HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Piet 04-12-2021

Netjes en duidelijke uitleg gehad over het toestel ook goede uitleg gehad over de verzekering van de tv

Richard 04-12-2021

Superstrakke en overzichtelijke winkel met uitermate klantvriendelijk en kundig personeel.
Ik kan een ieder deze winkel aanraden om eens binnen te lopen.
Ik zelf ben geholpen door C****. en ben super geholpen. Ongeveer 1,5 uur in de winkel geweest, oude tv ingeruild en voor een hele scherpe prijs met een prachtige philips oled/ ambilight naar buiten gelopen waar ik samen met verkoper de TV in de auto heb geladen.

Nogmaals een aanrader👍👍👍

Stephan 04-12-2021

Snel geholpen door CvK. Vriendelijk en overtuigend. 58" ambilight Tv is tot nu toe nog mooier en sneller dan verwacht. Mooie deal kunnen maken met een odm. Open doos model. Ik was wat sceptisch maar tv kwam er gelukkig onbeschadigd uit. Mooie deal kunnen maken met 3 jaar garantie!

Donny 04-12-2021

Vandaag super goed geholpen door jeroen in amsterdam!
We waren erg in twijfel en door de goede service en het luisteren naar beide geluidsetjes de keuze kunnen maken voor de denon sht-716

Kim 04-12-2021

Keurig ontvangen in een ruime winkel. Keuze voor deze zaak: ik heb hier mijn TV gekocht, en was indertijd ook zeer tevreden.
Moest even wachten op de juiste verkoper voor een soundbar. Kop thee en een fijne zithoek maakte dit aangenaam.
Mooie bijkomstigheid: voor een luttel bedrag extra 30 dagen op proef en garantie tot 3 jaar.

Jef 04-12-2021

Wij hadden bij de koop van onze vorige TV al een prima ervaring met de vestiging PlatteTV Breda. Na al het nodige voorwerk te hebben gedaan op de prettige website nu ook vandaag bij de vestiging in Eindhoven weer heel prettig geholpen. De verkoper nam voldoende tijd om ons goed te informeren, onze vragen te beantwoorden en de voors en tegens van de verschillende merken en types duidelijk uit te leggen en te laten zien.

Ton de Hond 04-12-2021

LS , telefonische melding gedaan van een kapotte tv. Helaas geen contact alleen via de mail. Dus mailtje gemaakt met een storingsfoto. Wat schetst mijn verbazing : afgelopen maandag een telefoontje van Rob van PlatteTV . Hij had zich goed ingelezen in mijn probleem en was net als ik tot de conclusie gekomen dat repareren duurder was als een nieuwe tv. Vervolgens kwam hij tot een aanbod dat ik niet kon afslaan. Afgelopen donderdag 02-12-2021 werd er een prachtige nieuwe tv afgeleverd met weer 3 jaar garantie. Ik hoop er dit keer geen gebruik van hoeven te maken maar een goede zekerheid heb ik toch wel achter de hand. Mijn ervaringen met Plattetv zijn zeer positief en alleen maar hulde .Reclame voor platteTV zal ik zeker maken en enkele familieleden en vrienden hebben al gebruik gemaakt van PlatteTV. Zeer tot ieders genoegen. Nogmaals complimenten.
Groet Ton de Hond

Thomas Pruim 04-12-2021

Toestel gekocht in Doetinchem en wouden deze zelf meenemen. Doordat er nog een doos om het toestel zit paste deze niet in onze auto. Ik wou hem uitgepakt meenemen maar dat wouden ze niet en er is aangeboden om hem te bezorgen op dezelfde dag . Geweldige service

Hans 04-12-2021

Goede ontvangst. Medewerker luistert naar je en inventariseert je wensen. Zij delegeert op grond van wat je vertelt vervolgens naar een andere medewerker.
De andere medewerker luistert goed naar je wensen en geeft deskundig advies. Geen bullshit, geen verkooppraatjes, maar duidelijke info en degelijke antwoorden op je vragen.

M 04-12-2021

Ik was erg goed geholpen door meneer Collin. Hij had erg erg veel verstand van en wist alles heel erg goed uit te leggen. En te adviseren

Mvg

Marcel 04-12-2021

Wij zijn gisteren in Eindhoven goed geholpen door ***. Hij kent zijn producten en luistert goed. We hebben de voor- en nadelen van diverse toestellen gehoord en hebben toch gekozen voor een Oled tv omdat we icm de soundbar hier een mooie prijs voor moeten betalen. We hebben de tv en soundbar nog niet, wordt op afroep geleverd.

Gerrit 03-12-2021

Goede bediening en goede service ook als er en tv van 10 k kapot is en de volgende dag er nog één gaat halen n top jongens en doet het topi jongens op na de volgende 3 jaar dan weer een nieuwe

Bianca van Hetk 03-12-2021

Goede services en nog echt contact met deskundige en hulpvaardige medewerkers....

M. 03-12-2021

Zeer goede service. Zeer hulpvaardig, goede tekst en uitleg bij installatie nieuwe tv.

Corola Coret 03-12-2021

Vriendelijk geholpen, meedenkend en de (inruil) tv is thuis opgehaald door een vriendelijke jonge man, xxxx Fijne communicatie bij vragen. Ik raad deze winkel aan.

