HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Junior 04-08-2022

Zeer fijne zaak. Online gevonden en via vrienden al eerder aanbevolen. Duidelijke uitleg in de winkel en vriendelijke adviseurs.

Thommie van gorp 04-08-2022

Kundig geholpen en zeer vriendelijke geholpen door Marco. Fijne ervaring. Ik wist niet welke tv ik nodig had maar daar waren we samen snel uit omdat er goede informatie werd verteld.

Piet 03-08-2022

Zeer vriendelijk ontvangst zonder opdringerige verkopers.
Uiteindelijk geholpen door Thoren en met mijn wensen de perfecte tv gekocht onder het genot van een lekker kopje koffie.
Alles nog goed en duidelijk doorgenomen en tijd gemaakt voor de vragen rondom het toestel.
Goede winkel met eerlijk en goed advies.
En echte aanrader.

Ferry H. 03-08-2022

Fantastisch uitgevoerde installatie en in alle rust uitgebreide voorlichting over gebruik apparaat. Zeer vriendelijke en beleefd jongeman die geen haastklus uitvoerde. Niets dan lof

Ronald Paats 03-08-2022

Nadat ik online de deal had rondgemaakt kwamen Ron en Davey de tv installeren. Ze hadden goede tips over hoe de tv nog mooier zou hangen en na mijn akkoord werd dit dan ook zorgvuldig uitgevoerd. De mannen zijn erg vriendelijk en werken zeer zorgvuldig.
Wij zijn blij met het eindresultaat!!!

Ron 03-08-2022

Goede kennis van zaken, klantvriendelijk, deskundig advies bij aankoop en dan ook nog een super service bij het aansluiten van onze nieuwe tv en soundbar door installateur DK. Ga voor een volgende aankoop zeker terug naar HelloTV!

Jos van Os 03-08-2022

Groot assortiment en goed advies ook met betrekking tot de moeilijker vragen. Uiteraard komt het uiteindelijk op de prijs aan met in dit geval ook een inruil en plaatsing en afstelling door een medewerker van hello TV. Ook hier was onderhandelingsruimte waardoor het aanbod te goed was om te weigeren zeker na een blik op de prijzen elders. Al met al was de deal vlot gesloten. In de praktijk betekende dit tevens binnen 1 week installatie thuis, aansluiten en genieten op 65 inch en het beste wat Sony op dit moment te bieden heeft.

Een bijzondere ervaring. 03-08-2022

Allereerst en ook niet onbelangrijk het gratis parkeren in de omgeving. De winkel zelf is groot en qua temperatuur koel. Het aanbod van televisies en soundbars is gewoon erg goed te noemen. Ik was allereerst op zoek naar een nieuwe soundbar. De winkelmedewerker N. heeft mij rustig en uitgebreid voorgelicht over de verschillen tussen de diverse soundbars. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat de plussen en de minnen gewoon werden benoemd. Ook werd wel al snel duidelijk dat een nieuwe soundbar de problemen die ik heden thuis ervaar met de oude apparatuur niet zou kunnen verhelpen. Oude en zeer nieuwe technieken matchen niet goed met elkaar, dit werd uiterst deskundig door N. uitgelegd. Alle aspecten werden door deze meneer benoemd zonder in één hightech verhaal terug te vallen. Een erg plezierige ervaring. Ik zelf trok de conclusie dat het één wel en het andere thuis niet te vervangen geen optie was. Ik heb daarop vervolgens uitgebreid mij laten voorlichten over de diverse televisies. Welke maat is goed voor mijn huiskamer en het waarom. Afstanden tot het toestel zijn van groot belang, dus vielen de grotere toestellen bij voorbaat al af. Dhr N. raadde mij dit ten stelligste af wat ik ook in mijn keuze heb laten meetellen. Ik heb uit eindelijk een voor ons gezin een denk ik zeer goede keuze gemaakt en niet belangrijk aan de prijs was ook nog enigszins iets af te halen door een combi’s-aankoop. Kortom een winkel met vriendelijk uiterst bekwaam personeel. Personen die alle tijd voor je hebben en een goede bak koffie aanbieden. Gespecialiseerd in televisies en soundbars. Een echte aanrader voor de shopper met oog voor details.

Jan-Dirk 03-08-2022

Allereerst een verademing dat je eerst rustig kan rondkijken voordat een verkoper komt vragen of je geholpen wilt worden. Wel een vriendelijke begroeting.

Omdat we vlak voor winkelsluiting binnenkwamen toch de hulp van een verkoper gevraagd. Ik wist al ongeveer wat ik wilde hebben, de verkoper nam de tijd en stelde voor toch ook naar wat andere modellen te kijken. Hierbij duidelijke uitleg van de verschillen in beeldtechnieken. Uiteindelijk namen we een Philips 65PUS8506/12 mee naar huis. Het Ambilight van Philips blijf ik toch waarderen.

Bij verschillende producten op de website staat dat je om korting moet vragen. Doe dat ook, alle beetjes helpen.

