HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5179 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Theo 15-12-2020

Voor de 3e keer een tv gekocht en het verbaast me elke keer weer hoe aardig en vriendelijk je goed advies krijgt over de aankoop. Dit keer door de verkoper (*) in Amsterdam geholpen hij was geduldig en gaf duidelijk de verschillen aan tussen de verschillende tv, 's. Ik zou iedereen aanbevelen om bij hen langs te gaan als u overweegt om een televisie te gaan kopen.

Beste Theo,

Wat leuk dat u al voor de 3e keer voor PlatteTV heeft gekozen. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en tot ziens.

F.W. van den Brink 15-12-2020

Op advies van schoonfamilie die vaste klanten zijn bij PlatteTV een Samsung 85Q95T QLED gekocht. Heel goed en vriendelijke geholpen in de zaak in Amsterdam. Later even een geschil gehad over de aankoopprijs maar PlatteTV heeft dat heel sympathiek opgelost en mij alsnog de laagste prijsgarantie gegeven. Dit geeft mij wel een goed vertrouwen in PlatteTV. Ik moet toegeven dat ik zelf niet zo scherp was bij aankoop en toch hebben ze mij de extra korting gegeven. Dit noem ik een uitstekende service en ben er erg blij mee.

Alex Kuster 15-12-2020

In vestiging Doetinchem word je vriendelijk ontvangen. Je wordt goed te woord gestaan en een goede uitleg en advies bij aanschaf van een TV. Dit is mijn ervaring en ik ga graag terug naar deze vestiging..........

Furkan 15-12-2020

Gisteren langs geweest bij de winkel in Breda met maar één doel, een goed en mooi product kopen waar ik geen spijt van zou krijgen. Dat is zeker gelukt!

Allereerst rustig rondgekeken in de winkel naar verschillende tv modellen en merken, daarna een werknemer aangesproken om mij te helpen. Deze werknemer heeft mij eerst de verschillen uitgelegd van OLED, QLED, NANO etc. Weinig verstand dus een expert op dit gebied vragen over informatie is altijd fijn. Daarna samen gekeken naar wat ik zelf prima zou vinden bij een tv en wat daar het beste bij past.

Uiteindelijk een LG televieserie gekocht, waar ik ook nog eens korting voor heb gekregen.

Super behulpzaam, weet waar hij over praat, erg klantvriendelijk, neemt de tijd en laat goede voorbeelden zien waar je echt wat aan hebt!

Al met al een super mooi product gehaald waar ik zeker geen spijt van zal krijgen en erg netjes geholpen door de werknemer van PlatteTV.nl. Prettige ervaring en absoluut een aanrader!

Anne 15-12-2020

Gisteravond net voor zessen een Sonos One Speaker besteld en dag erna al kunnen afhalen in de winkel. Wat een topservice. Net voordat de lockdown ingaat. Keurig geholpen door vriendelijk personeel.

Oscar Vermaes 14-12-2020

3 jaar geleden bij Platte TV Nijmegen een Philips Oled9002 gekocht.
09-12-2020 wederom mijn vertrouwen gekregen bij aanschaf Philips Oled 805. Top (*) voor de goede informatie bij deze keuze !!!

Jo 14-12-2020

Ik heb vandaag een Philips Oled tv gekocht voor mijn schoonouders na 2 weken geleden voor mijzelf eenzelfde toestel te hebben gekocht. Topapparaat. Toen perfect en vriendelijk geholpen, nu ook weer. Zeer deskundig advies, alle vragen prima beantwoord, en er werd ook op gewezen dat andere zaken vaak niet Nederlandse apparaten verkopen. Daarom kreeg ik bij Platte TV wel een extra cashback die je bij anderen vaak niet krijgt omdat het elders geen Nederlands apparaat betreft. Goed kunnen onderhandelen waardoor Platte TV het scherpst geprijsd was waar ook nog de € 300,-cashback af gaat. Kortom een top service bij Platte TV.

Beste Jo,

Wat leuk om te horen dat u na een TV voor uzelf aangeschaft te hebben, nu ook dezelfde TV voor uw schoonouders bij ons heeft aangeschaft. Dan moet de TV zeker goed bevallen :) Met een mooie deal en ook nog een cashback is een TV kopen natuurlijk nog leuker. Ik wens u en uw schoonouders veel plezier met jullie nieuwe TV's en hopelijk tot de volgende keer.

H. van der Sluijs 14-12-2020

Prima geholpen ! In eerste instantie gingen we naar de winkel om een relatief goedkope platte tv te kopen voor erbij. Eenmaal in gesprek met de verkoper bleek al snel dat we op het verkeerd pad zaten en beter met 'm mee konden kijken naar een tv waarna we uiteindelijk op zoek naar waren. Eenmaal samen naar de opties gekeken te hebben zijn we gegaan voor een ander type tv waar we nu een week naar kijken en welke ons prima bevalt. Onder het motto goedkoop is duurkoop heeft hij ons prima geadviseerd en geholpen. Gelukkig hebben we naar z'n adviezen geluisterd.

Eduard 14-12-2020

Verkoper gaf goede informatie, was niet opdringerig. Belde 's avonds nog naar mijn huis omdat het betaalproces niet goed verliep (mijn fout) en loste het probleem op zodat ik morgen al van mijn nieuwe televisie kan genieten. Super service! En de laagste-prijs-garantie maken ze ook altijd waar. Een goede deal maken is hier altijd mogelijk!

John 14-12-2020

Wij zijn prima geholpen door de verkoper. Met name de kennis en de uitleg bevielen goed, ook omdat er niet een bepaalde druk uitgevoerd werd om een eventuele duurdere optie te kiezen! Kortom deze winkel is een aanrader.

