Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Albert 12-01-2023

Heel goede service bij Combi Electro World in de Helder, heel goed advies gekregen bij aankoop van een laptop, verkoper wees op een veel betere laptop voor de zelfde prijs als die waar wij voor kwamen.
Ook in het verleden hier aankopen gedaan met een prima service.

Steven Ovaa 12-01-2023

Kom al langer in de winkel bij Angelo, telkens weer hele fijne service en advies! Mooie producten in de winkel

Ria 12-01-2023

De medewerkers van de winkel hebben hun uiterste best gedaan om onze vaatwasser netjes te installeren en de ombouw keurig af te werken. De oude vaatwasser gaf problemen met het eruit halen maar de eigenaar van de winkel die dit eerst kwam doen alvorens de nieuwe geinstalleerd werd, gaf het niet op en uiteindelijk is de oude vaatwasser verwijderd zonder schade aan te richten.

Aad Dordrecht 12-01-2023

Wij wonen in Dordrecht en zij hebben vanuit Schoonhoven er alles, en met succes, aan gedaan om een fantastische inductiekookplaat te laten plaatsen. Geweldige service.

Kukla 12-01-2023

goed service medewerker met goed vakkennis winkel is schoon en opgeruimd. Ik kan deze winkel aanbevelen

Jack 12-01-2023

Goede advies over de keuze van het product. Ivm trillenvan de vorige wasmachine op een houten vloer kregen wij het advies voor een Asko, en die bevalt uitstekend ! Prettige mensen die de machine kwamen plaatsen en goede uitleg over t product.

Jan van Besouw 12-01-2023

Frans Smits aangesloten bij Electro World, onderscheidt zich door optimale service gerichtheid. De bij geleverde Bosch wasmachine en droger werden volgens afspraak keurig geplaatst in mijn bijkeuken en als service hebben ze mijn oude apparaten meegenomen naar een adres in Tilburg en daar ook aangesloten. DE oude apparaten hebben ze meegenomen.

Lia Corbee 12-01-2023

Prima service vanaf de aankoop tot en met de plaatsing. Vriendelijk personeel.

Robin 12-01-2023

Medewerkers die meedenken in oplossingen en service! Zij bieden goede producten en houden de prijzen scherp in de gaten.

ArjanH 12-01-2023

Hartelust is een lokaal familiebedrijf en levert goede producten en een uitstekende service. Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Frank 12-01-2023

Vriendelijke en professionele bediening. Plezierige lokale winkel met bestel service

Alex Zantinge 12-01-2023

Geweldige service en deskundige adviezen en een markt conforme prijs. alle verpakking mee retour genomen kortom geen gedoen en je hoeft zelf niets te doen

Marjan 12-01-2023

Wasmachine kapot met kerst, mail gestuurd en kreeg de dag erop al antwoord . Na 2
Dagen al reparatie alles perfect gefikst. Topbedrijf!

Jo 12-01-2023

Klantgericht en optimale dienstverlening! Neemt ook de tijd voor duidelijke installatie!

A. Margriet van den Hoed 12-01-2023

Mijn nieuwe afzuigkap is super, door Martijn en Jordi geinstalleerd. Beide mannen zijn fijn in omgang en nemen meteen al het oude materiaal mee terug. Alles weer netjes, alsof er niets gebeurd is.

Mirjam van de Vossenberg 12-01-2023

Er wordt van te voren netjes gebeld wanneer er geleverd kan worden
Alles wordt netjes aangesloten en opgeruimd achtergelaten.
contact met degene die komt leveren is makkelijk en laagdrempelig.

C.J. Van Starrenburg- van den Bosch 12-01-2023

Ben snel geholpen. Duidelijke offerte en het plaatsen van de inbouwkoelkast is goed en snel gegaan.

Reve Vh 12-01-2023

Vriendelijk en rustig onze vaatwasser ingebouwd. En extra probleempje met de plint en keukenkastjes opgelost. Zeer tevreden!! 👍

leo netten 12-01-2023

bij Van Amelsvoort is de klant echt koning en doen ze alles om je goed voor te lichten en eventuele problemen/reparaties worden altijd snel en stipt opgelost waarbij de kosten minimaal blijven. Klantvriendelijk, duidelijk en professioneel. Dat kom je helaas nog maar zelden tegen.

Hille 12-01-2023

Vriendelijk te woord gestaan in de winkel. En product is op tijd afgeleverd. Erg bedankt!

peter 12-01-2023

Ik kan deze keer moeilijk tevreden zijn, want het bij herhaling kort uitvallen van het geluid van mijn soundbar bestaat nog steeds. De bar is getest , maar ik weet niet hoe lang, want het haperen van het geluid treedt pas na enig tijd op.

Christiaan 12-01-2023

Zeer tevreden ze staan altijd voor je klaar vriendelijk en zijn erg behulpzaam!

Moens 12-01-2023

Telefonisch vriendelijk geholpen met een duidelijk advies.
Oude droger is meegenomen en nieuwe droger werd geplaatst.
Tip: gratis monteren/installeren bij aanschaf van een droger.

Marion 11-01-2023

Word altijd heel goed en correct geholpen!
Ook als iets stuk is proberen ze altijd zo snel mogelijk het te komen repareren!
Heel tevreden dus!

Verweij 11-01-2023

Goede service en deskundige medewerkers lekker in eigen dorp en op voorraad dus kan je zo mee nemen