HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Rowdy 19-11-2022

Was op zoek naar een soundbar en kwam bij Hellotv uit.
Eerst gechat met een medewerker of deze op voorraad was en of wij hem konden beluisteren, dat kon en hij regelde dat wij hem konden beluisteren in de winkel in Utrecht.
Bij de winkel aangekomen bleken zie hier van op de hoogte te zijn en konden we de soundbar aanhoren ,medewerker had verstand van zaken en vriendelijk.
Winkel was mooi breed opgezet met merken geclusterd bij elkaar.
Jammer dat we de soundbar niet gelijk mee konden nemen diegene die een dag eerder op voorraad waren , Waren al verkocht,nu wordt hij kosteloos opgestuurd prima service.

Fred 19-11-2022

Geweldig geholpen en gekochte spullen naar auto gebracht. Ondanks het heel druk was in de zaak. Je doet daar niet elke week de boodschappen maar kom er zeker weer terug.

Emiel Otten 19-11-2022

Het contact met de medewerker verliep op een correcte en vriendelijke manier en de informatie was zeer professioneel en eerlijk, vandaar dat mijn positieve beslissing om mijn nieuwe TV bij deze firma te kopen snel was genomen. Nu nog even spannend of ik de goede keuze van mijn aankoop heb gemaakt.

Jim 19-11-2022

Goed duidelijk te woord gestaan/geholpen. Goede extra informatie gegeven en heel flexibel met bezorgen

Ph. de Vrijer 19-11-2022

Geweldig top geregeld wij zijn heel tevreden met jullie service
ik wens jullie een fijn weekend

Dick 19-11-2022

Service is gewoon top"goede uitleg luistert
naar de klant en dan toch met een mooie deal voor een tv de deur uit.

A Bourik 19-11-2022

Heb een top ervaring gehad, tweede keer dat ik een aankoop doe bij Hello tv in Amsterdam. Top ervaring fijne uitleg en hulp met vinden wat op maar bij mij past. Super bedankt!

Sytze 19-11-2022

Nieuwe tv gekocht, ontzettend schappelijke inruilprijs gekregen voor mijn oude tv van 4 jaar oud. Dat zou ik er op marktplaats niet voor hebben gekregen.

Daarnaast vlotte service en deskundig personeel.

Borgans 19-11-2022

Prima geholpen en prima afgeleverd super 👍,niets op aan te merken zal ik zeer zeker aanbevelen.

Ton 19-11-2022

Goede aanbieding voor LG OLED55G26LA . Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Henk 19-11-2022

Heb verschillende keren contact gehad met diverse mensen van hellotv dit omdat ik twijfelde tussen de samsung en de lg.
Ze hebben me de verschillen uitgelegd en ook de plus en min punten uitgelegd.
Nooit was het te veel moeite om toch naar een andere optie te kijken .
Dit alles gaf me een goed gevoel en heb uit eindelijk voor de lg 55g26la gekozen.

Na de bestelling nog een check gehad ivm de aansluiting en kabels maar deze had ik al .
Maar zo zie je maar hoe ze mee denken
Met vriendelijke groet

Henk

Junzhe 19-11-2022

Het is heel professioneel. Uitgelegd duidelijk en goed advies om onze aankopen te adviseren

Stef 19-11-2022

Heel goed geholpen nadat de tv die ik had gekocht niet goed was. Keurig omgewisseld voor een andere.

Stephan Hees van 19-11-2022

Overzichtelijke , rustige winkel waar de TV’ s ruim opgesteld staan, hierdoor kan je helder en duidelijk de verschillen tussen tv ‘s beoordelen. ( een verschil met Mediamarkt waar je tussen de bos de bomen niet meer ziet) Daarnaast wordt je geholpen door kundig vriendelijk personeel, hierbij wordt goed gekeken naar je kamer omgeving en adviseren hierop een TV. ( ook belangrijk de scherpe prijzen)

Mari 19-11-2022

Door zijn ruime en met open compartimenten fraai ingedeelde winkel heb je een uiterst overzichtelijk winkel beeld. Verkopers staan ook niet direct naast je met opdringerige houding. In mijn geval uitstekend en vriendelijk te woord gestaan door****/ fil.Rotterdam. Ook de communicatie over prijs aanschaf verliep naar tevredenheid. Tevens een prima parkeergelegenheid boven de winkel.

jhon 19-11-2022

snellen service goede uitleg goede korting. mooie televisie en op tijd bezorgd

Mika 19-11-2022

Super goed geholpen, kan niet anders zeggen. Deze smart tv gekocht bij Hello tv in Doetinchem. Zijn geholpen door ***.
Veel keus, zou er voor een volgende aankoop weer naar toe gaan!

Paul en Brigitte 19-11-2022

Mooie winkel en super vriendelijk personeel. We zijn uitermate goed geholpen door S****. Echt merkt direct dat zij wat langer in de winkel werkt. Duidelijke uitleg en al onze vragen top beantwoord. By the way ook voor de chatbox onze complimenten. We kunnen haast niet wachten dat onze nieuwe tv geleverd gaat worden.

Hanny van Rijswiik 19-11-2022

Ik vind het een goede shop met duidelijke informatie, ook fijn indien nodig dat er even teruggebeld wordt. Ik heb een prachtige Sony Oled tv gekocht waar ik heel blij mee ben .
Een bijzonder mooi beeld en prachtige kleuren. Wat een verschil met mijn oude tv.

Marijn 19-11-2022

Goed advies gekregen obv mijn wensen en kunnen onderhandelen over de prijs.

josevandervelde 19-11-2022

geweldig aanbod van tv 's en de super aanbiedingen boven de winkel kan je parkeren en met de lift kan je je aankopen naar de parkeerplaats brengen bedankt voor de goede service

Gerard 19-11-2022

goede duidelijke informatie gekregen van wat ik nodig had en een snelle afwerking/bezorging van de producten

Gea 19-11-2022

Mooie deal kunnen maken bij Sabrina via de chat. Volgende dag de tv opgehaald en die werd netjes mee naar de auto gebracht door de medewerker in Duiven. Mooie winkel en vriendelijk personeel. Zoek je een nieuwe tv, dan is hellotv een aanrader.

Linda de Groot 19-11-2022

We zijn heel goed en vakkundig geholpen door Ricardo in Naarden. Erg veel keus en de verschillen goed kunnen bekijken.

Jaap 19-11-2022

De service van Hello TV is prima. Medewerkers geven goed professioneel advies en een scherpe deal. Ook toen ik de TV retour stuurde kreeg ik alle medewerking.