HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Patrick 12-03-2022

Mooie winkel in Den Bosch, geholpen door Liam, goede uitleg en advies gegeven

F. Jansen 12-03-2022

Marco heeft ons super geholpen. Had er veel verstand van en liet ons verschillende dingen zien en horen. Erg klantvriendelijk.

Ed 12-03-2022

Mooie winkel gelegen in de woonboulevard in Utrecht. Vriendelijk personeel die, net al wij, het erg warm vonden in de winkel. Gevolg was dat verkoper C. direct vroeg of hij kon helpen met een glas water, hetgeen in dank aanvaard werd. Vervolgens uitstekend geholpen in de keuze voor een nieuwe TV. Deze verkoper was vriendelijk, behulpzaam en gaf goed adviezen.

Hans 12-03-2022

Snel en vakkundig geholpen door (*) in Eindhoven.
Goed advies gekregen en fijn meegedacht over de grootte van de tv.

Tim 12-03-2022

Zeer goed geholpen door deskundig en vriendelijk personeel. Goed geholpen met de keuze voor een tv en soundbar op een persoonlijke manier. Absoluut een aanrader om naar deze winkel te gaan.

ton 12-03-2022

de winkel is zeer overzichtelijk met vriendelijk personeel die je vakkundig helpen.

De heer Daxx 12-03-2022

Goede service, klantvriendelijk, de heer *** heeft ons goed geholpen, goed geïnformeerd wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en hebben al 1 klant doorgestuurd die ook een aankoop gedaan heeft zo tevreden zijn wij met platte tv en vriendelijke personeel.

Gerrit M 12-03-2022

Omdat ik een andere televisie wilde kopen, ben ik gaan zoeken op internet en kwam uit bij Platte TV in Zoeterwoude-Rijndijk, vanwege het grote aanbod en de aantrekkelijke prijzen. Op 24 februari jongstleden er heen gegaan. Daar werd ik direct geholpen door **, die mij uitstekend advies en uitleg heeft gegeven, door er ook de tijd voor te nemen, wat je nog maar bij weinig tegen komt. Uiteindelijk heb ik dezelfde dag nog een nieuw toestel gekocht, dankzij de bovengenoemde verkoper. Overigens zijn alle medewerkers van Plattetv erg vriendelijk, niets is teveel, en je word uitstekend geholpen! Ik zou tegen iedereen die nieuwe apparatuur zoekt, ga zeker bij Plattetv kijken, want ze nemen daar de tijd om je van goede informatie te voorzien. Niet zoals bij andere grote winkels, waar ze alleen maar willen verkopen zonder de er de tijd voor te nemen om mensen goed te adviseren.
Mensen van Plattetv in Zoeterwoude-Rijndijk, bedankt voor de goede service en in het bijzonder *** die mij super geholpen heeft.

J.T. 12-03-2022

We hebben ons goed kunnen informeren door de duidelijke site. Onze laatste vragen werden uitstekend beantwoord door verkoper. Hij kon daarnaast nog veel aanvullende informatie geven en was duidelijk heel goed op de hoogte van de verschillende merken en de ontwikkelingen op het gebied van tv.
De shop is goed bereikbaar, heeft voldoende parkeergelegenheid en wij werden vriendelijk en snel geholpen.

Na de aankoop van onze tv kregen we de volgende dag al een datum voor de bezorging en installatie van het apparaat. De ter zake deskundige installateur D.Y. ging heel gestructureerd en overzichtelijk te werk. Hij gaf blijk van grote ervaring van het plaatsen en installeren van grote tv's.
Nam uitgebreid de tijd voor uitleg en demonstreerde de mogelijkheden. Tot nu toe is de service van PlatteTV van hoog niveau.

Sven K. 12-03-2022

Naar de winkel in Eindhoven gegaan om daar te kijken naar een TV die ik bij hun op de site zag. Ik werd direct aangesproken. Helaas was de gewenste TV niet meer beschikbaar maar samen met **** naar een andere gekeken. Hij heeft mij dan ook top geholpen, meegedacht en de juiste informatie verschaft om uiteindelijk met een andere TV de deur uit te lopen! Top service.

Roy 12-03-2022

Ik heb van een collega goede ervaringen gehoord over platte tv .
Zodoende ben ik op de site gaan kijken voor een tv .
En vond de tv wat ik wou voor een goede prijs .
Ik heb met een medewerker gechat die me van alles ging uitleggen en heel vriendelijk was.
Daarom ben ik ook gegaan om bij platte tv mijn tv te kopen.

Yvonne 12-03-2022

De shop is prima toegankelijk. De winkel is ruim opgezet. U heeft er vele keuzemogelijkheden.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
De product kennis is goed.
De gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen. En de monteur die min tv bezorgd heeft was erg geschikt.!!
Ga zo door met uw team!!

