HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Anne 07-11-2020

Goed geholpen

De tv die we wilden was niet op voorraad, maar we hebben een ander model mee kunnen krijgen voor een leuke prijs.

Stephan 07-11-2020

2.5 jaar na de aanschaf van mijn Sony OLED tv contact opgenomen met de vraag of mijn tv opgehangen kon worden. Geen probleem.
Zeer vriendelijke monteur (Vincent) met een goed gevoel voor humor heeft dan ook vervolgens mijn tv netjes en vakkundig gemonteerd. Zeer tevreden.

Rene Traksel 07-11-2020

ZIjn prettige en vakkundig geholpen door Daniel van de vestiging in Nijmegen. Mochten zelfs een schroevendraaier lenen om bij schoonouders de net aangeschafte TV te kunnen installeren. Top.

KP 07-11-2020

R*** heeft ons heel deskundig advies gegeven en mooi set met soundbar verkocht in Breda. Goede service!

Edwin 07-11-2020

We zijn goed voorgelicht en hebben goede uitleg en voorwaarden gekregen betreft onderhoud garantie en service.

MrFama 07-11-2020

Winkel is top, het personeel net zo, duidelijke uitleg over de producten en **** jaaaa **** die kan me toch verkopen jonge! , top vent 👌🏽,
Super service ⭐⭐⭐⭐⭐

Robbers 07-11-2020

LG oled besteld via de chat,super goede deal gekregen.Bij afhalen door Nout geholpen.Goede uitleg en geholpen bij het inladen.Super service.

Jurgen Feller 07-11-2020

We zijn vandaag uitstekend geholpen. Dit is een compliment voor de service.

Paul MacMahon 07-11-2020

Top gespecialiseerd bedrijf. Goed nauwkeurig advies, scherp geprijsd en en prima monteur die echt meedenkt met ophangen.

Rik 07-11-2020

Super goeie service, mijn tv al een tijdje terug gekocht maar nu zelfs savonds Medewerker Y... Van Filiaal nijmegen(waar in mijn tv gekocht heb) kunnen bereiken en hij heeft me super geholpen. Zodat mijn tv het nu weer goed doet! Super fijn!

patrick van beukering 07-11-2020

Ik heb gekozen voor jullie omdat jullie een specialist zijn en ik het wel eens wilde ervaren. Ik heb niets op de webwinkel gedaan. Ik vond de winkel heel prettig en ruim (prettig in corona tijd)

Martin 07-11-2020

De shop is heel overzichtelijk en je wordt heel vakkundig, professioneel en uitermate vriendelijk geholpen door Sander. Ik heb gekozen voor deze shop op aanbeveling van vrienden en omdat hij in de buurt en goed bereikbaar is.

van Pelt 07-11-2020

De levering was zeker op tijd ,door twee zeer vriedelijke heren ,Jelle en Pascal .Deden zelfs schoenen uit ,alles perfect en netjes aangesloten met duidelijke uitleg ,toppie mannen .

André 07-11-2020

Bij Platte TV wordt je netjes geholpen, door personeel wat goed naar je wensen luistert en niet opdringerig is. Ik twijfelde over een Sonos of Samsung soundbar, de verkoper had een mening meer zei direct luistert u zelf. Het is zoals de verkoper in gedachte had de Sonos geworden.

Moon 07-11-2020

Over de top goed te noemen!! Stukje rijden naar Nijmegen maar dan wel een mooie, betaalbare tv om te gamen . Blije zoon, blije moeder!
Winkel springt eruit door nette, vriendelijke verkoper waar gelijk aan te merken is dat hij veel ervaring heeft en niet opdringerig overkomt.

frans 07-11-2020

ook een samsung qled q55q95t wat een top zaak staan voor vragen en info altijd voor je klaar ook als er iets niet hellemaal naar je zin is en je pakt het netjes terug in is het ook geen probleem om te retourneren en denken ze met je mee voor een andere oplossing top zaak zo ook de verkopers een dikke 10

Eric Bijl 07-11-2020

Nette winkel met vriendelijk personeel die verstand van zaken hebben en je goede informatie geven en helpen met adviseren zodat je een goede keus kan maken.

Marijke van Oijen 07-11-2020

Goed en eerlijk advies. Vriendelijk, behulpzaam. Zeer bekwaam. Door de goede informatie heb ik een goede keuze kunnen maken.

Harry 07-11-2020

Goede service. Snel geholpen. Duidelijke uitleg en goede prijs. Is aan te bevelen!

Aad Verboom 06-11-2020

Prima winkel. Concurrerend in prijs. Wij hebben de installatie laten plaatsen. Dit is naar volle tevredenheid gebeurd. Vriendelijke monteur die heel netjes werkte. Minpuntje de microfoon voor kalibratie was niet aanwezig. Gaarne hier contact over.

Musi 06-11-2020

Ik koop al jaren in deze winkel omdat ik altijd heel goed geholpen word. Ik krijg genoeg informatie en hulp van vriendelijke medewerkers van PlatteTV in Arnhem. Vandaag weer eens een nieuwe tv gekocht voor mijn ouders. Ze kregen goed geld terug voor hun oude tv bij t inruilen. Een mooie toestel met cashback en wat korting en gratis hdmi kabel er bij. Super bedankt!

Bourquin 06-11-2020

Ik ben goed geholpen
En goede service
Goed op tijd bezorgd
En goed geïnstalleerd
Goede uit leg nieuwe tv

Fatima Bohaloua 06-11-2020

We zijn hier geweldig geholpen tot een keus. De verkoper was supervriendelijk en dacht met ons mee. Hij wist goed was hij het over had. Heel gastvrij kregen we koffie aangeboden. De medewerker heeft zelfs geholpen met het tillen van de tv tot in de auto!

Ron Monsees 06-11-2020

Prima winkel ,goede eerlijke manieren. Fantastische installatie service aan huis door zeer kundige en vriendelijke monteur D !

Bijna onbeschrijflijk goed ! Apparaten naar volle tevredenheid aangeschaft ! De installatie van de artikelen waanzinnig goed gedaan ! Heel erg geweldig ! Grote dank aan D en R ! VAKMENSEN !!

Caresse 06-11-2020

We zijn in de winkel heel vakkundig geholpen en willen het iedereen aanraden.
De monteurs waren zeer bekwaam en vooral ook heel aardig en behulpzaam.