HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5379 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

P 25-11-2020

Al 3 keer eerder een TV gekocht bij platte tv.nl. Uitstekende service en vriendelijke medewerkers die ook de tijd ervoor nemen om vragen te beantwoorden.
Installateur D heeft bij mij de TV geïnstalleerd en beschikt ook over alle vaardigheden om dit te doen en is zeer vriendelijk..
Officiële reactie van HelloTV 25-11-2020

Beste P,

Bedankt voor het schrijven van uw review en wat leuk dat u al voor de 3e keer heeft gekozen voor PlatteTV. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en hopelijk wederom tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Maurice 25-11-2020

platte TV in Amsterdam is een nette winkel, je word er netjes geholpen en geven goede adviezen.
Voor mij een winkel om terug te komen..

RB 25-11-2020

Wij wisten wel wat wij zouden willen, alleen wilden wij advies over de tv toestellen. Ook of het nu 55 of 50 inch zou moeten worden.
**** heeft ons erg goed geholpen. Hij luisterde erg goed naar onze wensen.
Uiteindelijk hebben wij een mooie tv staan en gaan we nog voor een soundbar!
En dan gaan we natuurlijk ook naar PlatteTV!

Marcel 25-11-2020

Al meerdere keren bij Platte TV geweest en dit keer zeer prettig en rustig geholpen door Sander.
Hij heeft me, zover ik weet ;-), een mooie tv geadviseerd.
Kom zeker terug als ik nog eens wat nodig heb qua bruingoed.

Eric 25-11-2020

Prima geholpen in deze winkel in Arnhem. Deze mensen hebben verstand van zaken, en een compliment voor David.

Arjan 24-11-2020

Duidelijke winkel, echt specifiek voor hifi en tv. Mooi assortiment en een eerlijke uitleg. Goed advies m.b.t. de verschillende type tv's, niet alleen uiterlijk maar ook de opties en het kijk plezier voor de langere termijn. Onze keuze is gevallen op de Philips 55OLED855 en hij is geweldig.

Jacco Hornes 24-11-2020

Nergens in Nederland zie je zo'n ruim uitgestald assortiment. Personeel is supervriendelijk en zeer deskundig. Ook bieden ze de laagste prijs van Nederland.

Johan 24-11-2020

Uiterst plezierig geholpen bij de oriëntatie op en aanschaf van een Philips OLED TV en een SONOS geluidssyteem (ARC + SUB + One SL). Ik kan de winkel van Platte TV in Nijmegen zeer aanbevelen en met name ook verkoper xxxx. Hij gaf ons zeer veel ter zake doende informatie en had alle tijd voor ons. Op een zeer deskundige manier gaf hij antwoord op al onze technische en minder technische vragen. Bij het uiteindelijk doorhakken van de knoop wist hij net het juiste zetje te geven. Chapeau!
Officiële reactie van HelloTV 25-11-2020

Beste Johan,

Wat een prachtige thuisbioscoop heeft u zo aangeschaft, bedankt dat u daarbij voor PlatteTV heeft gekozen. Heel vele kijk- en luisterplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug bij PlatteTV Nijmegen.

Jelske - PlatteTV

A.v.K. 24-11-2020

Nieuwe TV in Doetinchem gekocht. verkoper xxxx mocht ons helpen. Was vriendelijk en zakelijk, nam de tijd voor ons. Wij wisten al een beetje welke tv we wilden kopen, maar door zijn uitleg welke keus voor ons `t beste was, hebben we toch een ander merk en type genomen. Daarna was de keuze gauw gemaakt. Dat je tegenwoordig een verzekering kunt afsluiten voor een pixel die eventueel binnen 3 jaar op het scherm kan komen, vond ik minder leuk. Als je dan een duur toestel koopt, ben je haast verplicht om dit te doen i.v.m. al die elektronica ?

Jos en Yvonne 24-11-2020

Vandaag bij Platte Tv geweest en geholpen door verkoper xxxx. Een gezellige, no nonsens verkoper die informeerde of we voor een was/droog combinatie kwamen. Hij gaf duidelijk uitleg over de ontwikkelingen op tv-gebied en hielp ons een keuze te maken in wat voor ons belangrijk was. In minder dan een uur stonden we met een Sony Bravia met laagste prijsgarantie buiten.
We hebben een goed gevoel over deze zaak en verkoper en zullen een volgend keer terug gaan.

Liande 24-11-2020

Door de verkoper een prima uitleg gekregen over een tv. Een goede offerte gekregen en de volgende dag bij de winkel in Doetinchem gekocht en betaald.

