Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tineke 11-01-2023

Ik heb voor Electro World Apeldoorn gekozen omdat ik veel waarde hecht aan advies, persoonlijk contact en service. Dit bedrijf maakt dit allemaal waar. De koffiemachine die ik besteld had, bleek defect, maar er is meteen voor een oplossing gezorgd.

Buizerd Remmelzwaal 11-01-2023

Duidelijke uitleg in de winkel. Snelle levering. Bij de aflevering alles netjes opgeruimd en oude apparaat meegenomen. Bij de aflevering heldere instructies ontvangen.

Jetty 11-01-2023

Ruime keuze, vriendelijk&eerlijk personeel, goede service, makkelijk te bereiken!

Maggy 11-01-2023

Het gaat om Van Amelsvoort te Oisterwijk: de service is top en bestellingen gaan altijd goed. Er wordt met je meegedacht en goed advies gegeven. Ze nemen ook altijd de tijd voor een klant, zowel in de winkel als telefonisch. Producten zijn van goede kwaliteit.
Ik ga altijd naar de winkel, dus geen ervaring met bestellen via de website.

Pieter 11-01-2023

Overzichtelijke winkel en goede service. Reparatie werd thuis uitgevoerd en probleem meteen verholpen.

Rommy 11-01-2023

Monteur bracht eerst de leenwasmachine en sloot die aan. Legde uit hoe de machine werkte en nam onze oude wasmachine mee. Was erg geduldig en beantwoorde al onze vragen. Twee weken later kwam onze gekochte wasmachine. Dezelfde monteur plaatste ook deze machine en installeerde hem voor het eerste gebruik. Nam de uitleenmachine weer mee en alle verpakkingsmateriaal. Vriendelijke monteur met alle tijd en geduld!

Nelleke Swinkels 11-01-2023

Super geadviseerd en geholpen. Onder het genot van een kopje koffie uitgebreid uitleg gekregen over het product wat we hebben aangeschaft.

Cor Arends 11-01-2023

Altijd goed geholpen ,kom al jaren in deze winkel en koop al mijn witgoed ,TV stofzuigers etc etc bij deze winkel ,goede service.

hans 11-01-2023

de site werkt goed en de bestelling werd op tijd afgeleverd, ook voldeed het product aan de verwachtingen.

C. Annen 11-01-2023

Goede service en behulpzaam zeker aan te bevelen!!
Kom er vast en zeker weer.

Derks 11-01-2023

snelle en goede service met goede uitleg en kwaliteit!!
Advies van personeel is prima

Electro profs met topservice 11-01-2023

Onze AEG inductiekookplaat laten repareren door Electro World. Binnen 1 week alles geregeld inclusief ophalen, stellen diagnose, reparatie en weer afleveren en plaatsen in aanrecht. Terwijl de AEG service pas na 1,5 week langs kon komen om apparaat op te halen! Nog een voordeel: de prijs was 70 euro lager dan de minimale (vaste) prijs van AEG. En helemaal top was dat we een 2-pits elektrische kookplaat in bruikleen kregen. Geweldige service, Top!

Wim Visser 11-01-2023

Prima geholpen bijde keuze van een nieuwe koelkast.
Ook prima service bik de aflevering en installatie.

Jelle 11-01-2023

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede voorlichting over de producten.
Vriendelijk en klantgericht

Kees van Vliet 11-01-2023

wij zijn ca. 25 jaar cliënt van van Aarts en zijn altijd naar volle tevredenheid geholpen of het nu was voor aankoop, reparatie of hulp bij problemen. Na het verdwijnen van het dealer schap van Bang & Olafsen waarvan wij toch wel een enorme liefhebber van waren, hebben wij besloten toch bij van Aarts te blijven mede door hun uitstekende service en hopen hiervan nog jaren gebruik te maken

Voor ons is alles duidelijk en wij zijn ca 30 jaar cliënt van Van Aarst en dat blijft zo. Alles wat wij nodig gehad hebben, is daar gekocht

G.v.d.Plas 11-01-2023

Ik ben zeer tevreden zowel voor de geplaatste geluidsinstallatie als voor het deskundig personeel!!

Super Stadhouder. 11-01-2023

Ik heb in de winkel deskundig en uitgebreid advies gekregen van Ted Stadhouder over de aanschaf van een espressomachine. Ted nam er ruimschoots de tijd voor en gaf mij echt het gevoel dat hij niet zomaar even wat wilde verkopen, maar het belangrijk vond dat ik goed geïnformeerd werd en de juiste keuze zou maken. Dat vind je niet online, dus voor mijn volgende aankoop ga ik weer naar Stadhouder. Zeker weten! De levering was op tijd en de bezorger heeft het apparaat keurig binnen voor mij afgeleverd.

DES 11-01-2023

Klantgericht, vriendelijk, als vaste klant weten ze wie je bent, doen de groeten aan mijn betere wederhelft

Boels 11-01-2023

Weer in ons eigen stadje bij de plaatselijke ondernemer zeer goed en eerlijk advies gehad en mooi product gekocht. En de service is goed mocht dat nodig zijn. Daarom gaan wij naar Electroworld Bas Baake..

Angela 11-01-2023

Voor mijn werk heb ik hier iets aangeschaft. Helaas is de bereikbaarheid via telefoon of mail niet zoals ik verwacht had, maar een persoonlijk bezoek in de winkel maakt veel goed. Zij helpen je perfect en nemen de tijd voor je. Daarnaast komen zij de afspraken m.b.t. de levering en alles wat daarbij komt kijken ( factuur via de mail zoals gevraagd, en even bellen dat het product geleverd gaat worden) na zoals afgesproken. Een persoonlijke zaak waar ik graag kom en voor mij in de buurt is.

Rick 10-01-2023

Wij liepen in de winkel (2 jongeren) en de winkel medewerker kwam een beetje aarzelend naar ons toe. Want ja wij zijn toch jongeren. Wij kwamen voor een internetkabel. Maar door de goede service en uitleg zijn wij weggaan met een printer, router en nog wat klein materiaal!

De winkel ziet er van de buitenkant niet heel aantrekkelijk uit maar als je er naar binnen loopt geloof je je ogen niet!

Ben & Ineke Haarhuis 10-01-2023

Fantastische service! Gemaakte afspraken goed opgevolgd! Goede parkeer mogelijkheid.

Marry Vat 10-01-2023

Het personeel is klant vriendelijk, goede uitleg. En goede service plus prijs garantie

Jean Bartels 10-01-2023

Vriendelijke benadering, geven prima advies en ze denken mee in oplossingen!!

JR 10-01-2023

Goed advies gekregen over de punten waar ik op moest letten bij de aanschaf van een nieuwe TV. Omdat de beoogde TV moest worden besteld in een andere winkel en ze nog een aantal TV's over hadden van het grotere, betere "broertje van de beoogde TV", werd me een aantrekkelijk bod voor deze betere TV gedaan. Onze uiteindelijke keuze kostte slechts een fractie meer dan online. Groot voordeel bij een lokale winkel dat je terug kunt vallen op de service van een goede winkel, mocht er iets zijn. Daarnaast wordt de TV gratis thuisbezorgd en geïnstalleerd. Wij hebben voor de keuze mét ophanging gekozen, omdat ik twee linker handen heb :-) Dit kostte wel iets, maar werd snel en professioneel gedaan. Heerlijk. Geen omkijken naar. Fijn!