Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. Kester 12-01-2023

alles was op tijd geleverd en een prima samen werking met de gene die de aarrechtblad op maat maakte om de nieuwe kookplaat erin te plaatsen.

Mulder 12-01-2023

We komen al lang met tevredenheid naar deze winkel. Helaas werden we bij de laatste aankoop verkeerd geïnformeerd en zijn we er onderling niet uitgekomen terwijl de fout toch echt daar ligt.

Johan van Praat 12-01-2023

Vriendelijke medewerker met kennis van zaken
Gaf duidelijke informatie over het product.

A. Van ‘t Ende 12-01-2023

Wij hebben fysiek de winkel van Hagedoorn Meppel bezocht en een wasmachine aangeschaft. Het bedrijf kennen we al jaren. Vakkundig, servicegericht en vriendelijk personeel. De service is altijd geweldig. Dus al jaren goede ervaringen met dit bedrijf.

Thea van Herwijnen 12-01-2023

Wij werden goed geholpen in de winkel.
Goede uitleg.
Goede levering
En goede installatie
Wij waren zeer tevreden

Marja Eskes 12-01-2023

Goede service. Snel bezorgd en geplaatst. Goede uitleg voor het gebruik van de nieuwe Bosch wasdroger.

Jan van den Broek 12-01-2023

Het voelt een beetje als familie, zo vertrouwd! We kennen het bedrijf al vele jaren, als we iets nodig hebben op het gebied van koken, wassen, koffie zetten, tv kijken en zo voort kopen we bij onze vrienden!

Dirk 12-01-2023

Aangegeven wat de wensen waren en buitengewoon snel opgepakt, onze wens binnen 10 uur geregeld waar anderen ons gewoon in de kou hebben laten staan. hier de klant nog écht koning!!

Irma Boleij 12-01-2023

Goede service, doen wat ze beloven, goede adviezen en er wordt met je meegedacht.

Marijke Schot 12-01-2023

Snelle service. Binnen een uur was het euvel bekeken en een vervangend leesapparaat geplaatst.
Dat is de reden dat wij altijd bij de ondernemers in ons eigen dorp kopen.

Gerda 12-01-2023

Snelle service, fijn dat het in ons eigen dorp zit dus je hoeft er niet ver voor weg.

L.Boudens 12-01-2023

Brenkman is een winkel waar je altijd een eerlijk advies krijgt en waar ze goed met je meedenken. En niet te vergeten: een uitstekende service. Ik kom er al 20 jaar en ben altijd naar tevredenheid geholpen.

Anton 12-01-2023

Ben nu nieuwe klant bij Oosterhof Steenwijk.
Toen ik ze nodig had waren ze er meteen en dat rond de jaarwisseling. Inmiddels tweede huishoudelijke apparaat besteld.

Manon Meihuizen 12-01-2023

Snelle service, aardige monteur, vaatwasser kon gerepareerd worden en de monteur belde de volgende dag om te checken of alles goed was👍.

Theo 12-01-2023

Hier heeft men nog tijd voor de klant, duidelijk en deskundig advies.
Snelle en correcte levering aan huis.

Jan van Riel 12-01-2023

Altijd heel duidelijk kundig geduldig
en meedenkende medewerkers
Bovendien is het heel laagdrempelig
Een winkel waar je graag binnenstapt om te kopen of zo maar te kijken

F.H. Kersjes 12-01-2023

De bediening in de winkel is klantvriendelijk. Er werd de tijd genomen om het beoogde artikel uit te leggen en te bedienen.
De reden is dat ik voor de winkel in Gulpen heb gekozen is dat deze winkel voor mij het dichtsbij is. Ik heb daar al meerdere artikelen gekocht en had telkens dezelfde positieve ervaring. Mocht ik na aankoop later alsnog een vraag over het product hebben, kan ik eenvoudig telefoninsch contact opnemen. Ook dan wordt dan de gewenste informatie mondeling geleverd.
Ik kan de winkel in Gulpen zeker aan anderen aanbevelen.

Anthoiny Jonkergouw van Nierop 12-01-2023

Personeel Vriendelijk, denkt mee, geeft je de ruimte om rustig na te denken over je aankoop. Niet opdringerig, goed advies.

Sandy hofman 12-01-2023

De service is altijd goed en snel, onze hele familie gaat bij Wouters in Valkenburg. Wij raden iedereen dit bedrijf aan

Simone 12-01-2023

Na verhuizing vanuit andere regio onbekend met winkels hier in Zuid-limburg. Mij werd elektroworld van Kan uit Hoensbroek aanbevolen door buren.
Met het telefonisch contact en service was ik al zeer tevreden maar binnen 24 uur werd mijn wasmachine aangesloten en voor de termijn die mij was verteld werden koelkast en vriezer bezorgd.
Oude koelkast en verpakkingsmaterialen werd zonder vragen heel fijn meegenomen, installatie gebeurde keurig, bezorgen op tijd, telefoontjes vooraf of het al schokt om te komen/te leveren, alle medewerkers beleefd en prettig in benadering en netjes gekleed.
Men denkt mee met wensen van hun klant en geven naar mijn idee een eerlijk advies.

Inbouwkoelkast en vriezer zijn bovenverwachting want had deze vanuit een catalogus uitgezocht en prijs kwaliteit is uitstekend.
Wasmachine had ik al maar paste niet op de kraan, deze bleek defect en is direct door installateur vervangen.

Henny 12-01-2023

Een geweldige zaak met alleen maar toppers!. Zeer klantvriendelijk en deskundig. Je kunt ze altijd bellen en staan meteen voor je klaar om welk probleem dan ook voor je op te lossen. Ik ben al jaren klant bij Stiphout met veel plezier en zal dat ook nog jaren blijven.

Maarten Bode, Houtvester 25, Leusden 12-01-2023

Prima geholpen in de winkel. Was zeer voorkomend en omdat het niet op voorraad was heeft men het besteld en heb ik het deze week opgehaald in de winkel, nadat men mij keurig had geïnformeerd dat het bestelde binnen was.

Henry 12-01-2023

Super goed en vakkundig geholpen met de keuze van ons product en goed en snel geleverd, geïnstalleerd en goede uitleg over het gebruik van het product

Joop 12-01-2023

Onlangs een nieuwe tv gekocht voor op de slaapkamer maar besproken met Ferry dat we eerst nog goed naar de maat gingen kijken thuis. Hij bekeek voor de kijkafstand inderdaad te klein zoals al geopperd was in de shop.
Even gebeld en de koop die nog bevestigd moest worden geannuleerd. Geen punt hoor, daags daarna teruggegaan en op advies deze tv aangeschaft. We waren van plan een duurder model te kopen maar Piets advies was dat deze die we nu hebben gekocht goed genoeg was voor de slaapkamer. Hij had helemaal gelijk en mooi enkele honderden euro bespaard. Is wel leuk in deze tijd met deze energieprijzen.🤔

Hans en Roelie Bakker Ermelo 12-01-2023

Uitstekende voorlichting en advies in de winkel. We hadden een Sony TV in gedachte, maar op advies van de verkoper een LG gekocht. Kort na de aanschaf is de TV zeer vakkundig opgehangen en geïnstalleerd. Een prachtig apparaat. Heel erg blij mee. Wij kunnen iedereen Electroworld Barneveld en hun professionele team van medewerkers, van harte aanbevelen.