HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 12-08-2021

Ik werd in de winkel in Groningen geholpen door Henk-Jan. Hij nam alle tijd voor de uitleg. Hij gaf goed advies en was erg vriendelijk. Mooie winkel en veel keus Met een goede kop koffie en een goed aanbod een soundbar aangeschaft.

André Schudde 12-08-2021

We hebben de winkel gevonden via internet. Toen we de winkel binnen kwamen viel ons de mond open.....wat een wahalla!!!! Fantastisch overzicht en erg veel keuze. We zochten voor onze zoon een tv voor het gamen etc en er werd ook echt een gesprek met onze zoon gevoerd wat voor hem ook zeer fijn was. We kregen prima informatie en het personeel gaf goede duidelijk informatie ook over de verschillende tv,s.
Wij als ouders willen t.z.t. ook een nieuwe tv maar komen zeker ook bij jullie. Topzaak!!!

Roberto van Rooijen 12-08-2021

Mijn tv van 1 jaar oud had problemen.
Na 2 reparaties heeft PlatteTV dee omgeruild voor de allernieuwste 2021 televisie.
Het gaat om de QN93A 75 inch NeoLed tv.
De service vanuit de bezorger is top.
Ik woon op twee hoog en zonder morren hebben wij samen deze tv naar boven gebracht.
Dat was de vorige keer wel anders toen deze met PostNL werd bezorgd, hier ging het niet van een leien dakje, maar ik heb begrepen dat zij nu vanuit eigen bezorgdienst leveren, en dat is een verademing.
Ik ben zeer tevreden over de service van PlatteTV en de tv staat te spelen als een zonnetje, hier ben ik alleen maar op vooruit gegaan.

Boy 12-08-2021

Vandaag onze nieuwe tv ontvangen en laten op hangen door Pascal. Pascal is zeer klantvriendelijk en heeft onze tv 77 inch vakkundig opgehangen. Ik raad zeker PlatteTV aan voor aanschaf van een nieuwe tv. Echt top service!!!

Joris 12-08-2021

Super fijne winkel met goede service en scherpe prijzen. Zelf na een paar maanden is een vriendelijke man langs gekomen om de tv nog netjes op te hangen. Top! Ik kom nog eens terug.

Sladjana Savic 11-08-2021

Hele nette winkel met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ben heel goed geholpen door hele vriendelijke jongeman in de winkel in Nijmegen. Hij legde alles netjes uit en hielp me goed met de keuze maken. Ik ben ontzettend tevreden met mijn mooie aankoop. Zal zeker weer eens terug komen. En ik raad ook hier bij andere mensen om ook een keer zeker langs te gaan… zeker moeite waard!!!

Bob 11-08-2021

Na een bezoek aan de showroom in Naarden heb ik besloten een LG G1 77 inch aan te schaffen. Het aankoopproces ging eigenlijk helemaal via email en dat ging erg vlotjes met verkoper Tim.
Gezien het enorme formaat van deze TV heb ik er voor gekozen om deze thuis te laten installeren door Platte TV.
Monteur Edwin deed zijn werk uitstekend en met veel passie. Hij sloot alles netjes aan en stelde alles goed in totdat hij er zelf tevreden over was.
Al met al heb ik een plezierige ervaring gehad met deze winkel.

jivie 11-08-2021

Snelle response en duidelijke service top guys !! ga zo door! nu al vaker besteld.

M. De Groot 11-08-2021

Uitstekend geholpen en goede service. Vriendelijke ontvangst en prima deal gekregen op de nieuwe tv. Deze is vervolgens de volgende werkdag supersnel geleverd. Top!

Herman 11-08-2021

Mooie ruime zaak van platte tv in Rotterdam, en professioneel geholpen door medewerker Jordy met goed advies.
We hebben een OLED LG 65” aangeschaft die 17 augustus geleverd gaat worden.
De website is overzichtelijk met ruime keus, ook de extra korting aanvraag is vrijblijvend maar kan doorslaggevend zijn voor de keus die je maakt.
Kortom, platte tv Rotterdam is gereed om de concurrentie aan te gaan.

