Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marlene Basdew-Vis 23-04-2023

Ze denken mee! Snelle service. Erg vriendelijk. Goed advies. Ruime keuze voor ieder budget.

Samdra 23-04-2023

Nog gewoon de ouderwetse klantvriendelijkheid en eerlijke informatie. Hier staat het eerlijke advies en vriendelijkheid nog hoog in het vaandel.

Melis 23-04-2023

Ze denken mee wat het beste is en bij jou past. Zeer te vrede over de aankoop.

Mw Mulder 23-04-2023

Onze inbouwkoelkast begaf het na 25! jaar. Ik heb telefonisch de maten doorgegeven en samen hebben we op de website gekeken naar een geschikt model. Dat zou een Siemens worden, die besteld werd. 10 minuten.later word ik teruggebeld dat er een Bosch voorradig is en binnen 3 dagen is die al ingebouwd. Top! Uit ervaring weet ik dat de service hier prima is. We zijn al heel lang klant.

Ab. R. 23-04-2023

Personeel is zeer deskundig, luistert goed naar wat de klant wil, denkt mee en geeft een goed advies.
Plezierige sfeer in de winkel met aanwezigheid van voldoende apparatuur om te “showen”.

Frans Eijck 23-04-2023

Ik geef eigenlijk nooit een 10 omdat er altijd wel iets te verbeteren is. Maar dat is zeker geen commentaar.
Ik kom hier al jaren en ben altijd naar tevredenheid geholpen en de service is top.

Bax 22-04-2023

We waren lopend en de koffieautomaat die we kochten was nogal zwaar. Er werd direct aangeboden om hem de volgende dag even langs te brengen. We zij goed en aardig geadviseerd.
Wat ze beloven maken ze waar!

Arend 22-04-2023

Oosterhof Steenwijk is klantgericht denkt in oplossingen en werkt altijd positief mee bij een probleem.

Bert Verstraten 22-04-2023

In de winkel to the point geadviseerd. Goede afspraken gemaakt, die ook werden nagekomen.

Fleur van milligen 22-04-2023

Hele goede service! Erg behulpzaam en snel. Ik kom zeker terug. Bedankt Alexander

Piet Verschuren 22-04-2023

Snelle en correcte service , droogkast aangesloten en een uitvoerige uitleg gekregen!

Fred Schroder 22-04-2023

Zeer vriendelijke mensen uitstekende service. De monteurs zijn ervaren vakmensen.

FB 22-04-2023

Betrouwbaar vakkundig adres in de buurt. P*** en zijn team zorgt ervoor dat je een goed en eerlijk advies krijgt. Begrijpt de behoefte en ondersteund daarin.

Daan 22-04-2023

Gezellige , behulpzame en deskundige medewerkers. Daarnaast keurige en snelle installatie

de Baron 22-04-2023

Goede prijs / kwaliteit en uitstekend geholpen, zoals altijd! Tot de volgende keer.

Tom 22-04-2023

Ik heb gekozen voor deze shop, omdat het een goed en informatief winkel is.
Hun leggen het goed uit en kwamen met keuze’s waar ik voor vroeg, hun hielpen mee en meer kon ik niet om vragen.
Enorm blij dat ik mijn aankoop bij hun hebben gedaan.

De levering was ook goed gegaan, ik had nog meer uitleg gehad hoe je het moet gebruiken waar alles moet.
Goed en duidelijk!
Meer kon ik niet vragen!

Hilda Bouw 22-04-2023

Electroworld van de Poel in Zundert is een super klant vriendelijke winkel. Personeel doet moeite voor je en de service is top!

Cees van Bockel 22-04-2023

Een zeer klantvriendelijke houding van de medewerkers. Oplossingsgericht en hulpvaardig.

John Doomen 22-04-2023

goed advies bij het.kiezen van een product, snelle levering en installatie, prima follow-up bij vragen en/of klachten, dit bedrijf weet nog wat klantenservice inhoudt

Rob 21-04-2023

Niet alleen steun je lokale ondernemers, maar de service en beschikbaarheid is een groot voordeel. Electro World Bunschoten in Abcoude heeft nog de presoonlijke begeleiding en service die het verschil maakt

Tang 21-04-2023

Goed geholpen door de verkoper. Goed en deskundig advies voor een wasdroger. Dit is de eerste keer dat ik in deze winkel iets heb aangeschaft. Direct positief. Droger werd netjes op de afgesproken datum en tijd bezorgd en geïnstalleerd. Een tevreden klant!

H. Lankamp 21-04-2023

Niet online, maar in de winkel (Roetgerink Enter) zelf gekozen en gekocht. Goed, eerlijk en deskundig advies. Ons vaste adres, ook voor reparaties.

t van den elst 21-04-2023

aanschaf van wasmachine en wasdroger in voorjaar 2021, snel en goed geleverd en aangesloten. prettige snelle service. nette monteurs en goed advies. bij onderhoud deze maand snelle komst en advies.

fam A.Leenhouts 21-04-2023

zoals van ouds duidelijke uitleg over de aankoop en vakkundig afleveren van het geheel

Angela 21-04-2023

Heel goed geholpen in de winkel en na een dagje heb ik nog iets aan mijn bestelling kunnen veranderen. Heel vriendelijk.
En de mensen hebben mijn spullen naar boven gesjouwd en mijn oude apparaat meegenomen.
Ik heb ook goed advies van ze gekregen. Heel fijn! Top! Heel erg bedankt!