Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2837 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

wim muskens 12-10-2021

Goed advies en kundigheid vooral de buitendiens al jaren klant alleen beetje snel met de rekening. Is al binnen voordat product is geplaast. Is een beetje klantonvriendelijk.

Ron 12-10-2021

Prima en eerlijke voorlichting over de apparaten en een vergaande service over het meedenken in mogelijkheden en zoeken naar alternatieven ,waarbij ze later terugkomen op de opdracht . Tevens mogelijkheden om de gekochte koelkast iets langer in opslag te houden waardoor wij uit de brand geholpen zijn! Top service in een tijd waar je dat niet veel meer mee maak!

IWNoordergraaf 12-10-2021

We gaan al zo lang als ik in deze regio woon voor electrozaken naar Pol in Winsum (Gn). De persoonlijke service is altijd goed en als er problemen met een apparaat zijn komt er altijd snel iemand voor onderzoek/reparatie. Deze keer hebben we een nieuwe stofzuiger gekocht omdat de oude al binnen een etmaal effecient onderzocht is op de verhouding reparatiekosten versus nieuwkoop.

Fester Oosterhuis 12-10-2021

De zaak van Rookes Rietman heeft een ruime keuze aan producten en beschikt over uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Het element vakkundig personeel is vaak ontoereikend in de grotere concerns hetgeen onze voorkeur versterkt om te kiezen voor de kleinere plaatselijke middenstand. Over de installatie van het geleverde product incl. geleverde reparatie van een ander gelijksoortig product niets dan lof.

Saxy 12-10-2021

Geweldige zaak. Is een product niet op voorraad, dan is het zo besteld. Denken met je mee over wat je nu eigenlijk nodig hebt. Als er iets in huis kapot is komen ze heel snel en alles wordt vakkundig gerepareerd. Een bedrijf met een klantgerichte houding. Wellicht iets duurder dan een webwinkel of een grote keten, maar het is niet voor niets een speciaalzaak!

Wietske Kooistra 12-10-2021

Wij zijn heel tevreden over Electroworld Talsma Dokkum. Zeer vriendelijk personeel. Ze staan altijd klaar om mee te denken met een oplossing of alternatief. Ook hebben ze zeer uitgebreid assortiment.

Electro world van Hezik 12-10-2021

Snelle en vakkundige plaatsing van de koelkast op zaterdagnamiddag tegen 17 00 uur.

R.A. Stokroos 12-10-2021

Een echte "familiezaak" waar je op ouderwetse service kan rekenen. Onmiddellijke oplossing van eventuele problemen. Er wordt meegedacht met de klant. Zeer betrokken personeel. Kortom 100% tevreden over Electroworld Thijssen in Raamsdonksveer!

Veronica de Groot 12-10-2021

Mijn Boschwasmachine had een nieuw rubber manchet nodig en via de website van B kwam ik bij deze winkel uit voor de reparatie. Hoewel ik de machine daar niet gekocht had - ik had die gekregen - is de klus buitengewoon snel (binnen 4 dagen), vakkundig en tegen een zeer schappelijke prijs uitgevoerd, inclusief het bestellen van het rubber! En ook een zeer vriendelijke monteur. Zo'n service kom je niet vaak meer tegen in deze tijd.

Afranina 11-10-2021

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de reparatieservice. Ook deze keer kon er snel een afspraak gemaakt worden. Erg vriendelijke monteurs die ook goed advies geven voor de nieuwe aankopen. Er wordt snel gereageerd en even zo snel ook weer bezorgd.

Gerhard Hebben 11-10-2021

De winkel en de bediening zijn zeer prettig. Kun je niet bestellen wat je graag zou willen wordt er meegedacht en meegezocht naar alternatieven.
Aandachtspunt: Geef een bericht van de status van levering.

Marcus 11-10-2021

Goede advisering in de winkel en vervolgens is na bezorging de wasmachine geïnstalleerd met nogmaals een uitleg. Erg vriendelijk personeel.
Kortom. Zeer tevreden

Ruijs Sr Ad 11-10-2021

Bij storingen altijd snel en accuraat reageren. Het probleem wordt in volle tevredenheid opgelost.

MW 11-10-2021

lokaal winkelen is als winkelen bij je buren.. Gewoon op de fiets, geen bezorgkosten, een goede service en een goed gesprek... Winkelen zoals winkelen hoort te zijn..

M.j.Kornelis 11-10-2021

Snelle en goede service.Aardige man. Het defect bleek mee te vallen. Het was een kapotte adapter.De monteur had een nieuwe in de auto.

Marielle Koene 11-10-2021

super klantvriendelijke winkel. medewerkers denken met je mee. De bezorgers zijn vriendelijk en plaatsen in ons geval wasmachine en diepvrieskast vakkundig. Hebben mijn wasmachine ingesteld en uitleg gegeven. Helemaal top

Anneke Berghuis 11-10-2021

beleefd en in mijn ogen zeer kundig , werkt snel en geconcentreerd . Prettig in de omgang ! Zodoende ben ik zeer tevreden !!!

mevr. Linschooten-van Tol 11-10-2021

Omdat ik al jaren klant ben van de firma Hamer omdat ik er goed geholpen wordt, ga ik voor een volgende aankoop daar graag weer heen. Ook deze keer ben ik daar weer terechtgekomen om een nieuwe droger aan te schaffen. Deze is geplaatst en de oude kapotte is weer meegenomen. Hoewel alles op zolder moest plaatsvinden, bleven de monteurs zeer vriendelijk.
Daarna moest ik wel de dweil gebruiken om de vloer schoon te maken, daar ben ik wel weer een poosje druk mee geweest!

K. Kist 11-10-2021

Uitgebreid assortiment, vriendelijk en zeer vakkundig personeel
Hele goede service en reparatie afdeling

Hoppenbrouwers Udenhout 11-10-2021

Goede uitleg en alle tijd voor de klant met een heerlijk kopje koffie erbij

Truus Verkoeijen-Sanders 11-10-2021

Goed advies, behulpzaam personeel en voldoende keus en het plaatsen ging ook met de nodige service. Heel tevreden over deze zaak had er al eerder apparatuur gekocht.

j holman 11-10-2021

goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel.
nette en ruime winkel en ruime keus.

Veronica de Groot 11-10-2021

Mijn Boschwasmachine had een nieuw rubber manchet nodig en via de website van B kwam ik bij Bosch kwam ik bij deze winkel uit voor de reparatie. Hoewel ik de machine daar niet gekocht had - ik had die gekregen - is de klus buitengewoon snel (binnen 4 dagen), vakkundig en tegen een zeer schappelijke prijs uitgevoerd, inclusief het bestellen van het rubber! En ook een zeer vriendelijke monteur. Zo'n service kom je niet vaak meer tegen in deze tijd.

Henk van de Werken 11-10-2021

Dit is een prima winkel, die veel kennis heeft. Service is fantastisch en installatie en in werking stellen van apparatuur is enorm kundig. Alle eventuele vragen over werking en onderhoud van apparatuur worden uitgebreid behandeld.

T. van der Geer 11-10-2021

Reeds jarenlang een betrouwbare groep mensen die service hoog in het vaandel hebben staan. Ook wordt er mee gedacht in het oplossen van technische aspecten.