Mark van den Berg 03-12-2021

Vanaf het eerste moment is een tv kopen bij Platte TV al een feestje. De website is ontzettend overzichtelijk, via de chat krijg je bijna instant antwoord op al je vragen! Tevens zijn de mensen die je te woord staan ontzettend professioneel en denken graag met je mee! Hoe groot je budget ook is een tv kopen moet een feestje zijn en dat begrijpt Platte TV als enige van Nederland echt voor de volle 100%. Vandaar dat ik iedere twee jaar hier een nieuwe tv koop! Iedere keer als ik een klant spreek die praat over het kopen van een nieuwe tv dan wijs ik ze op Platte TV en leg ik uit waar dit geweldig bedrijf voor staat! De beste allround service, van die service die je normaal alleen nog bij van die kleine familie bedrijfjes ziet en dat in combinatie met de beste prijzen! Ze weten alles en loop je overhoop ergens tegen aan, komt er altijd een oplossing op maat! Ik ben echt zo blij dat ik Platte TV jaren geleden heb gevonden door een vriend, echt een blessing.

Jansen Marc 03-12-2021

Prima voorlichting en prettige behandeling . Goede product informatie en uitgebreide keuze uit diverse merken

P Janssen 03-12-2021

Hierbij wil ik melden dat ik uitstekend ben geholpen thuis met de installatie van mijn 8k tv. xxxxxx hebben echt heel goed werk verricht. Overigens heb ik ook nog sonos besteld, en ook dat is op voortreffelijke wijzen uitgevoerd. Bedankt voor jullie hulp. Jullie zijn een dikke 12 waard. Grtjes

Marjan de Vries 03-12-2021

Wij kwamen aan in een zeer mooie overzichtelijke winkel, prettig geholpen, goede uitleg en adviezen een winkel waar we zeker terug komen

Gijs van der Heijden 03-12-2021

wij zijn uiterst tevreden hoe wij geholpen zijn en ook de aanwijzingen hoe wij het apparaat moesten aansluiten. Door de verkoper zijn wij nu in het bezit van een mooie Dennon 6000 h internet radio

Rachel 03-12-2021

Ondanks black friday,heel fijn en professioneel geholpen door xxx in Naarden.

Mevr.D.Meek 03-12-2021

Als je als ouder echtpaar 83, mijn man 84, nog graag een nieuwe TV aanschaft, heb je hulp van anderen nodig. De referencies van onze dochter en schoonzoon hebben ons doen besluiten om ook een TV bij U te kopen. Vrijdag 26 november heeft de schoonzoon ons meegenomen naar Uw winkel in Groningen en zijn wij heel goed en vriendelijk geholpen door XXX, Door zijn goede raad was de koop gauw gesloten, het is een Sony Oled geworden. Wat voor ons prettig was, het samen even de rekening nog doornemen, zodat het duidelijk voor ons was. Het plan is dat de TV volgende week vrijdag 10 december komt en hopen wij er van te genieten.
Uw site vinden mijn man en ik duidelijk en goed. Met vr.gr. klant uit Groningen.

het
Officiële reactie van HelloTV 03-12-2021

Beste mevrouw D. Meek,

Allereerst: bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring in onze winkel in Groningen. Wat ontzettend leuk dat u op aanraden van uw dochter en schoonzoon bij ons terecht bent gekomen. We vinden het erg prettig om uw ervaring terug te lezen. Nog heel even geduld, maar hopelijk heeft u daarna veel kijkplezier van uw TV.

Jelske - PlatteTV

Tevreden klant 03-12-2021

Zorgvuldig geholpen via sms klanten service. Al mijn vragen werd netjes beantwoord en ik krijg ook advies over de verzekering en installatie van Naveen.

Verbaant Veldhoven 03-12-2021

Wij hebben kort geleden via een chat met Platte TV een deal gesloten over aankoop van een Samsung 8K tv. Opvallend was de duidelijke adviezen en het geduld waarmee je werd geholpen. We zijn nadien naar de winkel in Eindhoven op Ekkersrijt gegaan en daar nog verder onderhandeld over een wellicht nog betere keuze. We werden geholpen door XXX die alle geduld had en duidelijk ons de verschillen liet zien van de verschillende opties. Ook de zaak zelf is mooi en een rustige sfeer waar je alle opties op je gemak kan bekijken. Je voelt je ook helemaal niets opgedrongen en men laat je met rust tot je om advies vraagt. Uiteindelijk zijn we in een plezierige sfeer door XXX geholpen waarbij hij alle tijd nam om ons goed te adviseren. We zijn inmiddels al een maand verder en we hadden pas nog wat aanvullende vragen. Telefonisch werden we weer in verbinding gebracht met Rick die ons opnieuw prima heeft geholpen.
XXX heeft laten zien hoe je goed met klanten omgaat en zorgt voor 360 graden tevredenheid. Wij zijn zelden zo goed geholpen in een sfeer waar echt aandacht is voor de klant. Top zaak !
November 2021 Fam. Verbaant Veldhoven

Martijn 03-12-2021

Zowel online via de chat als in de winkel (Naarden) erg goed geholpen. Goed advies gekregen over welke muurbeugel geschikt was voor de gekozen tv. Er was nog 1 exemplaar in de winkel die netjes was gereserveerd. Helemaal in orde en zeer tevreden met onze aanschaf.