HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wanwinee Arphapong 15-12-2022

Ik had een nieuw Tv nodig na veel rond kijken ben ik verwezen door een goede vriend naar deze shop. ik vind de online service echt top had ik niet verwacht, er word snel gereageerd met de online chad als je vragen heb er word goed advies mee gegeven op de toestellen en prijzen om te vergelijken. goede redelijke prijzen voor mooie Tv toestelen. De bezorging ging ook allemaal spoedig en snel voor 21uur bestelen de volgende dag in huis , je krijg tracking nummer om via de Post NL te volgen en uren voor bezorging krijg je sms binnen hoelaat ze bij jou zou worden geleverd erg handig. De kwaliteit van het toestel is zo goed als beloofd ik ben er erg tevreden zowel met het product als de service!

Kees 15-12-2022

Een Sony tv en soundbar gekocht voor een mooie prijs.
Dit werd door Danny geinstalleerd. Tv met tv-beugel werd door Danny secuur en op de milimeter recht opgehangen. De soundbar werd eveneens perfect op de milimeter afgemeten.
We hadden een probleem met onze tv meubel. Danny had echter voor alles een oplossing en sprak terwijl hij ons probleem oplosde vol passie over zijn liefde voor electronica. Hij gaf vanuit die expertice en passie goede bruikbare tips. We hadden een verdeelstekker nodig die hij netjes onzichtbaar wegwerkte. Goede prijs en goede service.

AdV 14-12-2022

Zeer prettig geholpen, de verkoper wist alles goed en duidelijk uit te leggen. Een mooie verzorgde winkel in Eindhoven.

Bob 14-12-2022

Zeer goede flow, mooie webshop en topservice tot heden, aanrader!
Reageren direct, het systeem van 'onderhandelen vanuit je luie zetel' vind ik geslaagd.

René A. 14-12-2022

Vandaag mijn order geplaatst voor een prachtige q/Oled TV. Via de chat perfect geholpen door Justin. Geen gepush maar op mijn wenken bediend. In de winkel mijn TV afgehaald en ook daar een uitstekende uitleg gehad en er een extra garantie bij gekocht. Thuisgekomen meteen geïnstaleerd! Zeer tevreden!

The_Hees 14-12-2022

De shop had wat ik zocht op voorraad. De prijs was goed. Het contact via mail verliep soepel en vriendelijk en alles was snel geregeld, zowel bestelling, betaling als levering.

André 14-12-2022

Omdat onze tv, bijna 2 jaar geleden gekocht bij toen nog Platte TV, binnen de garantietermijn defect ging moest ik via nu Hello tv de zaak in behandeling laten nemen. TV werd opgehaald en na en paar weken was de conclusie niet herstelbaar dus een andere tv. Hello tv heeft hierbij ons zeer vakkundig en menselijk mee geholpen met wat de mogelijkheden waren. Erg blij met onze nieuwe tv op advies van Hello tv. Dank aan X (afdeling garantieverwerking in Nijmegen) voor zijn professionele begeleiding.

Michael 14-12-2022

Ik was oriënterend op zoek naar een nieuwe tv. Had toch nog wat vragen en kon niet kiezen tussen twee. Vriendelijke chat helpdesk heeft me vakkundig geholpen een keuze te maken. Daarnaast kreeg ik ook nog eens een hele mooie prijs aangeboden waar door de keuze helemaal al niet meer moeilijk was

Elvano 14-12-2022

Spullen besteld in de winkel week geleden nog steeds niet binnen en het app om te appen werkt ook niet gewoon en bellen helemaal niet niemand tneem op slecht geregeld allemaal beter bestel je spullen zelf op internet veel sneller en goedkoper en makkelijker

H.A.P. A 14-12-2022

Ik zocht naar een TV op internet, toen kwam ik Hellotv tegen. Nadat ik een goed gesprek had met een medewerker ging ik gelijk bestellen en in zeer korte tijd m’n tv thuis bezorgd. Gewoon TOP EN SNEL

Gerrie 14-12-2022

Leuk contact gehad via app, prima prijs en bovendien bij ophalen in de winkel goed geholpen zelfs koffie aangeboden dus ik zo zeggen ga zo door met uw klant vriendelijkheid.

John Ouds 14-12-2022

Van de week een tv gekocht bij hello tv verkoper Ramon was erg aardig en wist waar hij over sprak
Ik kan hello tv bij iedereen aanraden
Nu even wachten tot onze tv geleverd word

Jor 14-12-2022

Snelle service en uitstekende begeleiding van Danny bij het installeren. Product erg bij mee.