Sjors 11-03-2022

Erg goed geholpen door *** bij platteTV in Eindhoven. Wist veel over de televises af en gaf dus ook goeie raad. Bood netjes koffie aan en nam ruim de tijd voor alle vragen en het demonstreren van de televisie. Echt top!

Martijn 11-03-2022

Tv was niet meer op voorraad na defect een beter type gekregen zonder bijbetaling. Ook het servicepakket bied voldoende opties. Ik raad iedereen aan om een tv te kopen bij platte tv. Nogmaals mijn waardering voor alle hulp bij het aanschaffen van deze televisie.

M.Zwier 11-03-2022

vind het een nette winkel in de stad Groningen en ben vriendelijk geholpen door Marco die alles goed uitlegde voor dat ik een keuze maakte qua soundbar .

Henk 11-03-2022

PlatteTv zegt niet alleen de goedkoopste te zijn, maar is dat ook werkelijk! snel reactie, goede inruilprijs, gratis levering aan huis of ophalen in één van de winkels. Zo wil je het!

H. Yasar 11-03-2022

Uw collega Toby uit Naarden heeft mij op 11 februari jl. en vandaag ook zeer goed geholpen. Hij is zeer klantvriendelijk, medelevend dus zeer sensitief en heel behulpzaam en oplossingsgericht. Hij komt zijn afpraken goed na en hij heeft mij net opgebeld om te vragen of het probleem is opgepakt en of het goed is gegaan. Tv is op 12 februari jl. bij mij thuis bezorgd en na 2 weken kreeg de tv een zwarte scherm, zwarte beeld te zien en jammer genoeg gisteren ook weer hetzelfde probleem. Ik denk persoonlijk fabrieksfout, ik ben bang dat het weer gaat gebeuren. Aanstaande dinsdag wordt het gelukkig omgeruild, topservice! Ik geef Toby een 10, hij is een topper tevens een zeer goede verkoper! Tevens waren uw andere collega' s ook klantvriendelijk en zeer behulpzaam.
Tevens had vorig jaar een familielid van mij een tv bij jullie gekocht, zij zijn tevreden met de tv en uiteraard met jullie service. Ik heb aan alle familieleden en vrienden doorgegeven dat als ze een tv willen kopen, dat ze dat bij jullie kunnen doen, omdat jullie zeer klantvriendelijk zijn.

Koen 11-03-2022

Super bedankt Aynel voor de levering van de soundbar en je advies! Ik heb gelijk een OLED bij jullie bestelt.

Gerrit Massier 11-03-2022

De site is voldoende informatief. Een chat leverde een korting op voor het model dat we uiteindelijk kochten. In de winkel in Utrecht hebben we de tv bekeken en een verhelderend gesprek gevoerd met Dax. De installatie werd naar behoren uitgevoerd door Duncan. Zelfs heeft hij ons nog geholpen met de aansluiting van de oude tv, en uitgelegd hoe we onze bose installatie werkend moesten maken. We zijn blij met onze aankoop!

Ben 11-03-2022

Wij werden geholpen door n vriendelijke jonge man, die zeer ter zake kundig was. Hij luisterde goed en wist op basis daarvan een zeer goed advies te geven.

4K Blurayspeler Sony UBP-X800M2 11-03-2022

Het is een nette winkel in Zoeterwoude waar vriendelijk personeel werkt en ze weten waar ze het over hebben. We zijn wederom door Mehmet geholpen en hij heeft ons weer prettig en vriendelijk geholpen. Hij heeft ook nog uitgezocht of de specificaties die wij wilden ook echt aanwezig waren bij de blurayspeler. Daarna was de deal rond. Een aanrader om naar toe te gaan.

Karin 11-03-2022

Perfecte service. Erg behulpzaam met nuttige informatie.
TV is ook top. Bedankt xxxx

Tevreden klant 11-03-2022

Goede service en verstand van zaken

Tevens nog echt meedenken ook en een leen toestel meegeven om alvast te starten

Ronald Roosendaal 11-03-2022

Wat een geweldige en vriendelijke verkoper die mee denkt en zodoende een super mooie Samsung TV gekocht bij De verkoper Rob in filiaal Nijmegen. Kan de verkoper aan iedereen aanraden hij heeft echt een 10 plus verdient. Was voor ons echt een giga verschil met verkopers van de concurrent!!

Johanna 11-03-2022

Ik ben zeer tevreden over PlatteTV . Dit is mijn 3e tv die ik bij hun heb aangeschaft. De prettige sfeer en de deskundige uitleg na mijn vragen aan Thoren , die zelf de mogelijkheden van korting, acties en ev inruil besprak, maakt dat ik ze van harte aan iedereen kan aanbevelen.