HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Demi 06-04-2021

Prachtige winkel en hele fijne service !
Ik had nog een hele oude tv waar ze niks mee konden, toch nog 25 euro voor gekregen als korting op mijn nieuwe tv. TV was niet op voorraad maar werd netjes de volgende dag thuis bezorgd. Ik en zeer tevreden en zal zeker terug komen !

Buijnsters 06-04-2021

Uitstekende service en een meedenkende medewerker. Erg blij met de service en de vriendelijkheid.

lg 06-04-2021

Nou de shop gekozen , Omdat de prijs kwaliteit verhouding goed is , en de goede informatie en hulp van de medewerkers , zeer goed is . Weten waar zij het over hebben.

M van der Voort 06-04-2021

Vriendelijk en deskundig geholpen. Alle vragen werden keurig beantwoordt.Via de website hier gekomen en door eerdere ervaringen van zoon.Zal deze winkel aanbevelen mede ook door de deskundigheid medewerker.”

P. Plug 06-04-2021

Ik had een afspraak gemaakt bij de winkel van platte tv in Zoeterwoude .
We zijn daar erg goed geholpen door een medewerker daar, alles duidelijk en helder uitgelegd. uiteindelijk mooie nieuwe Samsung Q led tv gekocht voor een mooie prijs, nogmaals bedankt platte tv Zoeterwoude.
Officiële reactie van HelloTV 06-04-2021

Beste P. Plug,

Bedankt voor uw bezoek aan PlatteTV Zoeterwoude. Erg leuk om uw ervaring terug te lezen. Heel veel veel plezier gewenst van uw nieuwe Samsung Qled TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Joris 05-04-2021

Dit gaat over locatie Breda. Snelle reacties op vragen. Vriendelijk personeel. Veel keuze en goede prijs waarover te onderhandelen is.

Joris 05-04-2021

Berendsen 05-04-2021

Heb me zowel in de winkel in Adam als in Naarden laten informeren om een keuze te maken voor de aanschaf van onze nieuwe tv. Vandaag heb ik onze nieuwe Samsung qled tv in Naarden aangeschaft , nadat een geduldige verkoper mij zeer duidelijke uitleg heeft gegeven welke tv het best bij onze wensen past.
Wilde de feitelijke levering 2 weken opschuiven ivm aanpassingen in ons huis, wat ook geen enkel probleem is. Blij met de aanschaf en dank voor Thoren verkoop medewerker Naarden.

Johan 05-04-2021

Ik heb een hele goede ervaring met platte tv en dat is nu maar weer eens bewezen. Kon zelf een voorstel doen uiteraard in alle redelijkheid . Geaccepteerd en blij met mijn aanschaf . Helemaal perfect

Edwin 05-04-2021

De medewerker (al 17 jaar in dienst) was erg kundig en kon ons goed uitleggen wat de verschillen tussen de diverse tv 's zijn en wat de beste keuze was in onze situatie. Hij was zelfs bereid zijn baas te bellen om de beste deal voor ons te sluiten.

Peter 05-04-2021

via prima chat tijd gereserveerd. Werden na sluitingstijd uitstekend geholpen. Tv was op voorraad en prima afspraak gemaakt over inruil oude tv ondanks dat we die niet meegenomen hadden

Ton 05-04-2021

Op paasmaandag een winkelafspraak in Utrecht gehad. Ik had voor ogen wat ik wilde bespreken en was zeer tevreden met de houding van de verkoper. Hij kwam niet met een verkoopstrategie maar ging vooral in op mijn vragen. En die zijn naar volle tevredenheid beantwoord.

Rob 05-04-2021

Op aanraden van verkoper Jim bij een aanschaf van een soundbar de Sonos Beam aangeschaft terwijl mijn eerste voorkeur uitging naar de Denon 550. Inmiddels de Sonos Beam aan gesloten en geïnstalleerd. Wat een super geluid en ook bij spraak zo zuiver. Heel blij mee. Jim, bedankt!

