HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Tevreden klant 17-04-2023

Patrick kwam netjes volgens afspraak om de tv om te ruilen. We hebben samen de TV rustig ingepakt en daarna is de nieuwe netjes in de woonkamer neer gezet. Dat was allemaal top geregeld.

Alleen jammer dat de installateur niet wist wat er precies speelde nadat ik dat inmiddels meerdere keren per chat, telefoon en e-mail heb moeten doorgeven aan zijn collega’s.

Maar alles is relatief snel en goed afgehandeld.

Mans 17-04-2023

Goed geholpen en prima uitleg van de Hellomedewerker.
Daarbij ook nog een leuke korting gekregen..

Daniël 17-04-2023

Fijne winkel met goed advies en vriendelijke medewerkers. Mooie prijs voor oude tv teruggekregen.

Ruud 17-04-2023

Zeer prettig geholpen. Heeft ons geholpen het juiste model te kiezen. Wees ons op alle mogelijkheden zonder erop aan te dringen andere zaken bij deze tv te kopen.
Wij zijn erg blij met onze nieuwe tv

E. Jens 17-04-2023

Geweldige winkel waar je alle toestellen prima kan vergelijken. Van te voren had ik 2 toestellen op het oog en door deze goed te kunnen vergelijken in de winkel heb ik mijn keuze kunnen maken. Zeker na de beargumentatie van de medewerker was de keuze simpel. Wel sloeg de twijfel toe om wellicht toch een 77inch ipv een 65 inch TV te kopen maar dit werd afgeraden door de medewerker toen ik vertelde dat ik thuis op 4 meter afstand van het scherm zit. In de grote ruimte van de winkel oogt het heel anders.
Bij het aanschaffen nog korting gekregen op het toestel en op de extra (pixel) garantie.
Geweldige winkel, Goed personeel en goede prijzen.

Roland B 16-04-2023

Ik heb na lang twijfelen op 16/4 bij Hello(TV) in Amsterdam een nieuwe Samsung Neo QLed 4K 55inch TV gekocht.

Bij binnenkomst word je opgevangen en te woord gestaan door een vriendelijke hostess die na mij voorzien te hebben van een kopje koffie mij door verwijst naar een verkoopspecialist die mij alle in’s en out’s van de aanwezige tv’s kan uitleggen en mij verder kan helpen om de juiste keuze te kunnen maken.
Ik ben hier meer dan uitstekend en vriendelijk geholpen door verkoopster S. Zij heeft mij op zeer deskundige en humorvolle wijze geholpen en met een hoop geduld alle vragen beantwoord die ik had. Ik heb de winkel met een heel goed gevoel en met een nieuwe tv verlaten.

Ronald 16-04-2023

Vakkundig personeel die vriendelijk de klanten helpen.
We werden oorknop geholpen met het inladen in de auto.

Arthur 16-04-2023

Mooie shop, ruime opzet en inrichting. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede aanbiedingen.

Enige minpunt: Ik had vooraf een selectie gemaakt uit 2 modellen die volgens de site bij de vestiging op voorraad waren, en voorgenomen om na definitieve keuze in de winkel de TV mee te nemen. De televisie bleek dan uiteindelijk op de vestiging toch niet op voorraad te zijn.

Elly 16-04-2023

Mooie grote overzichtelijke winkel. Ik had online al de tv uitgezocht en hun benaderd voor een leuke deal, dat mailcontact verliep al heel fijn en snel. Eenmaal in de winkel werden wij fantastisch en kundig geholpen. Geen opdringerige verkoper! Ik kan Hello Tv van harte aanbevelen

M 16-04-2023

Snel en goed geholpen door een zeer klantvriendelijke en ervaren man
Goede duidelijke uitleg mooie deal gesloten tv gelijk mee

Happy 16-04-2023

De shop ziet er goed uit, ruime keuze, en je krijgt goed advies, en niet te vergeten een aantrekkelijke aanbieding, helemaal top

J. de Vries 16-04-2023

Kwam de winkel binnen(vestiging Groningen) en werd meteen vriendelijk gegroet, waarna er werd gevraagd of er hulp nodig was, ik wou eerst even kijken. Uiteindelijk had ik toch wat vragen en nadat een medewerker beschikbaar was voor hulp kwam deze direct. Heb op mijn vragen duidelijke antwoorden gekregen waardoor ik mijn keuze kon maken. Ook werd ik geadviseerd om goede kabels te gebruiken om het maximale uit het apparaat te halen, dit heb ik dan ook meteen aangeschaft. De afhandeling is als zeer prettig ervaren en ik wil de medewerker daarvoor bedanken.