Timo 11-08-2021

Mooie deal kunnen sluiten voor nieuwe televisie incl installatie/ophangen. TV is bezorgd en vervolgens kundig aan de muur bevestigd. Plezierig contact met de installatiemedewerker, denkt mee en wil een mooi product inclusief ervaring achterlaten. Kortom, helemaal tevreden over onze aankoop!

S de jong 11-08-2021

Prima winkel, fijn personeel dat weet waar ze het over hebben, keurig geholpen!!!

M. Bal 11-08-2021

Wij zijn goed geholpen door ******in Zoeterwoude bij Platte TV. Alles is goed uitgelegd en alle vragen beantwoord die we stelden.

Tobias 11-08-2021

Uitstekend geholpen in de winkel in Naarden met de aanschaf van een Samsung NeoQled TV + soundbar. Goede kennis van zaken en gedegen advies.

Stef 11-08-2021

Super service. Mooie, scherpe aanbieding en eerlijk advies. Voelde niet dat ik in een richting werd gedrukt maar verkoper had een open blik en luisterde goed naar onze wensen. Heel tevreden met de aankoop!

Marlon 11-08-2021

Bestelde aanbieding was niet op voorraad. Kreeg een alternatief aangeboden voor een mooie prijs - moest wel even vragen om de mooie prijs te krijgen. Antwoord per mail ging erg snel.

Super service! Ik raad PlatteTV zeker aan.

Mark 11-08-2021

De bestelling van de tv's gedaan via de chat en dat verliep prima. Prima voostellen gekregen, goede tips en een duidelijke uitleg waarom de ene beter is dan de ander.
De levering en het ophangen van de tv's was een feestje. Goede gozer, netjes werkend en een fijne uitleg over de tv's. Wij zijn zeker meer dan tevreden en kan het zeker aanbevelen.

F. 11-08-2021

Met enkele zelf gevormde wensen gingen we de winkel van PlatteTV in Rotterdam binnen. Op aangename wijze werden we aangesproken door een verkoper die ons op basis van onze wensen verder hielp. De gebruiks- en technische kennis waarmee hij ons adviseerde was groot en spoedig bleek dat we een voor ons gevoel goede keuze konden maken. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van deze TV.

H. Baan 11-08-2021

levering is op dit moment nog niet ontvangen, komt in de loop van de dag.
Ben in de winkel in Zoeterwoude prima en vakkundig geholpen door XXX

Martijn 11-08-2021

XXX tweemaal langs geweest om de complete av-installatie te installeren en te monteren, waaronder 7 Sonos-speakers en twee televisies. Hij is een perfectionist en dat wil je graag als je met dure apparatuur te maken hebt. Alles is perfect opgehangen en geplaatst, een duidelijke uitleg zit erbij en het is ook nog eens een gezellig persoon. Niets dan lof voor de professionaliteit en ondersteuning. Top.

Martien 10-08-2021

Eerst wat gegoogeld omdat ik een smart tv wilde en daarna naar de winkel gereden. Prettig gesprek gehad met de verkoper met prima uitleg over de mogelijkheden van de smart tv en waar op te letten. Heb nu en Android tv met ingebouwde Chromecast gekocht. Niks opdringerig of een veel duurdere tv aansmeren. Toppie verkoper met verstand van zaken die luisterde naar mijn wensen. Ben blij met mijn aankoop.

Peter 10-08-2021

Mooie nieuwe tv gekocht bij platte tv winkel in Zoeterwoude. Mooie winkel met voldoende verschillende tv s van diverse merken en klasse om goed te kunnen vergelijken. Daarnaast geholpen door vriendelijk en kundig personeel weke goed de verschillen tussen diverse tv’s en merken kon uitleggen maar ook gelijk kon laten zien. Ik ben erg blij met mijn keuze van mijn nieuwe aanwinst!

Paul 10-08-2021

Showroom ziet er heel goed uit; Goed advies gekregen en er kon zelfs nog iets van de prijs af, wat natuurlijk altijd lekker is. Hiermee is de keuze reuze en nergens goedkoper.

Jos 10-08-2021

goed advies en scherpe prijzen.
aflevering keurig optiojd en vooraf telefonisch aangemeld.

Robbert 10-08-2021

Vriendelijke en kundige verkopers zowel online (chat) als in de winkel zelf. Prima advies en ook scherpe prijzen.