HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan Beljaarts 27-03-2022

Goed advies veel overzicht in de winkel goed bereikbaar met auto goede prijzen en service
Verkoper nam de tijd en gaf een heel erg goed advies.

Ruud 27-03-2022

Omdat we eerder bij een aanschaf van een TV goed geholpen werden, zijn we wederom voor de aankoop van een nieuwe TV bij Platte TV aangeland. Ook nu weer werden we door medewerker RK goed geadviseerd en werd er goed ingegaan op onze eisen en wensen. Tevens kregen we alle tijd om een goede keuze te maken.

Robby 27-03-2022

Ik ging voor een tv kijken en werd vriendelijk geholpen door een medewerker van plattetv.
Ze hebben tijd voor je over. Echt top service

Holland 27-03-2022

Vriendelijk geadviseerd ruime keuze totaal niet opdringerig gaaf duidelijk aan wat verschillen waren. Duidelijke uitleg ook over ophangbeugel, en alles was in voorraad tegenwoordig ook iets. Ja zou vrienden aanraden om hier een tv te kopen.

Tomasz K. 27-03-2022

Excellent service, great advisory, perfect contact! I have already made a second big purchase (OLED) and I am extremally happy with the provided service.

Leonie van Leeuwen 27-03-2022

Een mooie winkel waar je goed advies krijgt en heel vriendelijk wordt geholpen. Kan het aanschaffen van een tv zeker aanbevelen bij plattetv.

Fam siebels 26-03-2022

Na ons eerst rustig te laten kijken kwam de nieuwe aanwinst verkoper ons rustig vragen om ons te helpen. We hadden ons al van te voren georiënteerd via de goede en duidelijke website van plattetv.nl, dus was de keuze nog maar tussen twee tv’s. Hij hielp ons erg rustig en duidelijk, bij vragen die hij niet meteen kon beantwoorden gaf hij dit aan en vroeg hij dit na aan een collega. Wij zijn al met al erg blij met de hulp en aankoop die we gedaan hebben. Ook gaf hij vrijblijvend de mogelijkheid aan voor verzekering en HDMI kabel.
We komen zeker terug, maar eerst genieten van onze tv.

Robert 26-03-2022

Keurig en vlot geholpen door John bij vestiging Breda! Makkelijk parkeren is ook fijn!

Nordin 26-03-2022

Keurig ontvangen in het filiaal in Amsterdam. Ben geholpen door Nick. Goed advies en erg behulpzaam. Nemen echt de tijd om de dingen goed uit te leggen/ te demonstreren en vragen te beantwoorden. Zeer tevreden over de service. Maar vooral de lekkere bak koffie. Aanrader.

Henk 26-03-2022

Super moderne winkel in Groningen en vriendelijk personeel. Ik ben geholpen door Marco. Goede uitleg over de tv's en mogelijkheden. De bekendste merken kun je daar kopen. En wat ook fijn is dat je garantie bij kunt kopen. De verkoper denkt mee met de koper. Aanrader.

Bryan G 26-03-2022

Naar de winkel gegaan in Zoeterwoude voor de aankoop van onze nieuwe tv. We hebben gekozen voor een LG Oled, want wat een prachtig toestel is dat zeg 🤩 er was echt heel veel keuze in de winkel en we werden heel snel geholpen door een vriendelijke verkoper die er duidelijk verstand van heeft (ook al heeft hij thuis helemaal geen tv 😂)
Maar we kregen heerlijk een kopje koffie en er werd duidelijk tijd voor ons genomen. Mijn 2e aankoop bij deze winkel en zal ook spoedig mijn nieuwe receiver gaan halen hier. We gaan nu genieten van onze tv 🤪

Fam. Grootjes 26-03-2022

Onze installateur dk (24 maart 2022) heeft ons erg keurig geholpen. Hij is geduldig, erg secuur, en netjes. Hij heeft alles gemonteerd en schoon achter gelaten en wij zijn er super tevreden over! Hij ging met onze spullen en huis om alsof het het zijne was, voorzichtig en aandachtig. Nog nooit heb ik onze TV systeem en omgeving zo mooi en strak en netjes uitgewerkt gezien! Dank je wel!!!

Terry 26-03-2022

De medewerker ( *****) heeft mijn goed geholpen met mijn vragen
En ik heb nog een leuke extra korting gekregen, top gedaan
👍👍👍👍

MD van der Molen 26-03-2022

Zeer goede technische kennis (****, winkel Utrecht), uitermate vriendelijk en behulpzaam. Toonde ook echte interesse.

Rinus 26-03-2022

Super gemotiveerde medewerker.En legt alles goed uit ik kom al jaren bij platte tv en de kwaliteit gaat oktober al jaren mee omhoog.
DAX/UTRECHT

HenkJan 26-03-2022

Deskundig advies, op maat. Niet proberen iets duurders te laten aanschaffen, maar enthousiast over mijn keuze, wijzend op alle mogelijkheden. Scherpe prijs ook nog, prima dus. Filiaal in Nijmegen

Wout 26-03-2022

Met de verkoper een prima deal gemaakt met inruil van mijn huidige TV die ik ook bij Platte TV had gekocht.

S Jonges 26-03-2022

Dag voordat ik de TV (Frame Samsung) wilde aanschaffen eerst advies gevraagd over het verschil tussen de 2021 en 2022 model. Goed advies gehad, dag later terug gekomen om offerte definitief te maken en TV te kopen. Er was 1 andere winkel in de buurt die hem ook verkocht, maar het advies en de kennis bij Platte TV was overduidelijk van een ander niveau in positieve zin!

Nikkels 26-03-2022

Prima en lekker snel geholpen
Moest alleen nog ff afrekenen aankoop heb ik gister reeds gedaan

Henkb 26-03-2022

Een zeer nette winkel we zijn heel goed en prettig geholpen alle aandacht tot aan auto toe heel behulpzaam

Evert 26-03-2022

We zijn op een prettige wijze te woord gestaan bij het ophalen van de nieuwe TV in de winkel in Utrecht.
Voorheen had mijn zoon al online contact gehad met Youri van de vestiging Breda. Inde winkel te Utrecht zijn we bij het afhalen van de LG TV op een zeer service-gerichte wijze geholpen door Dax. Alle waardering daarvoor.

Roelof Vuurens 26-03-2022

Marc heeft me iets te goed geholpen kwam voor wat informatie langs maar liep supper blij weg met een grote aankoop

M. Hoogendoorn 26-03-2022

Wij zijn zeer goed geholpen! De verkoper nam alle tijd en gaf ons ook de ruimte (ook heel belangrijk) om er over na te denken. Ruime keus, en alle mogelijkheden zijn aan bod gekomen. Kortom; met een goed gevoel en een mooie televisie (en prijs) zijn we naar alle tevredenheid naar huis gegaan.

Jiewan Patandin 26-03-2022

Platte TV, wat een goeie shop. TV besteld in de winkel, enkele dagen later thuis gebracht. Installateurs X en Y zijn echte professionals. Zij dachten aan elk gewenste advies voor ons. Service, beeldkwaliteit en verzekering alles kwam aan bod. Dankjewel

Paul 26-03-2022

Super geholpen door het team, goede prijs en zeer goede klant ervaring.

Het platte tv team straalt plezier uit en dat merk je in de omgang.