! Compliment voor de verkoper en Platte TV😜

Xmaster 12-06-2021

Wederom keurig en vriendelijk geholpen in Eindhoven. Altijd ruime keus tegen de scherpste prijs. Prima zaak waar de klant nog koning is.

Louis Kouwenberg 12-06-2021

Mooie winkel in Eindhoven. Ben vandaag geholpen door D***. Goed advies Zou platte tv zeker aanraden.

Anoniem 12-06-2021

Zeer professionele uitleg en goede service. Zeer hulpvaardig bij het zoeken naar de juiste tv met ondersteunende tv-poot. Alle mensen in de winkel kennen hun vakgebied en zijn actieve dienstverleners. Kortom top!

M v zuidam 12-06-2021

De shop was goed duidelijk alleen op shop stond 299 in de winkel 325 dat is wel een verschil maar de eerste prijs kreeg ok hem

Richard 12-06-2021

aantrekkelijk financieel voorstel voor aanschaf tv en audio. Samsung tv keurig opgehangen. Lange levertijd van Sonos ARC systeem voorkomt het krijgen van een 10

Sjors 12-06-2021

Kwam een speaker retour brengen, alhoewel ik via de achter ingang binnenkwam werd ik zeer hartelijk ontvangen, snel geholpen, en mijn dag was weer goed!

Jeroen Vogels 12-06-2021

Netjes beleefd en vakundig advies. Graag had ik ook een bakje koffie gehad . Al mijn vragen waren beantwoord door een goede behulpzame adviezen.