HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5103 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Diet 22-01-2022

Ik ben al geruime tijd klant van platte tv en dat komt door het volgende . Zij hebben een ruim aanbod echt voor ieder wat wils. De service van platte tv is ook tip top in orde. Dit is dan ook echt vanaf het begin van het bestellen tot en met de levering. De klantenservice is altijd bereikbaar en je word dan ook echt geholpen met je vraag. De installateur die ik vandaag weer heb mogen verwelkomen was ook zoals Gewend van platte tv zeer vriendelijk en technisch vaardig. Hij heeft netjes de soundbar werkend achter gelaten. Ik kan iedereen aanraden om hier zijn of haar aankoop te doen. Dit is nog 1 van weinige winkels waar je behoorlijk en eerlijk word behandeld. Ook als je al betaald hebt blijf jij belangrijk voor platte tv.

Bertwin 22-01-2022

Alles goed!
Hele mooie reciever gekocht, snel geleverd en goede service.
Ook nog de beste prijs dus wat wil je nog meer!

M. de Gooijer 22-01-2022

Na mailcontact over de prijs en de vraag of de tv op voorraad was, stonden we binnen een uur in de zaak van plattetv in Amsterdam. We werden uitstekend geïnformeerd en de koop was snel gesloten.

Toon 22-01-2022

Keurig en netjes geholpen in Breda! Goed advies! Goede bezorging, en alles netjes afgeleverd!

Tim 22-01-2022

Bij binnenkomst in de vestiging te Naarden werden wij direct vriendelijk ontvangen. Al snel werden wij geholpen en werd alles rustig en duidelijk uitgelegd. De service is super en vriendelijk zonder op te dringen. Wij zijn erg blij met de service in vestiging te Naarden.

Dick Dekker 22-01-2022

Ben heel goed online geholpen door Justine en de winkel in Amsterdam is mijn favoriet heb al heel veel spullen daar gekocht top!!!!!!!!!!!!!!

Jan 22-01-2022

Super goed geholpen en advies gekregen zeker een aanrader hier wat te kopen!

Gerard 22-01-2022

Magnifiek advies en ondersteuning bij aanschaf LG OLED tv. Er wordt echt meegedacht over het wat en hoe, verdere advisering over additionele spullen perfect, denk daarbij aan zeer goede HDMI kabel en reinigingsmiddel voor tv.
De prijs.......goed onderhandelbaar, alle lof..zeker voor Tim!!!!!

Tim 22-01-2022

Een hele goede service gehad van deze vriendelijke mensen. De apparatuur die ze verkopen heeft een goede kwaliteit. Zelf ben ik in Utrecht geweest. Daar heb ik al meerdere dingen gekocht vanwege de vriendelijkheid van het personeel

Jan van der Pas 22-01-2022

Erg goed geholpen in deze fijne zaak, door erg vriendelijk personeel Met goede kennis van zaken

Paul 22-01-2022

Ben al jaren klant bij Plattetv. Inmiddels de 4de tv bij hun gekocht. In het verleden ook 2 soundbars aangeschaft. Altijd korrekt en snelle service en levering. Ook kontakt via de mail soepel en snel.

Anita 22-01-2022

Vandaag super fijn geholpen in Utrecht door Dax bij het uitzoeken van onze nieuwe tv. Als extra service heeft hij m ook nog in de auto gezet!

aanschaf TV 22-01-2022

Prettige service in de winkel, personeel die echt weten waar over zij praten.
Lastige vragen geen probleem.
De TV en de Cinematic Soundbar zijn netjes afgeleverd en de
Monteur heeft de TV en de Cinematic Soundbar opgehangen en geinstalleerd.
Top service

Kees 22-01-2022

Goed geholpen en er werd ruim de tijd voor genomen genoeg uit leg en advies top . En een nette prijs.

Moo 22-01-2022

Ik ben goed geholpen door jullie ik ben goed geholpen door jorn ter k dankjewel!!!!!

Aziz 22-01-2022

Jullie hebben ons goed geholpen ik ben geholpen door Jorn ten k dankjewel!!

Y. Cheng 22-01-2022

Verkoper had kennis van zaken en heeft mij prima geadviseerd. Over de levering kan ik nog niets zeggen , is nog even afwachten

Ronald meijer 22-01-2022

Heb 21jan 2022 een tv gekocht ben zeer netjes geholpen door Nick filiaal Amsterdam evt met een lekker bakkie koffie of een frisje volgende dag al in huis ben erg tevreden over de service ik raad dit filiaal zeer zeker aan m.v.g Ronald meijer

Marcel Hogerhorst 22-01-2022

Op zoek naar een goede tv kwam ik aan het chatten met platte tv. Geweldig geholpen de medewerker heeft alle tijd genomen om mij te helpen van het zoeken titaan de bezorging. Super tevreden over het toestel maar vooral over de medewerkers.

Rene 22-01-2022

Net als bij de aanschaf van de TV nu ook weer goed geholpen ondanks alle drukte. Goede prijs gekregen voor de aanschaf van de soundbar.

A. Sandee 22-01-2022

Prachtige zaak in Groningen, geweldig geholpen ondanks covid-ellende en prima behandeling.

Ingrid 22-01-2022

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel, ik heb mijn oude tv ingeruild voor een groter formaat,. Ze denken mee en bieden veel korting. Heel blij mee.

René Vis 22-01-2022

Wij zijn geholpen door een medewerker met een bril van filiaal in Nijmegen
Hij heeft ons e.e.a. ,uitgebreid, uitgelegd over beeld, geluid en techniek van de Tv
Ons vooral ook gevraagd naar onze wensen
Dit op een rustige en geduldige wijze
Wij zijn hierover zeer tevreden vandaar ons cijfer 10

Danielle 22-01-2022

Een fijne en eerlijke verkoper die zelfs heeft geholpen met de tv in een Suzuki swift te krijgen. Top service!!

B. R. L Kok 22-01-2022

Goedendag.
Ik heb vanmiddag een mooie Sony Bravi gekocht . Op advies van mijn vrienden die bij jullie al 3x bij PlatteTV hebben gekocht zijn wij bij jullie terecht gekomen.
PlatteTV us een mooie overzichtelijke winkel waar ik zeker de volgende keer weer zou komen. Goed advies en zeker een mooie prijs, toppers. We zijn heel fijn geholpen, ga zo door.
Vr groet Brigitte