HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5373 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jaap 29-01-2022

Beste mensen van PlatteTV, het was prettig en een waar genoegen om bij jullie een nieuwe Philips tv aan te schaffen. De communicatie was gewoon heel goed en alles verliep soepel en snel. Om een goed toestel te vinden was ik eerst naar de vestiging in Amsterdam gegaan om alle mogelijkheden te bekijken. Ook daar was de voorlichting, uitleg en klantvriendelijkheid zeer goed en professioneel te noemen. Geen opdringerigheid om iets te forceren tot aankoop, nee gewoon persoonlijk en vriendelijk. Ook de installatie aan huis door *** was uitstekend te noemen. Nam alle tijd om alles uit te leggen. Verder was de inruil van de inmiddels 16 jaar oude Philips nog euro 115,00. Hij raadde aan om een service abonnement af te sluiten, wat we ook gedaan hebben voor 5 jaar. We kijken nu met veel meer plezier tv, aangezien het beeld enorm veel groter en stukken mooier is dan de oude. Al met al: hulde aan PlatteTV en veel succes met jullie bedrijf!

JN.Verhofstadt 29-01-2022

Keurig geholpen. Goede uitleg. Ruime keuze. Scherpe prijzen. Voor de deur gratis parkeren.

Ismail 29-01-2022

Nieuw TV gekocht. Goed geholpen en geadviseerd door medewerker. Goed advies en prima meedenken. Top.

Bunders 29-01-2022

Op zoek naar een Tv van 55 inch. Hebben duidelijk de verschillen uitgelegd gekregen om zo de juiste keuze te maken. Alle modellen stonden ook keurig opgesteld zodat er ook goed vergeleken kon worden. Verder goede informatie gehad over aansluiten op Sonos en de benodigde kabels hiervoor. Duidelijk uitleg gehad over de extra garantie voorwaarden van Platte TV. Zijn naar huis gegaan met met een goed gevoel en hebben spullen aangeschaft voor een scherpe prijs.

P. Slokker 28-01-2022

Perfect geholpen via de chat bij de aankoop van 2 Sonos boxen. Een goeie deal gekregen. Een volgende elektronica aankoop zal ik zeker weet via Plattetv doen.

Lejla H. 28-01-2022

Vandaag zeer vriendelijk en deskundig geholpen door adviseur Bj in Amsterdam. Heel blij dat ik hier, op advies van een kennis, ben langsgegaan. In tegenstelling tot grote, bekende ketens wordt hier echt tijd voor klant gemaakt. Geen gehaast werk, geen vraag is te veel! Zeer zeker een goede beoordeling waard!

Anton 28-01-2022

Heel leuk ingericht. Overal huiskamerinrichting, zodat je echt het gevoel krijgt hoe het vanaf de bank voelt hoe het tv kijken thuis zal zijn. Zeer vriendelijk personeel. Over bezorgen kan ik niet oordelen want we hebben de tv opgehaald. Door de medewerker geholpen om in de auto te krijgen.

Bouma 28-01-2022

Zeer overzichtelijke website met een snelle levertijd. Medewerkers reageren snel op vragen.

Ronald Duin 28-01-2022

Geholpen door Thoren. Duurde even, voordat ik de beurt was. Maar dat was het dubbel en dwars waard. Per hadden eerst een Sonos set, maar deze ingeruild voor een Denon set. Vrouw thuis happy, dus ik ook. Top geregeld. Top zaak, en het ritje zeker waard. Keep up the good work.

Fred 28-01-2022

Prima shop, eerst online alle info bekeken en daarna via de chat, die vlot verliep, een eerste keuze gemaakt. Afhandeling verliep, op mijn verzoek, via de vestiging in Zoeterwoude, waar ik prima geholpen ben door Mathew. Hij nam echt de tijd om de order door te nemen en ook op zoek te gaan naar bruikbare en betaalbare alternatieven die bij mijn wensen pasten. alle aandacht hiervoor met als goed resultaat tot gevolg. Dikke aanbeveling.

Miranda 28-01-2022

Heel goed geholpen door Dax in de winkel in Utrecht. Wij hebben goed advies gekregen en zijn tevreden met de service. TOP!

