HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Jan 13-11-2022

Mooie overzichtelijke winkel. Goed geholpen door de adviseur. Helaas bleek de gekozentv op dat moment niet meer op voorraad in de winkel, de tv werd 2 dagen later gratis thuis bezorgd.

Dennis 13-11-2022

Verkoper is op de hoogte vd apparatuur, neemt de tijd voor een duidelijke uitleg.
Mooie overzichtelijke winkel met wat ik prettig vindt " geen aandringerige verkopers".

Bas 13-11-2022

Leuke winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg over toestellen en daarbij behorende wensen van de klant. Erg fijne ervaring dat personeel het toestel in de auto laadt. Vestiging in Utrecht gekozen omdat ik zelf in Utrecht woon.

Schuijt 13-11-2022

Zeer duidelijk en klantgericht advies.
Daarnaast een hele scherpe prijs in vergelijking tot de concurrentie!

Guikema 13-11-2022

Wij zijn erg goed geholpen door verkoper bij HelloTV Groningen. Niet opdringerig, goede uitleg en erg vriendelijk. Wij gaan deze winkel zeker aanbevelen.

Jan-Willem 13-11-2022

Erg nette winkel en behulpzaam personeel. Duidelijke uitleg over het product en goede service .

Inge 13-11-2022

Zeer fijn en goed geholpen, niet opdringerig!
Gaf ons de tijd om samen te overleggen. Goed en kundig advies!
Zijn zeer blij met de tv !

BasT 13-11-2022

Uitermate goed en met goede hulp geholpen. De verkoper heeft mijn wensen juist aangehoord en hieruit de beste tv aangeboden. Dit heeft hij ook gedaan met een hele mooie prijs waardoor ik een heel goed gevoel gekregen heb.

ab 13-11-2022

Heel erg tevreden keurig geholpen in de winkel, en de installateur kwam heel vriendelijk en geduldig over.
monteur DK heeft mijn adviezen ook gegeven en nam de tijd voor het uitleggen van de apparatuur.
heel erg tevreden hoe het gegaan is . ga zo door

Marcel Rutte 13-11-2022

Goed geholpen door de.medewerker van Hello tv.

Zeer tevreden over de aanschaf.

Zeker om door te geven aan mijn kenniskring.

Vind de winkel ook een rustig uitstraling hebben, bij de media markt kom je met hooddpijn naar buiten door die afschuwelijke kleur rood.

Anplo 13-11-2022

Zeer mooie winkel waar alles goed uitgestald staat .
Ervaring met de gastheer die de volgorde van binnenkomst bijhield was ook een goede zet van de winkel (zeker bij drukte)
Ze nemen goed de tijd voor je en leggen je alles duidelijk uit .
Ivm black friday is het zeker goed zakendoen daar .
Verdere ervaring als de bestelling niet goed is of bij defecten heb ik niet dus daar heb ik geen review over .

ruud 13-11-2022

goede uitleg netjes behandelt goede prijs gewoon goed.mooie winkel veel keuzen

Jens 13-11-2022

Nette winkel, leuke verkoper...goede uitleg over gekozen product. Tot nu tevreden...

Jan 13-11-2022

Ben uiterst tevreden over kennis en vriendelijkheid in de winkel Den Bosch.
De meer dan redelijke inruil van mijn tv en gekoppeld aan de neutrale uitleg over mijn nieuwe tv gaf mij de doorslag

Gijs 12-11-2022

Nette winkel, goed geholpen door een kundige en behulpzame medewerker. Zeer tevreden met de aankoop.

JR Gerritse 12-11-2022

Persoonlijke ontvangst bij binnenkomst.
Vriendelijke medewerker
Duidelijke uitleg over servicevoorwaarden.

Sandra 12-11-2022

Vandaag een Samsung the frame gekocht in de winkel in Amsterdam.
Netjes koffie/thee aangeboden.
Geholpen door medewerker, die het geweldig deed!
Niet opdringerig, hele duidelijk uitleg , eerlijk en oprecht en uiteindelijk ook nog een geweldige deal gekregen. Zulke werknemers moeten gekoesterd worden...een toppertje.

Harald Stoet 12-11-2022

Prima winkel en inmiddels de 4e tv aangeschaft. Niet alleen voor mezelf overigens :). Hier kan je altijd wel iets van de prijs afdingen of korting op bv een tv beugel krijgen. Daarom koop ik alleen hier mijn tv of beugel.
Bedankt voor de goede service.

Michiel 12-11-2022

Deskundig advies met een glimlach. Alsof je bij een bekende iets koopt, het voelt meteen vertrouwd.

Pally 12-11-2022

Ik kwam een half uurtje te vroeg in Amsterdam aan, maar mocht toch al 09:45 naar binnen. Had mijzelf bij het bestellen van een TV vergist in het type-nummer, maar het was geen probleem de TV een dag later in Amsterdam te ruilen voor het gewenste model. Kopje koffie, hulp bij het uit- en inladen van de TV en gevoel voor humor. Leuk, en tijdens het beslissingsproces snel advies via mail door diverse medewerkers.

Hanneke Heijnen 12-11-2022

Wij werden geholpen in de winkel door Leon hele aardige vriendelijk jongeman met verstand van zaken!! Online door Daniel en de keuze was snel gemaakt!

Edwin 12-11-2022

bij matige drukte hoefden we niet zo lang te wachten..we zijn correct en voortvarend geholpen..onze wensen werden aandachtig beluisterd en daarna kregen we adequaat advies en uitleg. @geholpen door Redney

Daniel van Raalte 12-11-2022

Snel en prettig geholpen in de winkel
Kundige mensen die duidelijk op de hoogte zijn
Top!

Will 12-11-2022

Een goede voorlichting.en je wordt heel netjes ontvangen.en een lekker kopje koffie.ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Gery ten Broek 12-11-2022

Heel vriendelijk geholpen, know-how van daar waar wij voor kwamen kijken. Ons de goede richting geholpen (welke tv past bij ons). Ruim de tijd genomen. Ander personeel ook zeer vriendelijk. Allemaal erg behulpzaam