Over niet al te lange tijd wil ik een nieuw scherm voor mijn game setup en dan kom ik hier terug.

Akeam Brouwers 03-08-2022

Heel erg goed geholpen door XXX en we zijn heel blij met onze aankoop. Al de derde keer dat ik bij Hellotv (Plattetv) een tv aanschaf en ben er weer blij mee.

Cynthia 03-08-2022

Wordt goed geholpen, en een leuke kleine korting. Snel geleverd en tevreden met de tv

Frans 03-08-2022

Zeer mooi bedrijf in Duiven afspraak nagekomen en keurig afgehandeld. De oude tv uit de auto gehaald en de nieuwe er weer ongeplaatst, prima service allemaal.

Lex 03-08-2022

Na een jaar uiteindelijk gekozen voor de Samsung NEO QLed TV formaat 55 inch gekozen voor de versie met connectbox. Diverse sites bezocht ook mijn vertrouwde Coolbleu... echter bij helloTV kon ik een goede deal sluiten via de chat. Zelfde middag TV opgehaald in Utrecht . Daar zeer vriendelijk door een deskundige verkoper geholpen genaamd XXX heeft ons uitgebreid ingelicht.

Pieris 02-08-2022

De verkoper (xxxx) was erg enthousiast en gaf goed en eerlijk advies. We waren er daardoor vrijwel snel uit welke televisie het zou worden. Bedankt en hopelijk kunnen we lang genieten hiervan.

Theunissen 02-08-2022

Communicatie met HelloTV ging prima, snelle en kundige reacties. Uiteindelijke levering door medewerker xxxx verliep ook uitstekend. Er werd keurig gebeld over het tijdstip van aankomst wat ook klopte. Verdere afhandeling zonder problemen.

Olga baten 02-08-2022

Wij zijn positief verrast door de prettige en deskundige ondersteuning bij onze keuze voor een nieuwe TV .
Ook na de aankoop werden wij vriendelijk en geweldig geholpen bij de installatie en de nodige vragen die we nog hadden. Perfecte ervaring!

Kees Scheltes 02-08-2022

Vestiging Naarden heeft mijn nieuwe TV uitstekend opgehangen en uitleg gegeven. Hij had alle tijd en dat was prettig,

ivan 02-08-2022

Prima geholpen door medewerker xxxx in Nijmegen, hij gaf mij deskundig advies en was erg klantvriendelijk.
Helaas slechte ervaring met online aankoop. Hier werd niet geleverd wat er aangeboden was.
De grootste ergernis was dan het telefoon nummer was ik 2x heb geprobeerd te bellen. 1ste keer na 30 min. in de wacht werd de haak erop gegooid en de 2de keer ben ik na 48 min in de wacht te hebben gestaan zelf gestopt met bellen.

MB 02-08-2022

Ik heb bij Hellotv de Samsung HW-990b soundbar gekocht. Contact gehad via de chat, aangezien ik mijn Sonos apparatuur wilde inruilen, en kreeg hier nog een flink bedrag voor terug. Ik ben via de chat heel goed geholpen, en ook in de winkel liep alles vlot. Supertevreden.

P.C.J. de Groot 02-08-2022

Mooie nieuwe winkel verkoper xxxx erg informatief duidelijk in zijn uitleg alle ins en outs doorgelopen en een tv gekocht wordt morgen bezorgt en lekkere koffie pl op

Marcel 02-08-2022

Prima ontvangen door medewerker xxxx, die alle tijd voor ons nam en ons goed heeft geadviseerd. Bij levering bleek de doos waarin de TV zat helemaal beschadigd en was ik niet meer zeker of de Tv nog wel goed zou zijn.
Ook dit werd heel goed opgelost en zonder problemen kon ik de TV omruilen voor een ander nieuw exemplaar. Zeer prettig en goed geholpen door medewerker xxxx.

Romano 02-08-2022

Uitstekende service en mooie winkel in Eindhoven. Medewerker hielp mij goed en zorgde ervoor dat ik de juiste keuze kon maken. Kan niet meer verwachten!

Kelly 02-08-2022

Vandaag onze prachtige tv opgehaald.
Super goede service, uitleg en hulp met het inladen van de tv.
Top!!! En bedankt

Michael 02-08-2022

Ik ben in het filiaal in duiven geweest en ben zeer goed geholpen door Marc ben heel erg tevreden met mijn aankoop uitstekende service en uitleg een aanrader ga zeker mijn toekomstige tv hier ook weer halen het onderlinge contact online is ook zeer goed top bedankt voor de goede service

Gerard 02-08-2022

Vanmiddag is de tv omgeruild door Hellotv er was een pixel defect en ben zeer tevreden over Hellotv
zowel hun prijzen en ook hun goede service.
Ook de bezorging wordt netjes geregeld door Hellotv met een nette en vriendelijke bezorger.
zal zeker ook de benodigde audio in het vervolg bij Hellotv bestellen heb alleen maar lof over deze zaak