Boyke 05-04-2021

Heel goed geholpen personeel is vriendelijk zou deze winkel zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een tv

MS 05-04-2021

De winkels waren door corona gesloten dus eerst contact gehad via de chat. Dit was zeer prettig. Er werd geduldig de tijd genomen voor al mijn vragen. Toen de winkels open gingen, heb ik meteen een afspraak gemaakt om langs te gaan. Dit was in de vestiging Breda. Hier ben ik echt fantastisch geholpen door xxx en xxx. Er werd wederom de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden, uitleg te geven en om dingen te testen. Heel klantvriendelijk en met veel kennis over de producten. Daarna nog een keer terug geweest om een tv te kopen voor mijn vriendin. Wederom heel goed geholpen door xxx. Echt een top winkel wat mij betreft en ik zou hem zeker aan anderen aanbevelen.

Edwin 05-04-2021

Via de chatfunctie de 55" LG TV besteld en op zaterdag in de winkel gaan afhalen. Van de verkoper Anon, een fantastische uitleg en hulp gehad en uiteindelijk de 65 inch LG gekocht. De uitleg en toelichting hebben mij hiervan doen overtuigen van de service wederom van PlatteTV. Al sinds de oprichting hier nu zo'n 6 TV'S gekocht en ik blijf hier terugkomen. Super goede kwaliteit!

Niels 04-04-2021

Wederom goed geholpen bij Platte TV. Vorige TV was in de ochtend stuk gegaan en meteen een afspraak kunnen maken om een nieuwe uit te zoeken. Was vrij vooringenomen om een bepaald model aan te schaffen maar de verkoper in vestiging Utrecht (Naveen) heeft me met goede motivatie en voorbeelden overtuigd om voor een ander model\merk te gaan. Heel erg blij met de keuze!

I 04-04-2021

Platte tv (Breda).
Fijne winkel en parkeerplaats recht voor de deur.
Heel vriendelijk geholpen door Thomas, duidelijke uitleg over verschillende tv's en andere apparaten.
Na aanschaf van een nieuwe tv, hielpen ze hem ook nog mee inladen in de auto.
Super service!

Esmée 04-04-2021

Beste Thomas,

Nadat mijn vriend al zo goed was geholpen door jou, ben ik zelf ook bij jullie in de winkel gaan kijken.
Onwijs bedankt voor je uitgebreide advies, je geduld en enthousiasme! Dankzij jou ben ik nu voorzien van een top tv die precies aansluit bij alles wat ik wilde en dat voor een superdeal! Ik raad jullie winkel in Breda zeker aan bij mijn vrienden en familie. Ga zo door! :-)

Ruud vd H 04-04-2021

Erg goede winkel. Met personeel die weet waar ze over praten. En nemen de tijd voor je, daarom heb ik voor deze winkel gekozen.

Jerry 04-04-2021

Vd week een tv besteld bij platte tv eindhoven. Deze was niet op voorraad maar ze kwamen met een mooi alternatief voor als ik hem toch gelijk wilde bestellen... duidelijke uitleg over wat het verschil was. Wat bleek een betere tv voor zelfs iets minder geld dan het andere type. De dag erna samen met mijn zoon ( voor wie de tv was) hem op gaan halen in eindhoven... gewedige service zelfs nog even gekeken naar een nieuwe tv voor in de woonkamer.. duidelijke uitleg en ze namen echt even de tijd voor je.... maw. Zeer tevreden over platte tv eindhoven... ook in covid tijd een winkel waar je toch nog even “gewoon” met in achtneming van afstand kan winkelen...

Tevreden klant 04-04-2021

Goed advies, klantenservice top, personeel denkt mee en nemen de tijd. Platte tv heeft goede prijzen

Nina 04-04-2021

Gisteren een tv besteld voor mijn zoon. Uiteindelijk gaf PlatteTv aan dat er een nieuwer model beschikbaar was voor dezelfde prijs! Dit meteen omgezet naar de nieuwere versie. Wat een service! En dat op Paaszondag😊

peter 04-04-2021

leuk personeel, meteen koffie, goed voorgelicht eerlijkheid over leeftijd tv

Johan 04-04-2021

Vandaag een k4 Philips oled tv gekocht. Ik had mij al goed verdiept in wat ik wilde kopen. De verkoper heeft samen met mij alle opties van de tv doorgenomen. Twijfel was 55 inch of 65 inch maar de verkoper gaf aan dat als je thuis niet tevreden bent je binnen 4 weken de tv mag omruilen. Ook de extra verzekering waar ik nood voor ga vond ik dit keer toch belangrijk om 3 jaar volledig kijk plezier te hebben. Dank jullie wel