HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ferry 01-02-2022

Er was een goeie service, klantvriendelijke medewerker ..... die verstand had van zaken, scherpe deals.

Christian Klein 01-02-2022

Top producten tegen een scherpe prijs, goed advies en vriendelijk personeel!

Bart 01-02-2022

Fijne winkel met duidelijke website
Ik ben de tv zelf op gaan halen omdat ik in de buurt woon
Goed en snel geholpen
Mooie showroom
Aanrader

Hans en Margreet 01-02-2022

We kozen voor platte tv voor de laagste prijsgarantie. We werden erg snel en professioneel geholpen bij het uitzoeken van een Frame tv! Ook kregen we een kopje koffie en werd de tv naar de auto gebracht!

Hubert 01-02-2022

De hulp in de winkel was uitstekend, net als de financiële afhandeling en de verdere afspraken over bezorging installatie.

Martijn 01-02-2022

Wat een fijne klantreis heb ik meegemaakt bij Platte TV. Op de website heb ik wat onderzoek gedaan en uiteindelijk via de live chat wat vragen kunnen stellen waar ik nog meer informatie over wilde weten. Ik ben toen erg vriendelijk te woord gestaan en dat ging allemaal erg vlot.

Uiteindelijk besloten om toch nog even in de fysieke winkel te kijken voor de TV. Uiteindelijk ben ik daar geholpen door (*). Hij heeft mij toch richting een andere televisie gepraat die én goedkoper was, én beter bij mijn eisen paste. Een stukje topservice in mijn ogen. De afhandeling ging verder ook voorspoedig en ik kon de TV direct meenemen naar huis.

Diezelfde avond heb ik nog kunnen genieten van The Revenant, wat een goede vuurdoop was om het haarscherpe beeld te checken!

R van Blijderveen 01-02-2022

Ik heb 2 weken geleden een Phillips tv bij jullie gekocht de rede dat ik bij jullie terecht ben gekomen is een ruime keus aan tv een goed advies wat me zeer goed geholpen heeft en klantvriendelijk en ze nemen de tijd voor je als je vragen hebt dus alle met al een super winkel ook met vragen achteraf ze nemen de tijd voor je
En zeer goede service

Ds Iri 01-02-2022

Goed geholpen door Platte Tv Den Bosch (door medewerker *) met het aanschaffen van de LG75nano886BP.
Extra service erbij was Top!
Nu wachten tot de tv wordt geleverd en genieten van de aankoop!

JoopH 01-02-2022

Vlotte hulp, zinvolle informatie, goed antwoord op onze vragen, prijs snel aangepast toen we zeiden dat de gezochte tv in een ander filiaal voor €75 goedkoper te krijgen was.

Bennie Spijksma 01-02-2022

Vriendelijke medewerkers, eerlijk over de kwaliteit van verschillende producten en mooie prijzen.

Houwen 01-02-2022

Het was even wachten totdat we aan de beurt waren, maar we wilden de tv in het echt zien. We wilden een 65 inch tv, maar zaten te twijfelen tussen 2 merken (Sony en Samsung).
Ook wilden we een soundbar met goede surround erbij.
(*) liet ons de tv's zien en de verschillen ertussen.
Ook konden we de soundbar beluisteren, wat toch fijn is om dit in het echt te kunnen doen.
Daarna liet hij ons een oled tv van LG zien. Wel wat hoger in prijsklasse als waar we voor wilden gaan, maar zeer fraai van beeld.
Uiteindelijk zijn we daar voor gegaan en zijn met een compleet pakket de deur uitgegaan. (de tv werd de volgende dag thuis bezorgd, want de 65 inch paste niet in onze auto)
De tv hangt zeer plat tegen de muur en het voelt als een eigen bioscoop thuis, zeker met de soundbar met subwoofer en achterspeakers van LG.
Mooi meegenomen was de cashback korting van LG en de korting van PlatteTV. Wij gaan de komende jaren genieten van dit fraaie beeld en geluid.

Jansma 01-02-2022

Het is een fijne shop, ook om live te bezoeken.
Al een tweede keer bij plattetv een televisie mogen kopen.
Werknemers met verstand van zaken, en niet alleen maar voor de snelle verkoop.
Ook nog een inruil mogelijkheid.
Zeer tevreden.

Teun 01-02-2022

Prima geholpen door (*), zoekende naar een 55 inch Oled tv met 120hz verversingssnelheid t.b.v. de PS5.

M 01-02-2022

Snel en netjes geleverd. Product zat in originele doos, dus geen extra verpakking.

FrankyG47 01-02-2022

Reeds diverse producten gekocht bij platte tv.
2x tv en 1x Denon versterker.
Alle drie de keren goed bevallen. Vlot en correct behandelt.

Han bosman 01-02-2022

Platte tv is een top winkel de installatie was echt super zo keurig alles ingesteld en een hele goede uitleg daaromheen dikke 10

Kenneth 31-01-2022

Online gezien dat de aanbieding van Flexson muurbeugels hier het voordeligst was. Dus vandaag naar de winkel geweest in Amsterdam en daar goed geholpen. Heel goed advies gekregen over het product en heel eerlijk dat een ander duurder product minder praktisch is.

Ab Koelman 31-01-2022

Duidelijke website.
Snel antwoord op prijsaanvraag.
Zeer scherp aanbod.
Vraag en antwoord via "chat" prettig en snel. Deskundig personeel. En vriendelijk!

Happy klant 31-01-2022

2e deal gemaakt in een maand tijd bij PlatteTV! Vandaag de Samsung 950a soundbar aangeschaft. Goede service en klantvriendelijkheid. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik in filiaal Nijmegen mijn pakket in de middag kon ophalen,top!

Peter 31-01-2022

Wegens eerdere goede ervaringen met de winkel in Naarden zijn wij daar weer naartoe gegaan voor de volgende aankoop. Wij zijn geholpen door Een goede verkoper die verstand van zaken heeft. Wij zijn zeer tevreden met de afhandeling en goede service.

Iris Lotgering 31-01-2022

In Utrecht uitstekend geholpen met goed advies zonder opdringerig te zijn.
Door goed naar onze wensen te luisteren en met oplossing voor ophangsysteem de juiste tv kunnen aanschaffen .
Een mooie overzichtelijke winkel zodat je goed kan vergelijken wat de juiste aankoop is.

J.v.d.V. 31-01-2022

Bij PlatteTV Eindhoven op Ekkersrijt een Denon avc-s660H gekocht.
Na een paar dagen gebeld omdat e.e.a. niet duidelijk was met internetradio, ook toen weer prima geholpen. Het apparaat werkt prima....heel tevreden.

Gert 31-01-2022

Denon Home Soundbar 550 gekocht. Gevraagd om een persoonlijke actiekorting. Binnen enkele minuten al reactie van een medewerker. Daarna had ik nog wat vragen en die werden snel beantwoord. Daarna de aankoop rond gezet en de volgende dag was de bestelling al geleverd. Sneller kan m.i. niet. Meer dan tevreden over het verloop!

Roel 31-01-2022

Ik ben prima geholpen met mijn aankoop van de Sonos sub gen 3. Snelle levering en goede website.

Wais 31-01-2022

Ontzettend bedankt voor uw goede service en prachtige Tv. Het is de volgende dag na de bestelling plaatsen bezorgd.