Saffettin Bektas 28-01-2022

Prima service en de tv perfect opgehangen. Kon het niet beter wensen. Ik ga zeker nog een surround system bij hun halen.

Reijnen 28-01-2022

Vandaag een mooie deal kunnen maken
Prima prijs voor de lg65g1rla. Nadat onze oude tv het begeven had,die ook 5 jaar geleden bij platteTV gekocht was. Kan hun van harte aanbevelen. Prima geholpen door Michael van platteTV Nijmegen.

F. van Dijk 28-01-2022

Ik heb in het verleden ook goede ervaringen gehad met PlatteTV.
Vandaar mijn keuze om opnieuw naar PlatteTV te gaan.
Wederom zeer goed geholpen en geadviseerd waarna ik tot aankoop ben overgegaan.

JustMeMar 28-01-2022

Vanochtend soundbar besteld, hij lag binnen een uur al klaar.

S'middags meteen opgehaald en door het personeel fijn geholpen, ze hebben zelfs geholpen met het product in de auto te zetten!

Moosh32 28-01-2022

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop de tv was afgeprijsd en ik kreeg na onderhandelen nog een korting bovenop

R. van Rijswijk 28-01-2022

Goede prijs en daarbovenop een mooie korting gekregen. Snelle levering. Volgende dag in huis.

B. Scheepers 28-01-2022

Snel, vriendelijk geholpen via de chatfunctie. Mooi aanbod gekregen. Ook in de winkel deskundig en vriendelijk geholpen in Utrecht door Corne.

Dma de Haay 28-01-2022

Een fantastische winkel goede service en zeker klantvriendelijk geholpen 6 jaar geleden hebben wij daar onze tv ook al gekocht en hij doet het nog steeds Nu hebben wij gekeken voor een kleine tweedehandse maar helaas bleek er wat te zijn maar geen probleem voor platte tv want bij belde en onder gelijk langskomen en hebben samen gekeken wat Ze konden gaan doen uiteindelijk was helaas de tv niet te maken gelijk maar een nieuwe gekocht en we krijgen een leuke korting Ontzettend bedankt voor de goede service en zeer tevreden klanten

Jan 28-01-2022

Platte TV Nijmegen. Goed geholpen door Daan, spullen op voorraad, scherp geprijsd. Het is niet voor niks dat ik regelmatig hier terugkeer om het noodzakelijke aan te schaffen!

PdV 28-01-2022

Vriendelijke mensen en ontspannen sfeer, geen “schreeuwende” TV’s en/of randapparatuur.
Deskundig advies

Peter Van Loevezijn 28-01-2022

Zeer vriendelijke en professionele monteur die onze tv kwam ophangen. Dacht goed mee over positie ten opzichte ramen en meubels.

Laurens Grottendieck 28-01-2022

Phillips OLED tv gekocht fantastisch beeld realistisch als of je in de film zit mooi geluid. Aanbevelen kwaliteit is toch bepalend. 👍

Laurens Grottendieck 28-01-2022

Vandaag een Phillips tv gekocht mooi plat prachtig scherp beeld met diepte. Zuigt je in het verhaal de film of wat dan ook. Levens echt. Goed geholpen door Quint Zwartkot. Goede uitleg geen moeite te veel ook niet bij een vervolguitkering. Prima. 👍

Jan Faassen 28-01-2022

Vorige week een 65 inch tv gekocht bij platte tv. De zaak was onbekend voor mij en ik liep er eigenlijk "tegenaan". Liep ik nog te twijfelen over een O-led of een Q-led tv; na een goed advies van Collin ( platte tv Den Bosch), die de tijd voor ons nam en de goeie vragen stelde over onder andere de omgeving waar de tv kwam te staan waren mijn vrouw en ik er zo uit. De rust, de tijd, het luisteren naar onze wensen/eisen en het brede assortiment zorgde hiervoor. Was dit alles? Nee: ook de scherpe prijs speelde natuurlijk mee. Zelfs na 1 week na aanschaf gesproken met Jouri van de klantenservice omdat de prijs iets gezakt was. Geen probleem: verschil al teruggestort gekregen op de rekening! Dat noem ik kwaliteit, de klant is koning en de service is optimaal. Dank hiervoor en we genieten van onze nieuwe tv. Jan Faassen