Jean Louis 14-12-2022

Vandaag in Eindhoven geweest, super leuke winkel. Je wordt daar als klant heel goed behandeld en ze denken met je mee en geven goed advies

Hello TV Zoeterwoude 14-12-2022

Prima geholpen en goede prijs afgesproken. Vriendelijk personeel en apparaten in de winkel zijn overzichtelijk neergezet.

Mielw 14-12-2022

Steeds als ik bij Hello TV (ook voorheen Platte TV) in Breda kom, word ik alleraardigst en vakbekwaam geholpen.
Zo ook nu weer door Dani. Natuurlijk had ik van tevoren reeds wat huiswerk gemaakt en wist al bijna zeker wat ik wilde hebben. De medewerkers van Hello TV zijn niet opdringerig. Ze laten je eerst rustig even rondkijken. Op al mijn vragen hebben ze een vakkundig antwoord en advies.
Deze keer ben ik geswitcht van Sony naar LG. Het is een prachtige TV (G2)

Jonk 14-12-2022

Door onwetendheid helaas de 'verkeerde' tv besteld. Met direct de hulp van de installateur (DK) van HelloTV goed advies gekregen en ter plekke voor een perfecte oplossing gezorgd. Meer dan tevreden!

Theo Koele. Hoog-Keppel 14-12-2022

Wij troffen de winkel in Doetinchem leeg toen we op maandag ons 's even wilde orienteren op de aankoop van een tv. Geen klant te zien, maar daar waren Shivan en zijn collega, die duidelijk op een klant stonden te wachten. Shivan wilde ons wel wat vertellen, maar deed dat met zo'n plezier , enthousiasme, deskundige kennis en overtuiging dat we met een nieuwe tv, dure HDMI-kabel en 3 jaar garantie de deur uit gingen. Met een gevoel van: goed geslaagd. Ja, een 10 waard. Als de nazorg net zo goed is ...

Piet Groot 14-12-2022

Geholpen door een vriendelijke, rustige jongeman, Shivan. Hij wist direct wat ik bedoelde, ondanks dat ik het typenummer nog niet helemaal had genoemd. Hij liep rechtstreeks naar de plek waar de versterker stond. Helaas was er geen witte voor ons, maar na 2 werkdagen is het al aangekomen. Ik ben dus heel tevreden!

mwm 14-12-2022

tv was er niet maar een aardige deal gemaakt voor een duurdere. men denkt mee!

Hans 14-12-2022

Alle afspraken die zijn gemaakt bij aankoop via internet zijn perfect nagekomen. Verder is de installatie probleemloos en netjes gedaan door de installateur.
De prijs kwaliteit van de aangeschafte LG soundbar is zeer goed. Ik had nog nooit zaken gedaan met Hello TV maar dit kan ik iedereen aanbevelen.

Chris 14-12-2022

Hello TV heeft bij mij alle verwachtingen gehaald. Vooral de installatie door installateur DK was een feestje. De man is erg kundig en vertelde graag over alle features van deze tv. Tevens heeft hij mij, ook al was hij geen verkoper zei hij, toch met argumenten weten te overtuigen om HDMI 2.1 kabels bij hem aan te schaffen. Erg blij met de tv en service.

Ruud 14-12-2022

Schitterende philips tv gekocht bij hello TV in den Bosch.
heel fijn en met deskundig advies, geholpen door medewerker Liam, zonder, te pushen in een bepaalde richting. Nam alle tijd en in goed overleg een prima deal gemaakt!!
Kortom HelloTV Den Bosch... Absoluut een aanrader!!!!

Ruud.

Ted 13-12-2022

Today, 13 December, an LG OLED 48C1 and a Vogel bracket were brought to my apartment, mounted on a concrete wall, and installed. Martijn did all the work and he was fantastic - efficient, knowledgeable, friendly, and correct in all things. Everyone at HelloTV has been a model for the industry. They help, anticipate, communicate, and obviously care about doing the best possible job.

Andre 13-12-2022

Bij het zoeken naar een soundbar en vergelijken van prijzen stuitte ik op hellotv. Reviews gaven een goed beeld maar zien is geloven. Artikel gevonden maar met reguliere prijs maar...een knop voor maken van een deal. Dat was nieuw voor me en sceptisch. Verbaasd dat er direct reactie kwam met flinke korting. Deal aanvaard en koop in gang gezet. Een mail zou komen met track en trace maar niets kwam. Volgende ochtend naar de site en met charknop hulp gevraagd. Direct antwoord met tracking code. Zelfde dag geleverd. Gewoon grandioos, het kan dus nog wel super klantvriendelijk. Dank hiervoor.