Marco Hendriks 16-04-2023

Goedenavond,
Wij hebben vanmiddag een LG 65QNED82 gekocht bij Hellotv in Amsterdam.
Kan niet anders zeggen dan een top ervaring.
Bij binnekomst een heel vriendelijk ontvangst daarna door Sanne zeer goed voorgelicht en verschillende tv~s kunnen bekijken.
Er staan er genoeg dus goed kunnen vergelijken!!
Alleen de LG was niet op voorraad in Amsterdam dus werd er meteen gebeld of deze in de buurt op voorraad was.
Werd uiteindelijk Zoeterwoude daar ook zeer vriendelijk ontvangen.
Echt een dikke 10!! voor Hellotv en Sanne......word zeker een aanrader voor familie en vrienden
En voor de mensen die ik niet ken ga naar hellotv want als je hier niet slaagt dan lukt het nergens!!

Mvgr,

Marco Hendriks

Regina 16-04-2023

Ik ben erg tevreden over het gedane aanbod. Ik kreeg een mooie korting op de receiver en tevens korting op het garantiepakket. Levering heel snel. Super geholpen door Tim S.

Ekara 16-04-2023

Zeer netjes en geduldig geholpen bij de keuze naar de juiste tv. We zaten te twijfelen tussen een paar modellen, uiteindelijk gekozen wat het beste past in onze situatie.

Eppo 16-04-2023

Wij waarderen de Hello TV medewerker Henk Jan uit Groningen voor de 10!
Donderdag was de eerste kennismaking met Hello TV. Henk Jan gaf perfect advies! Vrijdag daarna deed hij dat nog eens over voor mijn vrouw. Er was geen twijfel. Henk Jan heeft de televisie verkocht!

Maikel 16-04-2023

Perfect geholpen door Collin. Wist exact in te spelen op mijn “wispelturige” wensen en aanvullend nog even een Samsung setje verkocht. Dat geluid in die test ruimte…. Man man man zo prachtig!

Fam. Homan 16-04-2023

Wij komen het liefst in de winkel in Naarden.
Vriendelijke mensen, behulpzaam en de service is geweldig bij aanschaf, montage en installeren en zelfs als je problemen hebt met het aanvragen van een evt cashback.

Frans Lakerveld 16-04-2023

Vandaag een perfecte medewerker van Hello Tv voor een plaatsing van een Samsung QE65QN800B gehad .
Perfect aangesloten en alle aangesloten componenten afgesteld .

Anouk 16-04-2023

Keurig geholpen door verkoper, wij kwamen eigenlijk voor een Sony bravia model, maar verkoper adviseerde ons als je een iPhone gebruikt een LG tv makkelijker is kwa gebruik met de telefoon! Hij heeft ons goed geholpen en goed advies gegeven over de tv! En uiteindelijk gekozen voor een mooie LG oled tv. Een fijne winkel

Emiel 16-04-2023

een kameraad van mij wist jullie aan te bevelen die heeft ook tv en assortiment gekocht bij Hello tv Utrecht De winkel ziet er zeer netjes uit we werden vriendelijk geholpen en ze gaven ons even de tijd om een rondje te lopen voor dat ze ons kwamen helpen we hebben een mooie deal kunnen maken met de vriendelijke verkoper in Utrecht kunnen er een hoop aan tippen helaas was de geluid box niet op voorraad maar die wordt op enkele dagen bezorgd thuis super winkel in utrecht groeten

Peter 16-04-2023

Goed en vakkundig geholpen. Sonos soundbar en mini sub en twee one sl speakers gekocht.

Roelof 16-04-2023

ik heb eerst een standaard soundbar van samsung in groningen gekocht na veel luisteren in de winkel...erg fijn geholpen door verkoper .toch na een week omgeruild door de duurdere samsung met achterspeakers.Nogmaals dank voor de vriendelijke mensen in Groningen en de goede service.

Patricia Winkels 16-04-2023

Vandaag een een mooie tv gekocht,via kieskeurig bij deze winkel terecht gekomen,Heel fijn geholpen door verkoper en niet te vergeten redelijke prijzen voor zo’n mooie TV, Groetjes

Dennis 16-04-2023

Erg gast vriendelijk , en goede hulp gekregen bij het uitzoeken van een prachtig qled toestel. Zeker een aanrader.