Marja 14-12-2020

Prima shop. Zijn hier gekomen na onze goede ervaringen met de vorige eigenaar en kan niets anders zeggen ook nu prima geholpen. Qua uitleg aan 2 leken helemaal super. En komen zeker terug

Peter 14-12-2020

Ik ben netjes geholpen. Duidelijke uitleg. Ik kan deze winkel zeker aanraden.

Marc H 14-12-2020

Tv besteld, binnen 2 weken is deze thuis aan de muur gehangen door PlatteTV. Communicatie was snel en helder. Installateur belde een uur voor aankomst om te zeggen dat hij er met een uur zou zijn. Vriendelijke jongen, dacht mee over hoe de tv het beste geinstalleerd kon worden. werkte snel en was heel behulpzaam. volgende keer weer zo doen dus :)

Jdre 14-12-2020

Werd aanvankelijk door de naam Platte TV op verkeerde been gezet, dacht aan weer zo'n gooi en smijtzaak met import apparaten. Toch maar hun winkel in Zoeterwoude bezocht. Aangename verrassing. Keurige grote showroom met per TV fabrikant als huiskamer ingerichte luister- en kijkplekken. Prima voorgelicht door verkoper. TV's zijn bestemd voor de NL markt. Kreeg voor oude tv een mooi inruilaanbod en de koop was rond. Paar dagen later werd de tv op afgesproken tijd bezorgd en geïnstalleerd. Een half uur van te voren belde hij dat hij in aantocht was. Leuke knul die enthousiast en met kennis van zaken onze nieuwe tv (LGOled65CX) heeft ingesteld.

Dick 14-12-2020

Op de betreffende site staat alle informatie welke nodig is en het wordt ondersteund door een prima live chat. Nadat ik de winkel in Naarden heb bezocht voor een prima aanvulling de naar volle tevredenheid getekend.

Pim 14-12-2020

Geholpen door xxx. Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Ik wilde meteen meenemen, wel op voorraad, maar al gereserveerd. Xxx bood aan eventueel te kijken voor een alternatief die wel meteen mee te nemen was, maar ik had al een keuze gemaakt voor een bepaald model. Dus verzending vanuit een centraal magazijn. Nou ja, een dag wachten is ook geen drama. Duidelijke uitleg over eventuele (betaalde) extra garantie, maar niet opdringerig. Hoewel ik de TV dus nog niet in huis heb ben ik in ieder geval wel zeer tevreden over hoe ik geholpen ben in de winkel.

Zeer goede service en klantgericht 14-12-2020

prijs en aanbiedingen prijs gericht en een mooie winkel met vriendelijke mensen

Marian 14-12-2020

Mooie nette winkel. Veel keus om makkelijk te vergelijken.
Vriendelijk personeel.

gjb 14-12-2020

Vriendelijke ontvangst, meedenken en advies op het pad van afweging reparatie oude tv, kostenaspect, vervanging door nieuw toestel. Dit traject werd met geduld en deskundigheid begeleid door medewerker xxx van Platte TV Nijmegen.

Esther Gerritsen 14-12-2020

Erg goed geholpen, zeer vriendelijke bediening, had veel kennis en alles heel snel geregeld! Top!!

hans kerkhof 14-12-2020

Wat zijn wij blij dat we,met onze zoek tocht naar een nieuwe tv de site van plattetv.nl tegen kwamen.
Ik had al wel heel wat uitgezocht wat voor een tv we wilde hebben.
toen ik zag dat ze ook winkels hadden ,en er een in de buurt zat,zijn we daar zondag middag gaan kijken.
wat een prachtige winkel met alle merken tv toestellen.
na wat rond gekeken te hebben werden we door xxx geholpen,wat een vriendelijke jonge man met veel kennis van zaken.
zeer professioneel.
We hebben een hele goede deal kunnen maken met een prachtige tv van samsung en een samsung bar met subwoofer.
Een perfecte combinatie en een winkel waar je je in een snoepwinkel waant.
alles is aanwezig op audio en kijk gebied.
Ze hebben alle tijd voor ons genomen,met koffie en thee.
Wij zijn zeer tevreden hoe we geholpen zijn,en kunnen alles dinsdag al thuis hebben........kan niet wachten,spannend hoor

Patrick 14-12-2020

Goede en eerlijke prijzen! Eenmaal aan de beurt werd ik goed en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van 2 tv’s. Duidelijke uitleg over het product en benodigdheden.

Peter 14-12-2020

Vanmorgen een TV met beugel en montage service besteld met een kennis, op mijn aanraden. Zelf een bestelde soundbar opgehaald en zeer tevreden over de afhandeling in de winkel.
Het enige nadeel vind ik de vooraf betaling, dit is niet meer van deze tijd. Pinbetaling bij aflevering aan huis of afterpay, past beter in deze tijd.

Anneke 14-12-2020

Netjes geholpen. Toch 1 min puntje er zitten 2 mensen in de winkel achter de pc, , die de klanten niet helpen. Ik vind dit storend. Zeker omdat het wat drukker werd . En je er van uit gaat dat alle medewerkers moeten kunnen bij springen.

Martijn 14-12-2020

Uitermate netjes geholpen. Kunnen een hoop winkels een voorbeeld aan nemen. Via de mail een deal gemaakt met inruil van oude tv. TV in de winkel opgehaald. Toffe zaak met veel tv’s ter demonstratie. Vriendelijk geholpen en goede sfeer. Nu genieten van mijn nieuwe TV!

Beste Martijn,

Wat leuk om te vernemen dat u via de mail een inruildeal met ons heeft gemaakt en bedankt voor het compliment over onze winkel. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en hopelijk tot een volgende keer.