Rieske 24-11-2020

Ruim, mooi opgezet, leuke sfeer in winkel, vriendelijk en vakkundig personeel

Martin 24-11-2020

Aangezien ik op zoek was naar een vervangende tv voor op de slaapkamer en geen zin had in de rompslomp van een extra media kastje en extra kabels uiteindelijk voor een Android tv gekozen.
Was, helaas, in de veronderstelling dat een Smart-Tv hetzelfde was.
Verkoper xxxx heeft me prima geadviseerd en vervolgens aan een mooie tv voor een mooie prijs geholpen. Thxs daarvoor.

Anil 24-11-2020

Goede service! Er wordt namelijk meegedacht om de juiste keuze te maken voor je huis. Kennis en expertise top!
Ik ben blij met de aanschaf van mijn Samsung Qled 65” & Sonos Arc & Subwoofer!

Sluijter 24-11-2020

Wij hebben nu meerdere keren wat gekocht bij Platte tv, zowel in de winkel als online via de chat. Altijd krijgen wij goed advies en nog leuker een goede prijs, personeel is vriendelijk en ze bieden een goede service!!

Eddy 24-11-2020

Hele fijne en betrouwbare webshop en winkel. Duidelijk contact via e-mail en zelfs via Whatsapp mogelijk. Tijdens mijn aankoop heb ik goed advies gekregen over de specificaties van tv. Uiteindelijk heb ik op basis van dit advies toch voor een ander model tv gekozen, de Sony KD-49XH8599, omdat de andere niet helemaal aan onze wensen bleek te voldoen. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop. De tv was scherp geprijsd en de bestelling werd al binnen één dag geleverd.

Patrick 24-11-2020

De Corona maatregelen worden goed nageleefd.
De medewerker is deskundig, eerlijk en heeft geduld. Super geholpen.

Bert en Marie-Jeanne 24-11-2020

We hebben de aankoop in vestiging Utrecht gedaan en geholpen door verkoper xxxx. We zijn zeer tevreden over de persoonlijke aandacht en deskundige uitleg van xxxx.
We gingen met een goed gevoel huiswaarts.

Super winkel 24-11-2020

Top winkel zeer goede uitleg nemen tijd voor de klant geven eerlijk en goed advies ze hebben hier verstand van zaken

Hans 24-11-2020

Na enige tijd wachten vanwege de drukte ivm. black friday werden we geholpen door ..... van Plattetv Breda. Onze vragen werden deskundig beantwoord en mede dank zij zijn prima advies hebben we een mooie LG TV meegenomen.

Richard 24-11-2020

Eerst op vrijdag 20 november in de winkel geweest, locatie Arnhem. Wat vragen gesteld aan de verkoper, duidelijke informatie en duidelijk aangegeven wat de verschillen zijn tussen de verschillende technieken en beeld kwaliteit. Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Vrijdag er nog over na gedacht en online per chat een tv laten reserveren. Zaterdag 21 november de tv opgehaald, waar ik ook weer duidelijk advies kreeg hoe ik de OLED tv moet onderhouden/ schoonmaken en extra goedkoop via black friday extra lang garantie gekregen. Dit is al weer de tweede tv die ik hier heb gekocht en een Sonos box gekocht. Iedere keer weer goed geholpen! Ik raad het iedereen aan!

Ghaas 24-11-2020

Medewerkers nemen alle tijd om verschillende tv’s met elkaar te vergelijken, zodat je rustig een keuze kunt maken. Medewerkers zijn ook goed op de hoogte van hun producten, verder is er ruimte om te onderhandelen.

MJ 24-11-2020

Eerst lekker rondkijken onder het genot van een goede kop koffie. Hier en daar even een vraag laten beantwoorden. Nog even lekker door de zaak heen in een ongedwongen relaxte omgeving. En daarna omdat je het zelf wil een goede deal maken. Dat is wat ons is overkomen. Een mooi 65 inch Smart TV van Samsung gecombineerd met een complete Sonos Arc installatie. We zijn er happy mee.

Jaïrus Pals 24-11-2020

We zijn heel vriendelijk geholpen, en ook erg behulpzaam met de grote tv naar de auto toe brengen. We raden iedereen zeker aan om je volgende tv hier te kopen. Ze hebben veel kennis, en zullen je ook het beste advies geven. Nogmaals heel erg bedankt, en we zien elkaar zeker weer terug !!!

Ferry53 24-11-2020

Heb voor deze shop gekozen omdat het het gunstigst uitkwam qua prijs en ze konden de combinatie die ik wilde hebben ook leveren. Ben heel tevreden over deze winkel.Zou hem zeker aanbevelen.
De monteur die de artikelen bij ons geplaatst heeft was ook zeer vakkundig en behulpzaam (goede tips gegeven).